یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اکوایران، جلسه ای که بازارهای جهان در انتظار بودند برگزار شد و فدرال رزرو برای چهارمین بار متوالی نرخ بهره را 75 صدم درصد افزایش داد.

بانک مرکزی آمریکا همانطور که بازارها پیش بینی می کردند برای مبارزه با تورم بی سابقه در 40 سال اخیر نرخ بهره را 75 صدم درصد افزایش داد اما از نظر تحلیل گران سیگنال احتمال کاهش سرعت گام های بعدی را نیز به بازارها مخابره کرد.

شوک به قیمت طلا، واکنش اونس جهانی به جلسه فِد

جرومی پاول سکان دار فدرال رزرو در سخنان خود گفت کاهش سرعت رشد نرخ بهره می تواند به همین زودی و در جلسه ماه آینده ( دسامبر) رخ دهد اما او در خلال این صحبت ها هشدار داد که هنوز ابهامات گسترده ای درباره اینکه مقصد نهایی نرخ بهره کجا باید باشد وجود دارد. پاول در این باره گفت نرخ بهره هدف نهایی احتمال دارد بالاتر از آخرین تخمین سیاست گذاران اقتصادی باشد که در ماه سپتامبر امسال مشخص شده بود.

پاول در حالی که تصمیم افزایش سه چهارم واحدی نرخ بهره را اعلام می کرد عنوان کرد که زمان ارزیابی تغییر سرعت افزایش نرخ بهره در حال فرا رسیدن است. این زمان می تواند جلسه بعدی یا جلسه بعد از آن باشد و هنوز تصمیم مشخصی راجع به این موضوع گرفته نشده است.

او اعلام کرد که با این وجود فدرال رزرو مصمم است که نرخ بهره را به سطح 2 درصد برگرداند. با این وجود تغییر لحن فدرال رزرو در این جلسه نسبت به جلسات قبلی به وضوح مشخص بود.

واکنش اولیه بازار طلا به جلسه فدرال رزرو ریزش 75 صدم درصدی قیمت بود که با این حساب قیمت هر اونس طلا به محدوده 1635 دلار رسید. با اینکه افزایش مجدد قابل توجه نرخ بهره ضربه جدیدی به بازار وارد آورده است، اما تغییر لحن فدرال رزرو در صورتی که در جلسات بعدی محقق شود می تواند امیدهای صعود قیمت طلا را افزایش دهد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ehEstFq4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه