سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مدل تخت خواب دو نفره جدید

1 سال پیش ( 1401/7/17 )
 

مدل تخت خواب دو نفره جدید درن از سبک های کلاسیک وشیک می باشد. این تخت خواب دو نفره ارزان با قیمت به اشخاصی که دیزاین کلاسیک را برای اتاق خواب انتخاب می کنند پیشنهاد می شود. این کار برای فضاهایی که دارای دیزاین کلاسیک هستند بسیار مورد استفاده قرارمی گیرد.2. این تخت خواب از مدل های شرکتی ساخته شده ازچوب است.

تخت خواب دو نفره آندی

  1. مدل تخت خواب دو نفره جدید آندی ازسبک های جدید و مجلل است. این تخت از محصولات شرکتی با کیفیت و دوامی فدق العاده می باشد.این تخت خواب در قسمت تاج دارای ظاهر پارچه ای است که به شکل لمسه دوزی های منظم و زیبا در آمده است. این محصول نمای ساده وهمچنین شیک و مجللی دارد و با قیمت بسیار مناسب تولید می شود.

مدل تخت خواب دو نفره جدید راد

  1. طرحی به روز برای استفاده در اتاق خواب شما است. این تخت خواب مجلل و با کیفیت از محصولات است که طرفدارای زیادی دارد. نمای کشو ها و تاج تخت، هردویک مدل می باشد وباعث شده است تا این کار بهتر جلوه کند.2. این تخت تماما چوب است و محصولی شرکتی با کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد.

تخت خواب دونفره انجل

  1. خلاقیت پایانی ندارد! تخت خواب آنجلیکا از هر لحاظ یک محصول متفاوت می باشد.و یکی از مدل تخت خواب دو نفره جدید با قیمت مناسب می باشد این مدل با طراحی دقیق و هوشمندانه خود نظرهرشخصی را به خود جلب می کند. شما می توانید از آن به عنوان یک کاناپه استفاده کنید. می توانید روی آن دراز بکشید استراحت کنید و به عنوان تخت یک نفره از آن استفاده و یا آن را باز کنید .

مدل تخت خواب دو نفره جدید آری از محصولات مدرن و دارای طرفدار زیاداست. این تخت ازمواد اولیه با کیفیت تولید می شود و با گذشت زمان زیبایی خود را از دست نمی دهد.  2. جنس بدنه تخت از چوب می باشد.

تخت خواب دو نفره شو

  1. تخت خواب دونفره شو یک کاربا کیفیت و مناسب می باشد که به صورت مدرن با ظاهر پارچه ای طراحی و تولید شده است. این کار نسل جدید محصولات امروزی به حساب می اید و امروزه طرفداران زیادی دارد.2.  این محصول از ام دی اف ساخته شده است و ظاهری پارچه ای دارد.

تخت خواب دو نفره آلبا

  1. این تخت خواب توانایی تحمل وزن را تا 200 کیلوگرم دارد ودارای ودوام بسیار بالایی است. طراحی ساده تخت آلبا باعث شده است که برای هر دکوراسیون قابل استفاده باشد. این تخت ابعاد استانداردی دارد. تاج آن تقریبا بلند می باشد که باعث می شود تخت شما لوکس تر مشخص شود.

مدل تخت خواب دو نفره جدید از گونه تخت خواب خهای  امروزی و مدرن است. طرح این تخت با تاج بلند و لمسه دوزی شده از طرح های ترکیه ای است.2. تخت السا ازچوب  ساخته شده و از محصولات شرکتی و مرغوب ست.3. این تخت را می توانید به همراه بقیه وسایل به صورت سرویس خواب کامل خریداری کنید

تخت خواب دو نفره لوپ

  1. مدل تخت خواب دو نفره جدید لوپ یک کار بی مانند و با کیفیت می باشد که به صورت کاملا چستر طراحی شده است. لمسه دوزی های این محصول کاملا دست ساط می باشد وظاهر بسیار هنرمندانه ای را به این کار بخشیده است. 2. این محصول از جنس ام دی اف با پایه های چوبی ساخته شده است و ماندگاری بسیاربالایی دارد.

مدل تخت خواب دو نفره جدید

تخت خواب دو نفره آلا

  1. مدل تخت خواب دو نفره جدید الا یک کار جدید و زیبا است که به صورت بسیار مرغوب ساخته شده است. این کار تاج بسیار ساده ای دارد و برای افرادی که مخاطب کارهای ساده هستند یک گزینه خوب به شمار می رود.2. تخت خواب دو نفره آلاسکا یک کار مدرن با نمای پارچه ای می باشد که از جنس ام دی اف ساخته شده است

 تخت خواب دو نفره روت

  1. مدل تخت خواب دو نفره جدیدروت یک کار مدرن و امروزی می باشد که با نمای پارچه ساخته شده است.  این سبک از کار امروزه طرفداران زیادی را سمت خود جلب نموده است و جزء پرفروش ترین ها به شمار می رود.

تخت خواب دو نفره ریو

  1. این محصول یک کار پرطرفدار و مدرن می باشد که با طراحی بسیار ساده مورد پسند اشخاصی است که کارهای ساده می پسندند مدل تخت خواب دو نفره جدید یک گزینه عالی محسوب می شود. سادگی در طراحی قسمت های  مختلف این تختخواب باعث می شود تا بتوان از آن در دکوراسیون های مختلف استفاده کرد.

تخت خواب آنی

  1. تخت خواب آنی محصولی گوناگون است. تخت خوابی که یک نفره بوده اما در خود یک تخت دیگر نیز دارد. این مدل بسیار مناسب اتاق کودک و نوجوان است و کمترین فضای ممکن را اشغال می کند.2. جنس بدنه این کار از ام دی اف می باشد. کفی تخت فلزی بوده اما کفی تخت دوم از چوب روس می باشد

تخت خواب دو نفره لاو

  1. مدل تخت خواب دو نفره جدید لاو یک کار زیبا و منحصر به فرد می باشد که به شکل زیبا و متفاوتی طراحی شده است. این محصول به سبک مدرن و پایه فلزی طراحی شده است که برای خانه هایی که این سبک از دکوراسیون را دارند بسیار مناسب می باشد.

تخت خواب دو نفره کار

  1. مدل تخت خواب دو نفره جدید کار یک تخت خواب مدن ساده و در عین حال بسیار زیبا و جذاب میباشد. در تاج این تخت خواب به صورت خلاقانه ای از پارچه استفاده شده است. رنگ های استفاده شده در تخت کاریزما بسیار زیبا و مناسب با هر سلیقه ای است.2.  جنس این تخت از ام دی اف مرغوب بوده و با کیفیتی عالی ساخته شده است.

خت خواب دو نفره بئا

  1. تخت خواب دو نفره بئا از مدل های جدید با طرحی منحصر به فرد است. این مدل تخت خواب دو نفره جدید خواب لوکس و زیبا یکی از مدل های مورد پسند زوج های جوان است.2. این مدل از ام دی اف ساخته شده و کیفیت و دوام بالایی دارد.3. تخت بئا را می توانید با سایر وسایل آن به صورت کامل نیز تهیه کنید

 خواب دو نفره ارم

 ارم از مدل های جدید و لوکس است. طرح تاج این تخت  به خاطر مدل چوبی ویژه ای دارد و از مدل های منحصر به فرد و متفاوت می باشد.2. این تخت شرکتی از ام دی اف درجه یک ساخته شده است.3. مدل تخت خواب دو نفره جدید ارم را می توانید با سایر وسایل آن به صورت کامل سفارش دهید

 خواب دو نفره چوبی  سپی

یک تخت خواب بسیارلوکس است که با ظاهری چشم نواز و ساده طراحی شده است. در زیر این تخت خواب دو کشو طراحی شده است که افزون بر زیبایی که دارد فضای جانبی مناسبی را هم در اختیار شما میگذارد. 2. مدل تخت خواب دو نفره جدید مناسب و از جنس ملامینه مرغوب و محبوب است .

تخت  خواب دو نفره ژیو

 یک کارخیلی شیک، ساده و پر طرفدار است. در طراحی این مدل تخت خواب دو نفره جدید از دو رنگ خنثی سفید و مشکی استفاده شده است و این موجب می شود که این تخت خواب با هردیزاینی قابل ست کردن باشد. 2. نوع این تخت خواب از ام دی اف  مطلوب و باکیفیت می باشد.

تخت خواب دو نفره گلو

از مدل های مدرن و امروزی با طرحی زیبا است. اگر طرفدار دکوراسیون های مینیمال یا اسپرت هستید این تخت خواب را به شما پیشنهاد می کنیم.2. تخت خواب گلوریا از محصولات شرکتی وساخته شده از بهترین متریال است. این تخت کیفیت و کارایی بالایی داشته و تمام چوب می باشد.

 خواب دو نفره مل

  1. یک مدل تخت خواب دو نفره جدید مدرن و اسپورت است. طرح ملبورن یک تخت خواب با رنگ روشن است که برای اتاق های با نور کم و کوچک تر انتخاب بهتری است. در تاج این تخت از پارچه استفاده شده است و دوخت های موازی تاج به تخت جلوه متفاوت و خاصی داده است 2.  جنس تخت ازچوب با کیفیت است.

 خواب دو نفره آید

  1. یک تخت خواب با طراحی متفاوت است.این در عین سادگی، بسیار زیبا وشکیل ساخته شده است. 2. برای ساخت تخت آید از ام دی اف استفاده می شود و روکش آن از پارچه می باشد. پارچه استفاده شده برای روکش این کار بسیار زیبا است و از مرغوب ترین ها می باشد.

تخت خواب دو نفره ما

  1. ما یک کالا با ساختار تقریبا ساده و بسیار زیبا است. این مدل تخت خواب دو نفره جدید یک تاج بزرگ با طرح های شیک دارد که باعث زیباتر شدن چیدمان اتاقتان می شود. 2. این تخت خواب از مواد اولیه مرغوب تولید می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد.

تخت خواب دو نفره ژو

  1. تخت ژو یک مدل تخت خواب دو نفره جدید خواب بسیار جذاب و متنوع از میان طرح های امروزی تخت خواب است. طراحی منحصر به فرد پایه های این تخت خواب مدرن اروپایی زیبایی ویژه ای به آن میدهد. تاج این تخت خواب از پارچه است و زیبایی این طرح راافزایش می دهد. 2. این تخت خواب از چوب ساخته شده و یک کار شرکتی و فوق العاده می باشد.
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nvbZPbF8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه