جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

زبان انگلیسی؛ یک چالش فکری فوق العاده!

با ورود به عصر تکنولوژی، اهمیت زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی بیشتر شده است. زبان انگلیسی به عنوان پرمخاطب ترین زبان دنیا و البته "زبان فرصت ها" شناخته شده و تقریبا اکثر جمعیت جهان، یادگیری این زبان را در اولویت خود قرار داده اند. قدرت نفوذ این زبان در جوامع به حدی بوده که در گفتگوهای روزمره نیز اصطلاحاتی از این زبان بین المللی به گوش می رسد. در حقیقت، هیچ شغل یا حرفه ای از نفوذ زبان انگلیسی در امان نیست. تجارت هم، به عنوان یک پیشه بین المللی، تحت تاثیر این زبان قرار گرفته است. زبان انگلیسی به عنوان "زبان تجارت" نیز نامیده می شود. 

برای موفقیت در تجارت بین المللی، تسلط بر مکالمه‌ روان زبان انگلیسی ضروری است. با این اوصاف، آموزش مکالمه انگلیسی در این حرفه جزء مهارت هایی است که باید در اولویت قرار گیرد.

زبان انگلیسی برای شرکت ها؛ چالش پیش روی تجارت!

اهمیت زبان انگلیسی برای شرکت ها بر کسی پوشیده نیست. اکثر تجارت های موفق در سطح جهانی اتفاق می افتند. تجارت جهانی، نیاز به یک زبان جهانی دارد. اینجاست که اهمیت زبان انگلیسی در تجارت دوچندان می شود. بعلاوه، ممکن است تعداد زیادی شرکت چندملیتی انگلیسی زبان که مرتبط با نوع تجارت شما هستند، در کشور وجود داشته باشد. در این شرایط، بهترین گزینه برای گسترش کسب و کار شرکت شما، برقراری رابطه تجاری با این شرکت هاست. برای برقراری این رابطه تجاری،  مهارت مکالمه زبان انگلیسی از هر چیزی واجب تر است. 

لزوم یادگیری زبان انگلیسی برای مدیران شرکت ها

شما به عنوان مدیر یک شرکت باید یادگیری زبان انگلیسی را در راس امور خود قرار دهید. با این کار، کارکنان شما نیز ترغیب می شوند تا با یادگیری زبان انگلیسی جایگاه خود را در شرکت بالا ببرند. با تسلط به زبان انگلیسی به راحتی می توانید رقیبان خود را در سطح جهانی به چالش بکشید.  به یاد داشته باشید که برای توسعه تجارت خود در سطح بین الملل، باید بتوانید به یک زبان بین المللی نیز صحبت کنید.

زبان انگلیسی برای شرکت ها، به منزله کلیدی برای تبادل اطلاعات و دانش تجاری با رقبای خارجی است. پس اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید، آموزش مکالمه انگلیسی را جدی بگیرید تا خود را از داشتن یک مترجم در شرکت بی نیاز کنید.

آموزش مکالمه انگلیسی به کارکنان؛ کلید موفقیت در تجارت

اگر صاحب یک شرکت تجاری هستید و قصد دارید به تجارت خود رونق دهید، آموزش مکالمه انگلیسی به کارکنان خود را فراموش نکنید! در جلسات کاری توانایی صحبت به زبان انگلیسی برای شرکت ها حیاتی است. این توانایی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در جلسات تجاری بین المللی شرکت کنید یا حتی این جلسات را برگزار کنید. حال اگر در شرکت، شما تنها کسی باشید که می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند، قطعا حضور در جلسات مهم برای شخص شما، بدون دعوت خواهد بود!

زبان انگلیسی؛ یک چالش فکری فوق العاده!

جذب مشتری در سطح بین المللی

اهمیت زبان انگلیسی برای شرکت ها در برخورد با مشتریان انگلیسی زبان بیشتر می شود. داشتن مهارت مکالمه به زبان انگلیسی به شما شانس ایجاد روابط با مشتریان خارج از کشور را می دهد. مشخص است که توانایی ایجاد رابطه، یک مهارت مهم تجاری است، که این مهارت شما را نسبت به سایر کارمندان غیر انگلیسی زبان برتری می دهد. گذشته از آن، مشتریان انگلیسی زبان تمایل بیشتری به معامله با شرکت شما خواهند داشت، و این یعنی سود بیشتر برای شرکت!

زبان انگلیسی برای شرکت ها، به مسئله‌ بقای شرکت و ارتباط موفق تبدیل شده است. تسلط به زبان انگلیسی، چه نوشتاری و چه گفتاری، در بسیاری از جنبه‌های زندگی شرکتی از تامین شغل گرفته تا برقراری ارتباط با مشتریان و دستیابی به شراکت‌های تجاری منسجم در سراسر جهان، نقشی حیاتی دارد.

زبان انگلیسی؛ ابزاری برای دسترسی وسیع‌تر به دانش جهانی!

جالب است بدانید که 55 درصد از صفحات وب دنیا به زبان انگلیسی نوشته شده اند. بنابراین دانش زبان انگلیسی به شما این امکان را می دهد که از منابع فکری بسیار بیشتری استفاده کنید. با تسلط بر زبان انگلیسی، می توانید علم خود را در زمینه کسب و کار بهبود بخشیده و از چارچوب کسب و کار ساده خارج شوید. علم بیشتر، موفقیت بیشتر را در پی خواهد داشت. زبان انگلیسی نیز زبان علم است. پس برای موفقیت بیشتر در کسب و کار شرکت خود، به زبان انگلیسی پناه ببرید!

البته اگر زبان انگلیسی را یاد بگیرید، فقط به بخش بزرگی از دانش موجود در وب دسترسی نخواهید داشت. شما می توانید با خواندن کتاب ها و مقالات علمی بیشتر به زبان انگلیسی، از دانش تجارت جهانی بهره‌مند شوید. فراموش نکنید که تجارت به زبان انگلیسی، یک جاذبه کلیدی است.

شرکت در کنفرانس های بین المللی

تسلط به زبان انگلیسی برای شرکت ها در کنفرانس های بین المللی، لازم و حیاتی است. با این مهارت، نه تنها می‌توانید صحبت‌ها را درک کنید، بلکه اگر بتوانید با مهارت بالایی به زبان انگلیسی صحبت کنید، از فرصت‌های شغلی بهره بیشتری خواهید برد.

فراتر از شرکت در کنفرانس های بین المللی، سخنرانی در این نوع کنفرانس هاست. تصور کنید آنقدر به مکالمه زبان انگلیسی تسلط دارید که می توانید افکار و ایده های خود را با جملات روشن و منطقی بیان کنید. جملاتی که همه بتوانند آن را بفهمند و به آنها پاسخ دهند. اینجاست که تنها داشتن یک ایده عالی در زمینه تجارت کافی نیست. شما باید بتوانید به طور متوالی آن را برای مخاطبان خود بیان کنید.

دوره های آموزش مکالمه انگلیسی

خوشبختانه، دوره های مختلفی برای آموزش مکالمه انگلیسی وجود دارد. با توجه به اهمیت زبان انگلیسی برای شرکت ها، برخی دوره های آنلاین مکالمه، بر جلسات و ارائه های تجاری موفق تمرکز دارند. از آنجایی‌که همیشه در برخورد اول، تلفظ خوب بیشترین تاثیر را به جا می گذارد، پس مکالمه باید به صورت فصیح و روان و صد البته، با تلفظ درست انجام شود. در نتیجه، شرکت در دوره آموزش مکالمه انگلیسی ضروری است.

شما می‌توانید با شرکت در یک دوره آموزشی حرفه‌ای، مهارت‌های انگلیسی تجاری خود را افزایش دهید.یکی از بهترین آموزشگاه ها برای یافتن دوره های آنلاین انگلیسی تجاری، آموزشگاه سفیر گفتمان است.این آموزشگاه دوره های مکالمه زبان انگلیسی را برای افزایش تسلط شما در زمینه مکالمه در نظر گرفته تا با شرکت در این دوره ها، دیگر از صحبت به زبان انگلیسی در بین عموم، هراسی نداشته باشید. همچنین، این آموزشگاه دوره های مخصوصی برای شرکت ها در نظر گرفته تا مدیران و کارکنان شرکت ها را با اصطلاحات تجاری در سطح بین الملل آشنا سازد. با شرکت در این دوره ها، قادر خواهید بود که نیازهای زبانی خود در امور تجاری را به‌راحتی برطرف نموده و فرصت‌های شغلی بهتری را کسب کنید.
داشتن مدرک آیلتس نیز می تواند در ایجاد فرصت شغلی در خارج از کشور به شما کمک کند. اگر به دنبال کسب و کار و تجارت در خارج از کشور هستید، مدرک آیلتس می تواند حضور شما در برخی شرکت های خارجی را قطعی کند. برخی از شرکت های تجاری در خارج از کشور، داشتن مدرک آیلتس را برای گزینش از بین افراد با تابعیت خارجی، ضروری می دانند. پس بهتر است فرصت را از دست نداده و با شرکت در کلاس آیلتس آموزشگاه سفیر گفتمان، یک قدم به آینده شغلی بهتر نزدیک شوید.

زبان انگلیسی؛ یک چالش فکری فوق العاده!

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KyF2ZH0v
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
مجیدی :
1 سال پیش
سلام هزینه شرکت در کلاس انگلیسی تجاری چقدر هست ؟
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه