جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

 به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، سرمایه گذاران قبل از انتشار جزییات آخرین اجلاس فدرال رزرو آمریکا که می تواند سرنخ هایی درمورد روند افزایش نرخ بهره در آینده به آنها بدهد، هیچ اظهارنظر جدیدی نکرده اند که باعث شده قیمت طلا تغییر چندانی در روز چهارشنبه نداشته باشد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۲ درصد کاهش به ۱۷۳۴ دلار و ۶۸ سنت رسید.

جزییات اجلاس فدرال رزرو آمریکا در اول و دوم نوامبر قرار است امروز بعدازظهر منتشر شود. اطلاعات مربوط به نرخ بیکاری در آمریکا هم به زودی منتشر خواهد شد.

قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز 1401/09/02

بانک مرکزی آمریکا در ابتدای ماه جاری میلادی برای چهارمین بار پیاپی نرخ بهره را ۷۵ واحد افزایش داد تا تورم را مهار کند. این سختگیرانه ترین سیاست پولی آمریکا طی ۴۰ سال گذشته بوده است.

رییس بانک فدرال رزرو ایالت کانزاس سیتی آمریکا در روز سه شنبه گفت بانک مرکزی این کشور احتمالاً مجبور است بازهم نرخ بهره را افزایش دهد و برای مدت طولانی تری در همین سطح بالا نگه دارد تا بتواند تورم را پایین بیاورد.

درست است که همواره از طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان تورم بالا یاد می شود، اما بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری این فلز گرانبها را افزایش داده و تقاضا برای خرید آن را پایین می آورد.

انتظار می رود قیمت طلا در پایان سال جاری میلادی کمی افزایش یابد که دلیل آن را می توان ضعف نسبی دلار و احتمال کاهش نرخ تورم در آمریکا دانست.

تحلیلگران فنی رویترز عقیده دارند طلا تا محدوده ۱۷۵۱ تا ۱۷۵۶ دلار در هر اونس بالا می رود و بعد دوباره کاهش خواهد یافت.

قیمت نقره امروز با ۰.۵۶ درصد کاهش به ۲۱ دلار و ۱۱ سنت رسید و پلاتین با ۰.۳۳ درصد کاهش ۹۹۱ دلار و ۹۴ سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hTdwsyKK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه