چهارشنبه, ۲۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Wed, 17 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تا حالا به این فکر کرده اید که چطور بزرگترین شهربازی لگولند، اولین اقامتگاه زیردریایی جهان، بلندترین برج جهان و بزرگترین پارک تفریحی دنیا در شهر کوچک دبی به مساحت 35 کیلومترمربع قرار گرفته اند؟!

دبی با امکانات پیشرفته جزء علاقه های بسیاری از افراد به شمار می آید ولی خوشبختانه با وجود لحظه آخر جای نگرانی نیست، در ادامه همراه ما باشید چرا که پیشنهادی ویژه انتظارتان را می کشد!

تورهای دبی با چه پروازهای انجام می‌ شود؟

از کشور ایران به مقصد دبی 4 پرواز مستقیم و 3 پرواز غیر مستقیم انجام می شود. پروازهای تهران به دبی اغلب در روزهای جمعه، شنبه، یک شنبه، سه شنبه و چهارشنبه صورت می گیرد که طول این پرواز ساعت می باشد.

  • پروازهای مستقیم: ایران ایر، امارات، ماهان و ایرعربیا (پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه می نشیند که فاصله ای یک ساعته تا دبی دارد.)

  • پروازهای غیرمستقیم: قطر، ترکیش ایرلاین، کویت ایران

نکته 1: در پروازهای غیر مستقیم هواپیما 2 فرود دارد به طوری که یک بار در کشور خودش می نشیند و بار دوم در کشور مقصد فرود می آید. برای مثال ترکیش ایرلاین نخستین فرودش در خاک ترکیه بوده و بعد از ساعاتی توقف، مجدد پرواز می کند و این بار در خاک دبی فرود می آید.

نکته 2:قیمت های درج شده در این مقاله مربوط به تابستان 1401 است.

 

تخفیف تابستانی تور دبی 2022 در لحظه آخر

 

تور هوایی دبی از چه شهرهایی برگزار می شود؟

تور دبی از مبدا تعداد محدودی از شهرهای ایران برگزار می شود که در ادامه تعداد دفعات و شهرها را نام برده ایم:

  • تور دبی از تهران ==> 5 روز در هفته با پروازهای ایرعربیا، ماهان، امارات، فلای دبی و ایران ایر

  • تور دبی از کیش ==> 5 روز در هفته با پرواز کیش ایر

  • تور دبی از مشهد==> 2 روز در هفته با پروازهای ایران ایر و ماهان

  • تور دبی از اصفهان ==> 2 روز در هفته با پروازهای ایران ایر و ماهان

  • تور دبی از شیراز==> 2 روز در هفته با پروازهای ایران ایر و ماهان

  • تور دبی از اهواز ==> 3 روز در هفته با پرواز ایران ایر

 

تخفیف تابستانی تور دبی 2022 در لحظه آخر

هزینه تور دبی در سال 1401

 

از آنجایی که بخشی از هزینه های سفر، به خرید بلیط هواپیما اختصاص می یابد چگونه ارزان ترین بلیط پرواز به دبی را تهیه کنیم؟

همان گونه که در بالا اشاره کردیم، پروازهای دبی در 5 روز از هفته برگزار می شود که معمولا، روزهای جمعه و شنبه بیشترین تقاضا را دارند به همین دلیل قیمت بلیط هم گران تر است اما از آن جایی که بلیط روزهای وسط هفته مانند سه شنبه یا چهارشنبه خواهان کمتری دارند، قیمت آن ها ارزان تر است.

هم اکنون هزینه سفر به دبی با تور از میلیون تومان شروع می شود؛ برای مشاهده تور دبی روی لینک کلیک کنید تا از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

از طرفی هزینه بلیطِ ایرلاین های مختلف، متفاوت می باشد و بستگی به بودجه شما دارد. برای قیمت ها در تابستان 1401 به شرح زیر هستند:

  1. ماهان ایر ? از4750000

  2. قشم ایر ? از5950000

  3. فلای دبی ? از6800000

  4. امارات ? از8900000

  5. ترکیش ایرلاین ? 14900000

♦️ ♦️ ♦️ پیشنهاد وب سایت لحظه آخر به شما این است که در تابستان به دبی سفر کنید زیرا دراین فصل بدلیل هوای گرم و سوزان دبی قیمت تورهای دبی ارزان تر از روزهای عادی است.

چرا در لحظه آخر تور دبی ارزان است؟

سوالی که ذهن شما را درگیر می کند این است که چگونه سفری ارزان به این شهر لوکس داشته باشیم؟!! با راهکارهای لحظه آخر قیمت تور دبی را به حداقل برسانید و با قیمتی ویژه به این شهر کوچک ولی با امکاناتی عجیب غریب به خرید تور دبی بپردازید. در نظر داشته باشید که سایت لحظه آخر ارزان ترین تور ها را به کاربران ارائه می دهد. در نظر داشته باشید با تور دبی از اصفهان بصورت لحظه آخری باید خود را به تهران برسانید چرا که در اصفهان به ندرت تور لحظه آخری برگزار می شود.

سفر به دبی چه زمانی ارزان است؟

از آنجایی که دمای هوا دردبی همیشه بالا است، بهترین زمان سفر به دبی فصل های پاییز و زمستان است که نسبت به بهار و تابستان از گرمای کمتری برخوردار است. به همین دلیل هزینه تور در این فصل ها گران تر است، به همین خاطر عده قابل توجهی فصل تابستان را برای سفر به دبی انتخاب می کنند و قیمت تور دبی در این فصل رو به کاهش است.

  • بهترین یا گران ترین زمان سفر به دبی: اوایل آذر الی اوایل فروردین (متوسط دمای هوا 14 الی 23 درجه سانتی گراد)

  • بدترین یا ارزان ترین زمان سفر به دبی: اردیبهشت الی شهریور (متوسط دمای هوا 26 الی 42 درجه سانتی گراد)

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2WPhrdpp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه