جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پارچه فلامنت چیست؟

1 سال پیش ( 1401/6/8 )
 

انواع پارچه ها از بافت تار و پود به یکدیگر تولید می شوند و مسلما انواع مختلف الیاف از جمله الیاف طبیعی (با منشا گیاهی یا حیوانی) و الیاف مصنوعی(ساخته دست بشر) که به عنوان تار و پود برای تهیه این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند، نهایتا تعیین می کنند جنس پارچه تولید شده چیست، کیفیت پارچه فلامنت چگونه است و ویژگی های آن شامل چه مواردی است. از جمله الیافی که در تولید پارچه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد می توان به پنبه، پلی استر، فلامنت، ویسکوز و غیره اشاره کرد. در این مقاله به پاسخ سوال پارچه فلامنت چیست و فلامنت چه نوع پارچه ای است، پارچه فلامنت ونیزی چیست، پارچه فلامنت ویسکوز چیست و... خواهیم پرداخت.

پارچه فلامنت چیست؟

فلامنت چه نوع پارچه ای است؟

اگر از خود می پرسید که پارچه فلامنت چگونه است، پارچه فلامنت سوزنی چیست، پارچه فلامنت برای چه فصلی مناسب است و... بهتر است بدانید که این پارچه در واقع در زمره پارچه های با الیاف مصنوعی قرار می گیرد و بر اساس درصد الیاف مورد استفاده در آن، ممکن است میزان استحکام و مقاومت پارچه ها متغیر بوده و به همین دلیل برای کاربردهای مختلف چون انواع لباس های ورزشی، لباس کار ایمنی، لباس های مجلسی، لباس های بیمارستانی و... بتوان از آنها استفاده کرد. پس همان طور که متوجه شدید میزان استفاده از الیاف مختلف چون پنبه، پلی استر، ویسکوز و... در تولید انواع پارچه فلامنت می تواند آنها را برای کاربردهای مختلف متناسب کرده و بنابراین هزینه و قیمت پارچه فلامنت نیز متغیر خواهد بود.

به عنوان مثال پارچه فلامنت مشکی یا هر رنگ دیگر از ترکیب درصدی از الیاف فلامنت با الیاف دیگر تولید می شود. استفاده از الیاف فلامنت-ویسکوز، فلامنت-فلامنت و غیره منجر به تولید پارچه فلامنت با درصدهای مختلف می شود. پارچه فلامنت طرح دار، پارچه فلامنت سوزنی، پارچه فلامنت ساده، پارچه فلامنت مانتو، پارچه فلامنت گلدار و پارچه فلامنت کشی تنها تعداد محدودی از انواع محصولات تولید شده با این متریال است که برای سنین مختلف با کاربردهای مختلف تهیه می شود.

انواع کاربردهای پارچه فلامنت

  • تهیه و دوخت انواع لباس های ورزشی
  • تهیه و دوخت انواع لباس های راحتی به ویژه مردانه، مانتو و لباس های مجلسی
  • تهیه لباس های بیمارستانی

پارچه فلامنت ورزشی چیست؟

پارچه فلامنت ورزشی چیست، چه ویژگی هایی دارد و دلایل استفاده از این نوع پارچه برای دوخت لباس های ورزشی چیست؟! دلایل مختلفی برای خرید پارچه فلامنت ورزشی برای تهیه انواع لباس های باشگاهی وجود دارد که از بین آنها، کیفیت پارچه فلامنت ورزشی حرف اول را می‎زند. پر واضح است که افراد ورزشکار بیشتر حرکات ورزشی کششی یا انواع ورزش ها را انجام می دهند و در معرض تعریق شدید قرار دارند و اگر این افراد بخواهند از متریال دیگری غیر از پارچه فلامنت ورزشی استفاده کنند، ممکن است در مدت زمان اندکی لباس آنها دچار پوسیدگی و پارگی شود و یا مانع از حرکت راحت آنها شود. در حالی که در صورت خرید پارچه های فلامنت، دوام و استحکام بالای لباس ورزشی شما تضمین شده خواهد بود؛ به همین دلیل پارچه محبوب مورد استفاده در بسیاری از شرکت های تولید کننده لباس های ورزشی انواع پارچه فلامنت است، اگر شما بزرگوران نگرانی از بابت قیمت پارچه فلامنت ورزشی دارید، این مژده را به شما می دهیم که با خرید اینترنتی پارچه فلامنت از فروشگاه اینترنتی پارچه جوادی تکس، می توانید با نازلترین قیمت به صورت عمده پارچه های مورد نیاز خود را تامین کنید.

پارچه فلامنت چیست؟

پارچه فلامنت کجراه

پارچه فلامنت کجراه چیست و چه کاربردی دارد؟! صفت کجراه برای این نوع پارچه، به دلیل وجود خطوط مورب موجود روی این پارچه فلامنت که علاوه بر دارا بودن الیاف پنبه، از سایر مواد شیمیایی و مصنوعی نیز در ساختارشان استفاده شده است، به کار می رود. این پارچه کاربردهای متنوعی دارد که از جمله مهمترین آنها، استفاده از این محصولات در تهیه انواع لباس های بیمارستانی است. از جمله دلایل استفاده از این متریال می توان به مقرون به صرفه بودن قیمت پارچه فلامنت کجراه و ضخامت و استحکام بالای آن اشاره کرد، چون همان طور که میدانید اکثر لباس های بیمارستانی از جمله گان بایستی یکبار مصرف بوده و پس از استفاده دور انداخته شوند. از طرفی بایستی از استحکام خوبی در برابر کشش برخوردار باشند؛ پس این نوع از پارچه فلامنت برای لباس کارکنان پزشکی و هم چنین تهیه لباس های فرم بسیار مناسب است.

پارچه لاکرا چیست؟

پارچه فلامنت لاکرا در واقع نوعی پارچه مصنوعی بسیار الاستیک است که با وجود نام های متفاوت، لیکرا، اسپندکس و الاستین همگی مواد مشابهی هستند و این پارچه ها می توانند ۵ تا ۸ برابر اندازه معمول خود کشیده شوند. برخلاف بسیاری از انواع دیگر پارچه های با الیاف مصنوعی، Lycra در برابر حرارت بسیار مقاوم است و به سرعت به عنوان یک افزودنی عالی برای مواد مصنوعی حساس به حرارت مانند پلی استر و نایلون شناخته شد.

از جمله کاربردهای پارچه فلامنت لاکرا، که جنس نرم و انعطاف پذیری بالایی دارد، می توان به تهیه و دوخت انواع لباس های راحتی مردانه چون تیشرت و شلوار خانگی اشاره کرد که از دوام و مقاومت بالایی در برابر کشش و سائیدگی برخوردارند. اگر قیمت پارچه فلامنت لاکرا برای شما اهمیت دارد، شما عزیزان می توانید این پارچه را به صورت عمده با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی پارچه جوادی تکس تهیه نمایید.

پارچه فلامنت سوزنی چیست؟

پارچه فلامنت سوزنی در واقع نوعی پارچه تریکو است که به طور خاص برای دوخت و تهیه انواع لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارچه ها انواع مختلفی دارند؛ ولی از جمله ویژگی هایی که آنها را برای تهیه انواع لباس ورزشی مناسب کرده است، می توان به خاصیت کشسانی فوق العاده بالای آن اشاره کرد. حال که متوجه شدید پارچه فلامنت سوزنی چیست، به قیمت آن می پردازیم؛ قیمت پارچه فلامنت سوزنی، بسته به نوع، کیفیت پارچه، شرکت یا برندی که آن را تولید می کند و روش خرید شما، که ممکن است اینترنتی، عمده یا حضوری باشد متغیر خواهد بود.

پارچه فلامنت چیست؟

پارچه فلامنت از کجا بخرم؟

بدون شک هم اکنون که فهمیدید پارچه ی فلامنت چیست و با این همه اوصافی که از این پارچه گفته شد، به فکر این هستید که پارچه فلامنت از کجا بخرم؟! بسیاری از تولیدی های لباس برای خرید پارچه های فلامنت به دنبال یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر هستند تا پارچه فلامنت درجه یک عمده را با قیمتی مناسب خریداری کنند. همان طور که می دانید قیمت عمده پارچه فلامنت از قیمت سایر روش های خرید ارزان تر است. یکی از فروشگاه های اینترنتی معروف که انواع پارچه از جمله پارچه های فلامنت را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، فروشگاه آنلاین پارچه جوادی تکس به آدرس javaditex.com است . برای مشاوره رایگان درباره قیمت پارچه فلامنت سفید، قیمت پارچه فلامنت ورزشی و... و نحوه خرید پارچه فلامنت و سایر پارچه های این فروشگاه، با شماره تلفن های ۰۹۳۵۲۱۱۳۸۰۰ و ۰۲۱۵۵۸۹۸۴۱۵ تماس بگیرید

یا به آدرس اینترنتی https://javaditex.com/flammable-fabric مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8EB3hP9h
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه