سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لیست شرکت ها و کارخانجات معروف استان خراسان شمالی در سال 1401

استان خراسان شمالی بعد از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در سال 1383 ایجاد شد. مرکز این استان که در شمال شرقی ایران قرار دارد، شهر بجنورد است. در شهرهای مختلف خراسان شمالی، کارخانه های مختلفی همچون کارخانه های صنایع غذایی، ساختمانی، کشاورزی و پنبه پاک کنی به چشم می خورد. علاوه بر این، 89 درصد معادن فعال کشور در این استان قرار دارد.

علی رغم بالا بودن نرخ بیکاری در استان خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری، پتانسیل های صنعتی موجود به کاریابی و اشتغال در بخش صنعتی این استان کمک بسیاری کرده است. در این مقاله برای آشنایی بیشتر کارجویان با فرصت های شغلی موجود در خراسان شمالی، به معرفی تعدادی از شرکت ها و کارخانه های معروف آن که در آگهی های استخدام کارخانه های خراسان شمالی دیده می شود و همچنین روش های استخدام در آن ها خواهیم پرداخت. 

چگونه می توان در کارخانه ها و شرکت های معروف استان خراسان شمالی استخدام شد؟

باتوجه به پتانسیل صنعتی موجود در استان خراسان شمالی، واحدهای فعال در این بخش، هر ساله نیروی کاری بسیاری در موقعیت های شغلی متفاوت استخدام می کنند. در ادامه به روش های مختلف استخدام در شرکت ها و کارخانه های این استان خواهیم پرداخت. درصورتی که علاقه مند به استخدام در خراسان شمالی ازجمله استخدام در کارخانه ها و شرکت های معروف این استان هستید، می توانید برای مشاهده آگهی استخدام خراسان شمالی از این لینک دیدن کنید: https://karbord.io/jobs/in-khorasan-shomali-cities

استخدام کارخانه های خراسان شمالی و شرکت های معروف این استان معمولا به دو روش برگزاری آزمون استخدامی و یا درج آگهی استخدام در سایت های کاریابی معتبر صورت می گیرد.

استخدامهای کارخانه ها و شرکت های دولتی نیز همچون استخدام معلم و استخدامی صدا و سیمای خراسان شمالی معمولا از طریق آزمون و مصاحبه انجام می شود. اطلاعیه زمان ثبت نام و برگزاری این گونه آزمون های استخدامی اغلب در روزنامه استخدامی این استان منتشر می گردد.

آگهی های استخدام شرکت های خصوصی نیز اغلب در سایت های کاریابی معتبر، اطلاع رسانی و منتشر می شود. برای اشتغال در فرصت های شغلی این کارخانه ها و شرکت های خصوصی باید رزومه خود را برای آگهی موقعیت شغلی موردنظرتان ارسال کنید. در صورت تایید رزومه، دعوت به مصاحبه و قبولی در آن، می توانید در شغل موردنظر مشغول به کار شوید.

در کدام کارخانه ها و شرکت های معروف استان خراسان شمالی می توان استخدام شد؟

همان طور که گفته شد، استخدام کارخانه های خراسان شمالی، نقش موثری در اشتغال و کاریابی این استان ایفا می کنند. اما سوال اینجاست که در کدام یک از کارخانه ها و شرکت های معروف استان خراسان شمالی، امکان استخدام کارجویان وجود دارد؟ از جمله این کارخانجات و سازمان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع پتروشیمی خراسان
  • کارخانه سیمان بجنورد
  • شرکت بجنورد پلاستیک
  • شرکت آذین فورج
  • شرکت تولیدی آرد سفید ارمغان بجنورد
  • کارخانه نورد بهار بجنورد
  • مجتمع فولاد اسفراین
  • کارخانه لولهگستر اسفراین
  • نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان
  • کارخانه آلومینای جاجرم
  • شرکت قند شیروان
  • شرکت تعاونی کشاورزی تولیدی خوراک دام و طیور آبزیان پارس خراسان شمالی
  • شرکت سداد اندیشان خراسان شمالی
  • شرکت تعاونی تولید روستایی اترک 7 فاروج
  • شرکت لبنیات آشنا بجنورد

در ادامه برای آشنایی فارغ التحصیلان و کارجویان با این واحدهای صنعتی، به معرفی چند نمونه از این کارخانه ها و شرکت ها خواهیم پرداخت.

مجتمع پتروشیمی خراسان

یکی از گزینه های پرطرفدار در آگهی های استخدام کارخانه های خراسان شمالی، مجتمع پتروشیمی خراسان است. این مجتمع که در سال 1371 در بجنورد تاسیس شد، بزرگترین مرکز تولید محصولات شیمیایی شمال و شرق ایران محسوب می شود. در نتیجه، شركت سهامي پتروشيمي خراسان، یکی از نقش های کلیدی استخدام در بجنورد را بر عهده دارد.

کارخانه سیمان بجنورد

آگهی های استخدامی کارخانه سیمان بجنورد، یکی از پرتکرارترین آگهی های استخدام در سایت های معتبر کاریابی به شمار می رود. شرکت سیمان بجنورد که در سال 1372 تاسیس و در سال 1378 به بهره برداری رسیده است، یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت سیمان فارس و خوزستان محسوب می شود.

استخدام کارگر ساده، کارشناس فنی، حسابدار و بازرس کنترل و کیفیت، از جمله فرصت های شغلی در آگهی های استخدام کارخانه سیمان بجنورد است.

شرکت قند شیروان

شرکت تولیدی قند شیروان یکی از گزینه های کاریابی و استخدامی خراسان شمالی شیروان به حساب می آید. این شرکت که جزو شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا است، در کیلومتر 15 جاده شیروان، بجنورد قرار دارد. شرکت قند شیروان، از نظر ظرفیت اسمی، در رده چهارم بزرگترین کارخانه های تولیدکننده قند ایران جای دارد.                                  

شرکت مجتمع صنعتی فولاد اسفراین

نام این شرکت نیز در میان آگهی های معتبر استخدام کارخانه های خراسان شمالی به چشم می خورد. مجتمع فولاد اسفراین با سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی کشور در سال 1370 به بهره برداری رسیده است. این مجتمع که به عنوان بزرگترین کارخانه فولاد آلیاژی شناخته می شود، نقش موثری در استخدام و کاریابی خراسان شمالی ایفا می کند.

کارخانه لوله گستر اسفراین

احتمالا بسیاری از شما نام کارخانه لوله گستر اسفراین را در آگهی های استخدامی خراسان شمالی از جمله آگهی استخدام کارگر ساده و فنی مشاهده کردید. این کارخانه که در سال 1384 به بهره برداری رسیده است، به تولید لوله های فولادی مانیسمان مانند لوله های جداری - مغزی می پردازد.

از کارخانه لوله گستر اسفراین به عنوان نخستین کارخانه تولید لوله بدون درز صنایع گاز، پتروشیمی و نفت در ایران یاد می گردد و تولیدات این کارخانه نیز در صنایع یادشده استفاده می شوند. انواع لوله های مانیسمان در انتقال نفت و گاز، مخازن بویلرها و کمپرسورها کاربرد دارند.

شرکت صنعتی آذین فورج

شرکت آذین فورج که به عنوان بزرگترین شرکت بخش خصوصی در استان خراسان شمالی شناخته می شود، بخش قابل توجهی از استخدام کارخانه های خراسان شمالی را به خود اختصاص داده است. این شرکت که در سال 1384 در مجاورت مجتمع صنعتی اسفراین تأسیس شده است، در زمینه تامین تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می کند.

شرکت بجنورد پلاستیک

شرکت بجنورد پلاستیک در سال 1350 کار خود را با عنوان پلاستیک نادر آغاز کرد و از سال 1363 با نام کنونی به فعالیت خود ادامه داد. این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز، نیروی انسانی توانمند و شناخت بازارهای هدف توانسته است بیش از 90 درصد تولیدات خود را صادرات کند و به جایگاه ویژه ای در میان کشورهای آسیای میانه و عراق دست یابد.

شرکت بجنورد پلاستیک که به عنوان اولین تولیدکننده نایلون عریض در شرق کشور شناخته می شود، نقش موثری در استخدام و کاریابی استان خراسان شمالی نیز دارد.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی تعدادی از معروف ترین کارخانجات و شرکت های استان اصفهان که نام آن ها در میان آگهی های استخدام کارخانه های خراسان شمالی دیده می شود، پرداختیم.

همان طور که گفته شد، شرکت در آزمون های استخدامی سازمان ها و کارخانه ها و دنبال کردن آگهی های استخدام سایت های کاریابی و استخدامی، از جمله راهکارهای استخدام شدن در کارخانه ها و شرکت های خراسان شمالی است. امیدواریم که بتوانید در آینده ای نزدیک، در سازمان یا کارخانه  معتبری که به آن علاقه مندید، مشغول به کار شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ISVepZAO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
علیرضا حمیدی :
2 ماه پیش
دارای تکنسین برق می‌باشم با مدرک دیپلم تقاضای کار در شرکت پتروشیمی بجنورد در قسمت برق را دارم ‌باسپاس فراوان با شماره تماس ۰۹۱۵۱۸۷***** حاصل فرمایید .
محمد آذری :
2 هفته پیش
با سلام لیسانس مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو دارم با معدل الف، دوتا مدرک فنی از فنی و حرفه ای دارم، با کارت پایان خدمت درخواست اشتغال در یکی از کارخانه هارو دارم 09307****19
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه