پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لودر کوماتسو از تجهیزات سنگینی است که در راه سازی از آن بسیار استفاده می شود. با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت کوماتسو ، لودر کوماتسو فروش بالایی دارد و از این ماشین برای جا به جایی مواد مثل خاک، آسفالت ، برف و... استفاده می شود. قطعات لودر کوماتسو دارای استحکام بالایی هستند اما ممکن است پس از مدتی با مشکل خرابی یا فرسودگی روبرو شوند و لودر نیاز به تعویض قطعه پیدا کند ، به همین جهت می توانید از فروشگاه پارت یدک راهسازی تمامی قطعات مورد نیاز را تهیه نمایید.

مرکز پارت یدک راهسازی یکی از مراکز فروش قطعات لودر کوماتسو و سایر برند ها می باشد . این مجموعه انواع با کیفیت ترین قطعات ماشین آلات سنگین را ارائه می نماید. جهت خرید قطعات لودر کوماتسو و سایر محصولات به سایت پارت یدک راهسازی مراجعه کرد و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

قطعات لودر کوماتسو چه مشخصه هایی دارد: پارت یدک راهسازی

انواع قطعات لودر کوماتسو

ساخت و ساز اهمیت بالایی داشته و فعالیت گسترده ای را شامل می شود بنابراین استفاده از لودر ها بسیار افزایش پیدا کرده است و برای امور عمرانی از این ماشین می توان برای کاربرد ها مختلف بهره برد. قطعات لودر کوماتسو شامل انواع قطعات مختلفی است که این ماشین را تشکیل داده اند و به طور کلی قطعات لودر کوماتسو شامل موارد زیر می شود:

  • اجزای حرکتی
  • اجزای هیدرولیک
  • شاسی و میز کنترل
  • اتصالات بخش جلویی لودر
  • موتور دیزلی

عوامل زیادی در خراب شدن قطعات لودر کوماتسو تاثیر گذار هستند به طور مثال گذر زمان خود عامل مهمی در فرسودگی و تمام شدن عمر مفید قطعات خواهد بود. همچنین استهلاک نیز در طول عمر قطعات موثر می باشد. انواع قطعات لودر کوماتسو در صورت استفاده ی غیر اصولی از ماشین نیز ممکن است دچار خرابی و آسیب شوند. در زمان اسیب دیدگی قطعات لودر کوماتسو باید نسبت به تعمیرات وتعویض قطعات اقدام نمایید و به همین جهت باید حتما فروشگاه معتبری را برای خرید لوازم یدکی لودر بیابید تا بتوانید بهترین کیفیت قطعات را با قیمت مناسب تهیه کنید. تنوع قطعات لودر کوماتسو با توجه به انواع لودر بوده زیرا لودر ها در انواع لودر چرخ لاستیکی، لودر چرخ زنجیری و بکهو لودر می باشد و در زمان خرید قطعات لودر کوماتسو باید به نوع لودر دقت داشته باشید که قطعات مناسبی را تهیه نمایید.

قطعات لودر کوماتسو چه مشخصه هایی دارد: پارت یدک راهسازی

 در ادامه به برخی از قطعات لودر کوماتسو مهم می پردازیم:

  • موتور

از اجزای اصلی و قطعات لودر کوماتسو ، موتور است. موتور نیروی محرکه ی ماشین را تولید می کند. موتور ها در لودر های جدید در قسمت پشتی راننده قرار داده اند تا ایجاد وزن تعادلی نماید و سهولت کنترل ماشین توسط راننده انجام گیرد. البته در لودر های کوچک موتور در قسمت جلویی به علت وجود جام و بیل قرار می گیرد.

  • شاسی تراکتور

لودر های چرخ زنجیری دارای شاسی به صورت یک تکه می باشند. اما این نوع از لوازم یدکی لودر کوماتسو در لودر چرخ زنجیری به صورت شاسی کمرشکن می باشد.

  • اجزای هیدرولیک

از اجزای هیدرولیک برای منتقل نمودن نیروی موتور به جام استفاده می شود. روغن هیدرولیک مورد استفاده می تواند از آسیب دیدگی قطعات تا حدودی جلوگیری نماید. لودر هایی که دارای فرمان هیدرولیک می باشند، از جک های هیدرولیکی بهره برده و موجب راحتی و عملکرد بهتر کنترل ماشین می شوند.

  • جام

جام از لوازم یدکی لودر کوماتسو بسیار مهم است که برای تخلیه بار کامیون ها به کار می رود. همچنین برای تخلیه بار با استفاده از لوازم یدکی لودر کوماتسو می توان به سرعت این کار را انجام داد. برخی از لودر ها دارای طراحی کمر شکن هستند تا فضای مورد نیاز برای بارگیری و تخلیه کاهش پیدا کند.

  • زیربندی

از انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو مهم ، قطعت زیربندی است به خصوص برای لودر های چرخ زنجیری که در سطوح ناهموار فعالیت دارند ، در دوره های کاری نیاز به سرویس و تعمیر قطعات خواهد بود. در لودرهای چرخ لاستیکی نیز احتمال آسیب به چرخ ها زیاد بوده و در شرایط باید اقدام به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو نمایید.

مرکز پارت یدک راهسازی یکی از مراکز معتبر عرضه کننده ی انواع قطعات و ملزومات ماشین الات راهسازی است. این مجموعه ی معتبر فروش گسترده و مستقیم لوازم یدکی لودر کوماتسو را ارائه می نماید.

فروش مستقیم لوازم یدکی لودر کوماتسو

مجموعه ی پارت یدک راهسازی دارای سال ها سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش قطعات ماشین الات راهسازی بوده و می توانید به صورت مطمئن لوازم یدکی لودر کوماتسو مورد نیاز را تهیه نمایید. قیمت گذاری بر روی لوازم یدکی لودر کوماتسو در مرکز پارت یدک راهسازی بسیار مناسب بوده و این به دلیل حذف واسطه ها می باشد. جهت اطلاع از محصولات و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو اصل

قطعات کوماتسو بسیار شناخته شده هستند و فروش بالایی دارند و همین زمینه ای را برای وجود محصولات تقلبی فراهم نموده است و به دلیل اینکه شناخت لوازم یدکی لودر کوماتسو اصلی از تقلبی توسط افراد بدون تخصص امکان پذیر نیست، بهترین راه خرید از مراکز معتبر و با سابقه می باشد. در صورتی که لوازم یدکی لودر کوماتسو اصل باشند می توانید از آن انتظار کیفیت بسیار خوبی را داشته باشید اما در غیر اینصورت ، قطعات تقلبی کیفیت پایینی دارند و خرید آن به هیچ وجه توصیه نمی شود. برای خرید قطعات لودر ، برند های معروف گزینه ی بسیار خوبی هستند که در این میان قطعات کوماتسو به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند شناخته شده برای مصرف کنندگان بوده و این قطعات به دلیل دوام و طول عمر بالا همواره فروش خوبی دارند. بسیاری از قطعات برند های معتبر مانند برند کوماتسو وارداتی هستند و نمایندگی های معدودی در کشورمان دارند ، به همین دلیل هر فروشگاه ارائه دهنده ی قطعات ماشین آلات راهسازی ، این قطعات را ارائه نمی دهد و فقط فروشندگانی که به صورت تخصصی فعالیت دارند می توانند این قطعات را در اختیار شما قرار دهند. فروشگاه پارت یدک راهسازی سال ها در بخش واردات و پخش گسترده ی قطعات کوماتسو فعالیت داشته و قطعا بهترین مرکز خرید برای تهیه ی انواع قطعات مورد نیاز ماشین الات شما خواهد بود بنابراین با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی به راحتی و به شیوه ی غیر حضوری خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو اورجینال را انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان ، محصولات مورد نظر را دریافت نمایید.

قطعات لودر کوماتسو چه مشخصه هایی دارد: پارت یدک راهسازی

خرید اینترنتی لوازم یدکی لودر کوماتسو

لودر ها از ماشن آلاتی هستند که به دلیل استفاده ی مداوم و شرایط سخت کاری ، نیاز به قطعات مقاومی دارند به همین منظور استفاده از قطعات اصل و با کیفیت بسیار ضروری است، گرچه قطعات در برند های شناخته شده دارای قیمت های بالاتری از قطعات ضعف تر هستند اما خرید آن ها به دلیل عملکرد عالی و طول عمر بالا مقرون بهرصرفه خواهد بود. فروشگاه های ارائه دهنده ی قطعات ماشین آلات راهسازی اقدام به راه اندازی وب سایت اختصاصی نموده اند و محصولات را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. فروشگاه پارت یدک راهسازی نیز در راستای بهبود خدمات دهی و گسترش فعالیت خود در سراسر کشور ، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نموده و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو به صورت اینترنتی از طریق سایت امکان پذیر می باشد بنابراین افراد از سایر شهر ها نیز می توانند با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی ، خرید اینترنتی را انجام دهند.

 https://partyadakrahsazi.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iMXjtypS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه