پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

3 آزمایش مهم چکاپ در منزل که هر فرد باید انجام دهد

آزمایش چکاپ در منزل یک فاکتور مهم در سنجش و ارزیابی سلامت فرد است. حتماً تا کنون نامی از انجام آزمایش خون در منزل شنیده اید؛ این دقیقاً به عنوان استاندارد طلایی برای تشخیص و نظارت بر طیف گسترده ای از مسائل پزشکی حاد و مزمن، از بارداری گرفته تا دیابت و سرطان در نظر گرفته می شود. بسیاری از آزمایش های خون را می توان با استفاده از کیت های آزمایش خانگی انجام داد. تست خون در منزل به شما این امکان را می دهد که بدون رفتن به آزمایشگاه، نتایج باکیفیت دریافت کنید.

خون فرد حاوی اطلاعات نجات بخشی است؛ فقط با چند قطره خون، اطلاعات حیاتی در مورد شما و سلامتی تان کشف می شود. چه بسا که زندگی ماشینی امروزی نیز اهمیت انجام آزمایش های چکاپ دوره ای را اثبات کرده اند. در بسیاری جوامع پیشرفته، از جمله آمریکا، از هر 10 نفر، 6 نفر به بیماری مزمن مبتلا هستند که اگر زود تشخیص داده نشود، می توانند کشنده باشند. انجام آزمایش های تشخیصی در خانه می تواند به پیشگیری از بیماری های جدی، قبل از شروع تأثیر آنها بر بدن کمک کند. به همین دلیل است که آزمایش چکاپ خانم ها در منزل و نمونه گیری خون در منزل، تا این اندازه پیشرفته کرده اند.

در دسترس بودن گزینه های آزمایش خون در منزل به شما این فرصت را می دهد تا برخی از کارهای آزمایشگاهی را در محیط آرامش بخش خانه انجام دهید. پس دیگر لازم نیست نگران منتظر ماندن در صف خونگیری آزمایشگاه باشید یا در بیمارستان، انتظار بکشید. خوشبختانه، امروزه مراکز معتبری راه اندازی شده اند که تمامی خدمات نمونه گیری در منزل را ارائه می دهند. از آزمایش کرونا در منزل گرفته تا کلیه آزمایش چکاپ در منزل، موجود می باشند. قطعاً فقط چنین گزینه هایی در آینده به رشد خود ادامه خواهند داد و سلامت کلی کشور را متحول خواهند کرد.

مهم ترین آزمایش های چکاپ که باید به طور منظم انجام دهید

  • اندازه گیری کلسترول خون
  • اندازه گیری قند خون
  • تست سنجش هورمون ها

هدف از انجام آزمایش چکاپ در منزل

هدف از آزمایش خون در منزل، بررسی بسیاری از شرایط رایج مانند دیابت، عفونت های ویروسی و باکتریایی، کم خونی و برخی از انواع سرطان ها است. این آزمایش ها می تواند به فرد و ارائه دهنده خدمات پزشکی او کمک کنند تا سلامت کلی بدن تحت کنترل باشد، زیرا آزمایش چکاپ در منزل به طور گسترده به عنوان بخشی از یک استراتژی کلی غربالگری سلامت، با اهداف پیشگیرانه به کار می روند.

آزمایش چکاپ در منزل چه چیزی را اندازه گیری می کنند؟

آزمایش چکاپ در منزل به دلایل مختلفی توصیه می شود. برای مثال، شما به عنوان متقاضی خدمات نمونه گیری خون در منزل، می توانید یک آزمایش شمارش کامل خون (CBC) انجام دهید، یا ممکن است بخواهید یک آزمایش خون انجام دهید که مخصوص چکاپ مردان است و شامل سنجش تستوسترون کل، ویتامین D و کلسترول می باشد. انواع دیگر آزمایش های خون شامل هموگلوبین، آزمایش آرتریت روماتوئید، یا آزمایش های خونی است که نشانگرهای زیستی مختلف، مرتبط با سلامت قلب و عروق را بررسی می کنند.

آیا آزمایش خون در منزل در خانه معتبر است؟

اگر تا به حال دیده اید که فردی مبتلا به دیابت برای بررسی قند خون خود، تست خون خانگی انجام می دهد، در این صورت ذهنیت خوبی از نحوه عملکرد آزمایش چکاپ در منزل دارید. برای انجام بسیاری از انواع آزمایشات خون، تنها به چند قطره خون نیاز دارید که امکان جمع آوری نمونه ها را در خانه فراهم می کند.

هنگامی که درخواست نمونه گیری خون در منزل را ثبت می کنید، معمولاً فرد نمونه گیر با یک کیت آماده بهداشتی برای شما اعزام می گردد که حاوی همه آن چیزهایی است که برای گرفتن نمونه خون شما نیاز می باشد؛ سپس، نمونه شما را به آزمایشگاه می فرستند تا سالم و استریل باقی بماند. انواع آزمایش های خون ممکن است مشخصات یا روش های متفاوتی داشته باشند. بهتر است قبل از اعزام نیروی آزمایشگاه به منزل شما برای آزمایش چکاپ در منزل، با پذیرش صحبت کنید تا شرایط آماده شدن برای تست خون را برایتان توضیح دهد.

به کدام یک از انواع آزمایش چکاپ در منزل نیاز داریم؟

آن چیزی که نشان می دهد فرد به انجام کدام یک از انواع آزمایش های خون نیاز دارد، در واقع علائمی است که در مورد یک یا چندین بیماری در او بروز داده اند. مثلاً چربی خون بالا یا کلسترول بالا در خون، علائمی همچون گرفتگی و درد قفسه سینه، افزایش وزن و ... را دارد. افزایش قند خون یعنی دیابت، که در تمامی افراد جامعه، یک تهدید بزرگ است. پس می بینید که هر سه تست بالا که بیان کردیم، یعنی کلسترول، قند خون و هورمون ها، جزو مهم ترین انواع آزمایش چکاپ در منزل محسوب می شوند.

مزایای آزمایش چکاپ در منزل

آزمایش خون در منزل، با انجام آزمایش ها در آزمایشگاه، فقط در مکان نمونه گیری متفاوت است. مزایای انجام آزمایش خون در منزل و نمونه گیری در خانه عبارتند از:

  • راحتی و آرامش: آزمایش خون در منزل، حضوری فیزیکی در مطب و آزمایشگاه را حذف می کند.
  • افزایش رضایتمندی فرد: با اعزام فرد نمونه گیر خون در منزل، زمان کمتری از بیمار گرفته می شود و کمتر به دردسر می افتد؛ پس این خدمات در نهایت، رضایتمندی او را به دنبال خواهند داشت.
  • قیمت مناسب: انجام نمونه گیری در منزل، بسیار مقرون به صرفه بوده و فرد بیمار را کمتر در معرض انتقال بیماری ها قرار می دهد.
  • قابل اجرا برای همه سنین: آزمایش چکاپ در منزل هم برای سالمندان، هم برای کودکان و هم برای جوانان و میانسالان ارائه می شود. این یعنی خدماتی برای همه سنین که راحتی بیشتر را به ارمغان می آورد.
  • پاسخدهی آنلاین جواب آزمایشیکی دیگر از مزایای آزمایش خون در منزل، پاسخدهی آنلاین جواب آزمایش است.

 3 آزمایش مهم چکاپ در منزل که هر فرد باید انجام دهد

بهترین خدمات آزمایش چکاپ در منزل؛ آنی آزما

مرکز آزمایشگاهی آنی آزما، بهترین و معتبرترین مجموعه برای تمامی آزمایش در منزل است. تمامی خدمات چکاپ، غربالگری، آزمایش های بارداری، تست هورمون ها، تست کرونا در منزل، آزمایش خون کودکان، آزمایش خون سالمندان و ...، همه با بهترین کیفیت و تضمین پزشکی ارائه می شوند. راحتی بیشتر، صرفه جویی در وقت و انرژی و کمک به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، مهم ترین اهداف آنی آزما است.

همچنین تمام خدمات موجود، با تکیه بر گواهینامه ها و ایمنی آزمایشگاه و پشتیبانی حرفه ای در نظر گرفته شده اند. این عوامل کلی بر اساس معیارهایی از جمله قیمت آزمایش خون در منزل، پذیرش بیمه، جامع بودن آزمایش ها و سرعت دریافت نتایج و صحبت با پزشک است. در اولین فرصت با تیم آنی آزما تماس بگیرید یا به وبسایت https://www.anyazma.com/ مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AwP3tKTK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه