شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

واتساپ از جمله پیام رسان های محبوب بوده که توسط شرکت فیسبوک اداره می شود. این برنامه در حال حاضر میلیاردها مخاطب داشته که روزانه با دوستان و آشنایان خود در تعامل هستند.

اگرچه این اپ نسبت به تلگرام از برخی ویژگی ها برخوردار نیست اما در هفته های گذشته شاهد افزوده شدن برخی قابلیت های جدید شدیم که تجربه کاربری با آن را بهبود می بخشد. در هر صورت قصد داریم در این مطلب نحوه بازیابی پیام های حذف شده در واتساپ را شرح دهیم تا بتوانید پیام حذف شده خود در چت را بازیابی کنید.

نحوه بازیابی پیام های واتساپ

بازیابی پیام های حذف شده در واتساپ

یکی از پرسش های کاربران واتساپ این بوده که آیا آنها می توانند پیام حذف شده خود را مجددا بازیابی کنند؟ باید بگوییم بله این امکان وجود دارد و در خود واتساپ قابلیتی گنجانده شده تا شما بتوانید پیام حذف شده در چت با دوستان یا آشنایان خود را بازگردانی کنید. چتی که ممکن است اطلاعات مهمی در آن گنجانده شده باشد و شما نیز به آن نیاز دارید. در واقع این روش یک ترفند محسوب شده و تنها کافی بوده دستورالعملی که گفته می شود، انجام گیرد.

مهم: البته این نکته بسیار مهم بوده که اگر شما بکاپ گیری یا همان پشتیبان گیری نداشتید این امر به سختی یا به نوعی هرگز محقق نخواهد شد. در واقع با فعال کردن گزینه بک آپ گیری، شما در گوگل درایو داده های خود را ذخیره خواهید کرد. بنابراین اهمیت دارد که این ویژگی را در واتساپ خود فعال کنید. 

⭐⭐  خرید اپل آیدی  ⭐⭐

چگونه ذخیره بکاپ چت در واتساپ انجام دهیم

جهت پشتیبان گیری از چت ها و بازیابی بعدی در گوگل درایو، بایستی چند مرحله را پشت سر بگذارید:

  1. ابتدا برنامه واتساپ را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.
  2. سپس روی گزینه سه نقطه بالا گوشه اپ کلیک نمایید.
  3. در مرحله بعدی نیز وارد تنظیمات و سپس چت شده و در نهایت به بخش پشتیبان گیری می روید.
  4. در این بخش باید حساب گوگل درایویی که اطلاعات باید در آن ذخیره شود، وارد نمایید و حتی به تشکیل یک نسخه پشتیبان در گوشی خود هم بپردازید.
  5. در مرحله آخر هم گزینه بکاپ گیری را انجام دهید.

نحوه بازیابی پیام های واتساپ

دیگر ویژگی کاربردی که باید به آن بپردازیم چنین بوده برای اینکه کنترل دستی ذخیره پشتیبان گیری فعال نباشد، باید قابلیت بکاپ گیری خودکار را فعال کنیم. همچنین باید تعداد ذخیره های کپی سابقه چت را به صورت هفتگی، روزانه یا ساعتی تنظیم نماییم. این نکته اهمیت دارد که برای بکاپ گیری موفقیت آمیز بایستی از همان شماره تلفن و حساب گوگلی که قبلا برای پشتیبان گیری وارد کردید، بهره گیرید.

نحوه بازیابی پیام واتساپ با کمک گوگل درایو

در مرحله اول ابتدا وارد واتساپ شوید و سپس شماره تلفن همراه را وارد کرده و به تایید آن می پردازید. در این بخش از شما پیرامون بازیابی چت و رسانه ها پرسشی می شود که بتر است روی Restore کلیک کنید. در بخش بعدی با فشردن کلید ادامه پس از انجام پشتیبان گیری، چت ها به نمایش درخواهند آمد. ناگفته نماند پس از بازیابی چت نوبت به بازیابی رسانه ها هم می رسد.

نحوه بازیابی پیام های واتساپ

بازیابی پیام با پشتیبان محلی

اگر به دنبال پشتیبان محلی برای بازیابی پیام چت خود هستید، باید از رایانه شخصی، کارت اس دی و برخی از این قبیل جهت انتقال فایل به گوشی بهره گیرید. بنابراین باتوجه به موارد گفته شده می توانید بازیابی پیام در واتساپ خود داشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1CPb7q6F
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
البرز :
1 سال پیش
عالی مرسی
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه