جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در گذشته برای تأمین بعضی از موادهای غذایی از ابزارهای دستی استفاده می شد که برای مثال می توان به دستگاه روغن گیری سنتی به جهت در نظر گرفتن روغن و دستگاه کره گیر برای تهیه کره از ماست و خامه اشاره کرد. این در حالی است که با پیشرفت تکنولوژی تمام دستگاه های ساده و سنتی جای خود را به انواع دستگاه های مخصوص داده است.

در همین راستا تولیدی های مختلف اقدام به ساخت انواع دستگاه کره گیر یا دیگر لوازم کاربردی مانند دستگاه ارده گیری کرده اند و در حال حاضر هر کدام از این دستگاه ها دارای برند و مدل های مختلفی است. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه کره گیر بپردازیم و در انتها نیز به یک مرکز معتبر به جهت خرید این دستگاه اشاره می کنیم.

راهنمای خرید دستگاه کره گیر از فروشگاهی اینترنتی آتلانتیس

انواع دستگاه کره گیر

به طور کلی این دستگاه به دو نوع مکانیکی (دستی) و برقی تقسیم می شود و در بازار فروش قرار دارد. پر واضح است که نوع برقی این دستگاه از انرژی الکتریکی استفاده می کند؛ به طوری که عملیات چربی گیری از ماست به بهترین نحو ممکن انجام می شود. کارآیی و عملکرد ساده  این دستگاه از جمله دلایلی است که به استفاده از دستگاه کره گیر مکانیکی ترجیح داده می شود.

·         بررسی کره گیر برقی

خرید دستگاه کره گیر با توجه به شرایط موجود انجام می شود و به دلیل اینکه کره گیر برقی از مزیت های بیشتری برخوردار است، بیشتر مورد توجه قرار دارد. گفتنی است که برای استفاده از این دستگاه کافی است که ابتدا آب، ماست پرچرب و یخ را درون مخزن بریزید و سپس با روشن کردن دستگاه مواد چربی در بخش بالایی دوغاب جمع خواهد شد. حال با جمع شدن کامل چربی از روی دوغاب، کره به دست می آید. همچنین ناگفته نماند که استفاده از دستگاه کره گیر برقی شامل مزیت های زیر است:

- کاملاً بدون لرزش و کم صدا.

- دوغ با درصد چربی پایین (تنظیم شده).

- تولید کره در ظرفیت های دلخواه.

·         بررسی کره گیر مکانیکی

خرید دستگاه کره گیر دستی به دلیل انجام تمام عملیات تولید کره با اهرم تعبیه شده در بدنه دستگاه، به ندرت انجام می شود. در واقع به کارگیری از این روش هزینه های برق بیشتری داشته و حتی در بعضی از مواقع چربی گیری به طور کامل انجام نمی شود. ضمناً ناگفته نماند که حجم کره در نظر گرفته شده با این روش به نسبت روش دستگاه کره  گیر برقی کمتر است.

راهنمای خرید دستگاه کره گیر از فروشگاهی اینترنتی آتلانتیس

بهترین راهنمای خرید کره گیر

برای اینکه بتوانید بهترین دستگاه کره گیر را خریداری کنید، باید به بعضی از ویژگی های این دستگاه توجه کنید که ما در ادامه سعی کرده ایم به مهم ترین آن ها اشاره کنیم:

  • سعی کنید به خرید دستگاه کره گیری اقدام نمایید که شستشوی آن ساده باشد؛ البته ناگفته نماند که اکثر دستگاه های کره گیر موجود در بازار قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی را دارند که این نشان می دهد استفاده کنندگان از این دستگاه کار چندان سختی برای تمیزکاری این دستگاه ندارند. با این حال توصیه می کنیم که قبل از خرید دستگاه مدنظر، حتماً در این خصوص با افراد متخصص مشورت کنید.
  • ساختار تولید یک دستگاه کره گیر باید کاملاً به شکل استاندارد باشد. بنابراین وجود ضمانت نامه دستگاه در زمان خرید ضروری به نظر می رسد. به طور کلی به هیچ عنوان به خرید دستگاه کره گیر که دارای ضمانت نامه نیست اقدام نکنید؛ چرا که در صورت پیش آمدن ایراد در دستگاه، کاری از دست تان بر نخواهد آمد.
  • توجه به قدرت موتور کره گیر از دیگر مواردی است که باید قبل از خرید در نظر گرفته شود. در کنار این مورد، صدای کم موتور در زمان کار نیز دارای اهمیت است. همچنین در بعضی از دستگاه های کره گیر پس از روشن شدن، لرزش شدیدی ایجاد می شود که طبیعتاً از کیفیت و قدرت پایین موتور دستگاه نشأت می گیرد؛ بنابراین برای خرید دستگاه کره گیر حتماً به قدرت موتور و موارد جانبی آن دقت کنید.
  • دقت کنید که دستگاه کره گیر به طور همزمان باید بتواند مایع را چرخانده و هم بزند؛ چرا که در غیر این صورت کره حاصل شده از کیفیت پایینی برخوردار خواهد بود. ضمناً در نظر داشته باشید که استفاده از این دستگاه بنا به موقعیت های مختلف مانند خانه یا دیگر موارد در نظر گرفته می شود که باید به این موضوع نیز توجه شود.

بهترین جنس دستگاه کره گیر کدام است

به طور کلی برای اینکه اقدام به خرید دستگاه کره گیر کنید، ابتدا باید به جنس این محصول دقت نمایید. همان طور که می دانید، در بازار فروش این محصول جنس های مختلفی از دستگاه کره گیر وجود دارد که ما توصیه می کنیم که از جنس آلومینیوم برای خرید این دستگاه استفاده شود. همان طور که می دانید آلومینیوم به خوبی می تواند در برابر حرارت مقاوم باشد. ضمناً این جنس دستگاه کره گیر ضدسایش و ضدزنگ است؛ البته ممکن است مشورت در این خصوص با افراد اهل فن بتواند تصمیم درست تری را برایتان به ارمغان بیاورد.

راهنمای خرید دستگاه کره گیر از فروشگاهی اینترنتی آتلانتیس

خرید دستگاه کره گیر از فروشگاه اینترنتی آتلانتیس

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به یک دستگاه کره گیر دارید، کافی است به مراکز معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد ما برای این منظور استفاده از فروشگاه اینترنتی آتلانتیس است. این مرکز سال‌ هاست که در زمینه‌ فروش انواع دستگاه کره‌ گیر فعالیت می‌ کند و با خدمات در نظر گرفته شده برای مشتریان توانسته است رضایت اکثریت افراد را جلب کند.

به طور کلی خرید دستگاه کره گیر نیاز به بررسی‌ های مختلف دارد تا در نهایت بتوان یک محصول مناسب انتخاب کرد. حال برای اینکه بتوانید از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی آتلانتیس مانند دستگاه روغن گیری و دستگاه ارده گیری استفاده کنید، کافی است به سایت این فروشگاه اینترنتی به نشانی atlantismachinery.com مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EHyAmtyd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه