شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تعرفه سئو سایت از آن دست پارامتر هایی است که مشتریان را به تردید دچار می کند چرا که تعرفه ثابت و مشخصی در سئو سایت وجود ندارد. هر شرکت یا شخصی که به طور خصوصی فعالیت می کند، هزینه و تعرفه های متفاوتی دارند. هزینه سئو یک سایت به کوتاه یا بلند بودن آن، پر رقیب یا کم رقیب بودن آن، سختی کلمه، میزان فعالیتی که برای آن باید انجام شود و ... بستگی دارد. در این مقاله به معرفی انواع تعرفه هایی که وجود دارد، می پردازیم.

https://tehranlearn.com/seo-price/

تعرفه سئو یک سایت چگونه محاسبه می شود؟

سئو چیست؟

در ابتدا به معرفی سئو (SEO) می پردازیم. سئو مجموعه اقدامات و کارهایی که یک فرد انجام می دهد تا سایت شما در خط 1 و صفحه 1 دیده شود. سئو را به صورت کلی به 4 دسته تقسیم می کنند. سئو تکنیکال، سئو ان پیچ، سئو آف پیچ و سئو محتوا. بسیاری از افراد هر کدام از 4 فعالیت ذکر شده را ممکن است به صورت جداگانه انجام دهند و تعرفه های جداگانه خود را دارند اما آژانس های دیجیتال مارکتینگ تمامی فعالیت ها را انجام می دهند. در برخی از وبسایت ها و آژانس ها پکیج هایی را میبینید که مناسب برای برخی از کسب و کار ها است.

چرا باید سایت سئو شود؟

شاید برای شما سوال باشد، چرا یک سایت را باید سئو کنیم؟ اگر سئو نکنیم، چه اتفاقی می افتد؟ فواید سئو کردن یک سایت چیست؟

زمانی که یک سایت را با هر سی ام اسی می نویسیم، آن در صفحات اول یافت نمی شود. زمانی که سایت سئو می شود، صفحات سایت را می توانید در صفحات ابتدایی گوگل مشاهده کنید. سئو یعنی بهینه سازی که سبب می شود زمانی که مخاطب هر کلمه کلیدی را سرچ می کند، سایت شما را ببیند. سئو یک سایت بستگی به هدف کسب و کار شما دارد. در ابتدا باید بدانید به دنبال چه چیزی هستید؟ افزایش ترافیک، افزایش فروش، دریافت اطلاعات، خط 1 بودن و ... .

تعرفه سئو یک سایت چگونه محاسبه می شود؟

در هر صورت هر کدام از مواردی که در بالا ذکر شده است را می توانید توسط سئو سایت به آن دست یابید. از زمانی که کرونا آمد، بسیاری از کسب و کار ها اینترنتی شد و همین خرید و استفاده از خدمات را راحت تر کرد. فضای اینترنت و سایت دومین مارکتی است افراد به آن مراجعه می کنند که لازم است در این بستر نیز برند شما و کسب و کار شما وجود داشته باشد.

تعرفه سایت بر اساس ساعت

اگر صاحب یک سایت هستید، تا الان باید از اهمیت بالای سئو آگاه باشید. برای کارشناسان سئو تایم و زمان از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از افراد متناسب با زمانی که قرار است روی سایت فعالیت کنند، هزینه را محاسبه می کنند. این مورد برای زمانی مناسب است یک قسمت از پروژه را نمی توانید انجام دهید و لازم است برون سپاری کنید. هزینه سئو وبسایت ها برای پروژه های کوچک تر نیز مناسب تر است.

تعرفه سایت بر اساس پروژه

شرکت ها و آژانس ها در بیشتر مواقع از این نوع استفاده می کنند. در این مورد کارشناس سئو با تعیین کردن تمامی فعالیت هایی که انجام می دهد، تخمین هزینه کلی دارد و کارفرما می تواند آن را در طی 3 قسط پرداخت کند. این نوع تعرفه بسیار مناسب است چرا که کارفرما آگاهی دارد چه خدماتی دریافت می کند اما معایب آن این است پروژه تمام شود ممکن است سایت شما افت رتبه داشته باشد. اگر حوزه کسب و کارتان رقابت پایینی دارد، تعرفه سئو سایت براساس پروژه مناسب است.

تعرفه سئو یک سایت چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه سئو در یک ماه

این مورد هم در شرکت ها و آژانس ها نشاهده می کنید و هم افرادی که فریلنسر کار می کنند. این گزینه هم مناسب کارشناسان هست و هم مناسب برای کارفرمایان چرا که فشار مالی به هر دو وارد نمی شود و با تعامل بیشتری با هم همکاری می کنند.

عوامل مختلفی در میزان هزینه سئو سایت به صورت ماهانه دارد، این عوامل به ترتیب عبارتند از: وضعیت فعلی و فنی سایت، میزان رقبا، سختی کلمات کلیدی، رپورتاژ آگهی، وضعیت میزان فعالیت رقبا و ... .

تعرفه سئو + سهامدار شدن در سود

شاید با این مورد آشنا نباشید. در برخی مواقع به دلیل هزینه بالای سایت سئوکار می پذیرد از مبلغ دستمزد خود کم کند، اما در سود فروش شریک شود که یکی از معایبش این است که سئو سایت ممکن است تا 1 سال به طول بیانجامد که لازم است در نوشتن قرار داد دقت کافی را داشته باشید.

از کجا بدانیم پروژه سئو سایتمان به خوبی پیش می رود؟

در وهله ی اول اطلاعات خود را در مورد سئو افزایش دهید. بسیاری از افراد ناکاربلد تنها و تنها از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند که گزینه مناسبی برای کسب و کار و سئو سایت نیست چرا که در درجه اول نیاز کاربر را رفع نمی کند و هم چنین پس از گذشت زمان، احتمال از بین رفتن آثار آن وجود دارد. هم چنین این احتمال وجود دارد که شرکت گوگل آپدیت جدید ارائه کند و این ها دیگر پاسخگو نباشد. بهترین سئو، کلاه خاکستری است که کمترین آسیب را به سایت می زند.

تعرفه سئو یک سایت چگونه محاسبه می شود؟

شما می توانید از کارشناس سئو سوالات خود را بپرسید. هم چنین برخی شرکت ها پروپوزال ارائه می کنند که چه میزان پیشرفت و چه میزان پسرفت داشته اند. برخی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ ریز کارهایی که انجام می شود، را ارائه می دهند.

سخن آخر

میزان هزینه سئو سایت (تعرفه سایت)، به دلیل میزان گستردگی و وجود حوزه های مختلف بسیار متفاوت است. با توجه به این که سئو زمانبر است، تعرفه سئو سایت به صورت ماهانه بهتر است چرا که به صورت پیوسته می توانید میزان پیشرفت سایتتان را رصد کنید و احتمال موفقیت بیشتر است.

منبع: تهران لرن

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yG5FoAyN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه