سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل ایساکو از کاهش 76 درصدی خودروهای متوقع و کاهش 46 درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل برنامه ریزی تامین به موقع قطعات در کم تر از پنج ماه خبر داد.

بابک سلاجقه با بیان این که، از بهمن ماه سال گذشته، رویکردهای نوینی در حوزه افزایش رضایت مشتریان در حال اجراست، گفت: روند کاهشی خودروهای متوقف و متوقع ادامه دارد و در آینده نزدیک، به صفر خواهد رسید.

کاهش 76 درصدی خودروهای متوقع در نمایندگی های ایران خودرو

وی ادامه داد: در تازه ترین ارزیابی های شاخص رضایت مشتریان در فروردین 1401 با افزایش 10 واحدی، امتیاز 793 کسب شده در صورتی که این عدد در فروردین ماه سال گذشته 783 بوده است.

مدیرعامل ایساکو افزود: در حال حاضر درصد خودروهای برگشتی به شبکه خدمات پس از فروش با ایراد یکسان کاهش 48 درصدی داشته که نشان از شناسایی نقاط بهبود و اجرای برنامه های ارتقای کیفیت برای حذف ایرادات یکسان خودروها بوده است.

سلاجقه از افزایش 50 درصدی اجرای برنامه های آموزشی به کارکنان شبکه خدمات پس از فروش در ماه های اخیر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت دانش و تخصص کارکنان، رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در آموزش و پرورش اضافه شده و پیش بینی می شود 200 دانشجو در این رشته پذیرش شوند.

وی خودکفایی ساخت ابزارهای مخصوص محصولات ایران خودرو را از رویکردهای مهم ایساکو در کاهش هزینه خدمات پس از فروش دانست و گفت: این اقدام کاهش هزینه 12.7 میلیارد تومانی را رقم زده است.

لازم به ذکر است، قطعاتی که به دلیل نبود آن ها خودروی مشتریان در نمایندگی ها متوقف می شده اند، اغلب در شرکت موجود بوده که به دلیل محدودیت های تامین و توزیع، در شرکت نگه داری شده و در قالب امداد ویژه به صورت موردی و شاسی به شاسی تامین می شده است.

در حال حاضر در راستای طرح تحول کیفیت جامع گروه صنعتی ایران خودرو و به تبع آن تحول کیفیت خدمات این قطعات شناسایی و تاکنون 50 درصد نیاز خدماتی نمایندگی ها از این قطعات تامین شده و 20 درصد تا پایان خرداد ماه و 30 درصد باقی نیز تا پایان تیرماه در اختیار نمایندگی ها قرار گرفته و بدین ترتیب هیچ قطعه ای نیاز به امداد ویژه و تامین اضطراری نخواهد داشت که این به معنی حذف خودروهای متوقف و متوقع و افزایش سرعت خدمات است که زمینه ساز رضایت مشتریان محترم خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9oGvcSMk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه