جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرارو، قیمت دلار بعد کانال نوردی های پی در پی هفته قبل، امروز شنبه ٢۴ اردیبهشت احتمالا از مرز ٣١ هزارتومان عقب می رود. در سه روز پایانی هفته قبل قیمت دلار محدوده های ٢٩ و ٣٠ هزارتومان را پشت سر گذاشت اما به نظر می رسد انتشار خبر ازسرگیری مذاکرات هسته ای حداقل برای یک روز آرامش را به بازار ارز برگرداند. دیروز همزمان با این خبر قیمت دلار در معاملات پشت خطی ظرف چند ساعت نزدیک هزارتومان ریزش داشت.

پیش‌ بینی قیمت دلار در بازار شنبه ۲۴ اردیبهشت

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت کار خود را از رقم ۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان آغاز می کند. جایگاهی که بیشترین سطح دلار از ۱۸ آذر پارسال به حساب می آید. قیمت دلار در بازار آزاد هفته سوم اردیبهشت دو هزار و ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. معامله گران ارزی پنجشنبه هفته قبل دلار را درحالی ۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان خرید و فروش می کردند که شنبه قیمت دلار ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان بود. یکشنبه دلار آزاد ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان دست به دست می شد و دوشنبه ۲۸ هزار و ۶۵۰ تومان. سه شنبه قیمت دلار کانال عوض کرد و پا به محدوده ۲۹ هزار تومان گذاشت. آن روز قیمت دلار ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان به ثبت رسید. چهارشنبه و پنجشنبه روند صعودی قیمت دلار ادامه پیدا کرد و نرخ پایانی این دو روز به ترتیب ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان و ۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان به ثبت رسید.

افزایش ۹۵۰ تومانی روز پنجشنبه، ارزش اسکناس آمریکایی را به بالاترین سطح در ۱۵۰ روز گذشته رساند، باعث شد قیمت دلار به فاصله هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به سقف تاریخی خود در مهر ماه سال ۹۹ برسد و رکورد افزایش قیمت روزنه دلار در بازار آزاد را ارتقا داد. همزمان با ثبت رقم ۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان برای دلار، در بازار طلا قیمت سکه امامی برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ به کانال ۱۴ میلیون تومان رسید. قیمت سکه امامی پنجشنبه هفته پیش با رقم ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. این سکه اولین روز هفته ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزش داشت.

سیگنال های سیاسی به بازار ارز

قیمت دلار امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت تحت تاثیر خبر های سیاسی جدید کار خود را آغاز می کند و ازسرگیری مذاکرات هسته ای وین مهمترین موضوع برای بازار ارز است. اولین تاثیر این خبر فروکش کردن تب افزایش قیمت دلار در معاملات پشت خطی جمعه بود. درحالی که صبح دیروز قیمت دلار فردایی به یک قدمی کانال ۳۱ هزار تومان رسید، انتشار خبر از سرگیری مذاکرات هسته ای برای دقایقی قیمت دلار فردایی را به کف کانال ۳۰ هزار تومان رساند. البته به جز این موضوع، بازار ارز در ۲۴ ساعت گذشته با خبر هایی مثل بیانیه بایدن درخصوص کاهش خرید نفت از ایران و توییت جنجالی اولیانوف درباره برجام روبرو شده است.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی

قیمت دلار امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت طبق معاملات پشت خطی رفتار متفاوتی نسبت به هفته گذشته خواهد داشت. قیمت دلار هفته قبل دو هزار و ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و به ۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان رسید، اما جمعه ۲۳ در معاملات پشت خطی شاهد رد و بدل شدن اسکناس آمریکایی زیر مرز ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان بودیم. دیروز دلار فردایی در ساعات ابتدایی معاملات نزدیک کانال ۳۱ هزار تومان دست به دست می شد، اما در ادامه روز قیمت دلار کاهش پیدا کرد و ساعت ۱۰ شب به ۳۰ هزار و ۴۵۰ تومان رسید. انتشار خبر ازسرگیری مذاکرات هسته ای در جریان معاملات پشت خطی اثرگذار بود و به نظر می رسد قیمت دلار امروز شنبه شانس زیادی برای ادامه پیشروی در سنگر ۳۰ هزار تومان ندارد.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rpAOV7Fy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه