یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی سایت

آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی سایت

تحقیق کلمات کلیدی اولین گام برای تولید محتوا سئو شده می باشد و در صورتی که شما کیورد ریسرچ درستی انجام داده باشید در نهایت محتوا شما می تواند کاربران هدف زیادی را به سایت تان هدایت کند و آن ها را به مشتری تبدیل کند. در این مقاله می خواهیم آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی سایت را به شما ارائه دهیم. اگر میخواهید سئو را به صورت تخصصی زیر نظر برترین اساتید سئو کشور آموزش ببینید و تحقیق کلمات کلیدی را در کنار سایر تکنیک های سئو یاد بگیرید می توانید در کلاس آموزش سئو آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش سئو آریا تهران می توانید با همکاران ما با شماره های 02166919634 الی 7 تماس بگیرید و یا به سایت ما به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

کیورد ریسرچ چیست

اولین مسئله ای که در مورد تحقیق کلمات کلیدی مطرح می شود این است که کیورد ریسرچ چیست و چرا باید این کار را انجام داد. در واقع کیورد ریسرچ به این معنا می باشد که شما باید کلماتی که اهداف اقتصادی و برندینگ سازی سایت است را پیدا کرده و سپس به دنبال انتخاب کلماتی باشید که توسط کاربران جستجو می شود. با تحقیق کلمات کلیدی شما می توانید هم سایت را به اهدافش برسانید و هم می توانید ترافیک زیادی را به سایت هدایت کرده و روز به روز بر تعداد مشتریان و دریافت کنندگان خدمات سایت بیفزایید.

چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم

یکی از سوالاتی که افراد برای شروع سئو سایت میپرسند این است که چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم؟ در واقع برای تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت شما باید ابتدا هدف مشتری را از سایت مطلع شوید و سپس برای آن که کاربران بیشتری را به سایت هدایت کنید و از آن ها مشتری بسازید برنامه ریزی داشته باشید.

در مقاله تحقیق کلمات کلیدی به صورت کامل این موضوع که چطور کلمه کلیدی سایت را انتخاب کنیم و چطور کلمات پرترافیک و پردرامد برای مشتری را به صفحه اول گوگل بیاوریم.

شما باید برای تحقیق کلمات کلیدی برای سئو زمان کافی اختصاص دهید و تلاش کنید از کتاب ها و آموزش های گوناگون استفاده کنید تا بتوانید بهترین استراتژی سئو را برای این کلمات کلیدی پرسود تدوین کنید.

در این راستا شما می توانید از ابزار های تحقیق کلمات کلیدی بهره ببرید و اهداف سایت را شناسایی کرده و متناسب با اهداف سایت کلمات کلیدی را فیلتر کنید.

مهمترین مسئله در کیورد ریسرچ شناخت مشتری است. شما باید براساس اهداف مشتری کاملت کلیدی سایت را پیدا کنید و تلاش کنید استراتژی سئو سایت خود را نیز بر این اساس بچینید تا در نهایت مشتری از سئو سایت خود رضایت کامل داشته باشد.

در آموزش تحقیق کلمات کلیدی کلیه تکنیک ها به شما آموزش داده می شود و شما می توانید از انواع ابزار سئو برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

اگر میخواهید سئو سایت خود و رقبا را مورد ارزیابی قرار دهید و از این طریق برای پیاده سازی تکنیک های سئو در سایت خود نیز برنامه ریزی کنید می توانید تکنیک های گفته شده در مقاله آنالیز سئو سایت را مطالعه کنید.

کیورد ریسرچ یعنی چه

کیورد در انگلیسی به معنی کلمه یا عبارت کلیدی می باشد و کیورد ریسرچ در واقع همان تحقیق کلمات کلیدی است که کاربران برای یافتن مقصود مورد نظر خود در موتور جستجو سرچ میکنند.

کلمه کلیدی می تواند عبارت کوتاه و یا بلندی باشد و می تواند حتی یک جمله سوالی باشد که توسط کاربران سرچ می شود و به یکی از پیشنهادات گوگل و سوالات پرتکرار کاربران تبدیل شده است. کیورد ریسرچ همان هدفی است که سئوکاران به دنبال آن هستند تا بتوانند تولید محتوا و پیاده سازی استراتژی سئو خود را بر اساس آن بچینند.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

برای کیورد ریسرچ شما می توانید از روش ها و ابزار های مختلفی استفاده کنید که در این قسمت می خواهیم شما را با پرکاربردترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی آشنا کنیم.

برای آن که بتوانید کلمات کلیدی پرورودی که مطمئن باشید توسط کاربران سرچ می شود را پیدا کنید می توانید از پیشنهادات گوگل یا Google Suggest استفاده کنید. در واقع شما با تایپ کلمات کلیدی مدنظرتان می توانید پیشنهاداتی از گوگل دریافت کنید که تجربه نشان داده است پر جستجو ترین کلمات در آن حوزه هستند.

از دیگر ابزار های تحقیق کلمات کلیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ابزار کیورد پلنر گوگل
  2. ابزار کیورد ریسرچ semrush
  3. ابزار کیورد اکسپلورر سایت moz
  4. ابزار کیورد ahref
  5. ابزار گوگل ترندز
  6. ابزار kwfinder

همچنین بهره گیری از Google Searches Related که در انتهای صفحات سرچ موتور جستجو گوگل نمایش داده می شود می تواند شما را در تولید محتوا سئو شده و جذب ترایک بیشتر و بهبود رتبه سایت تان کمک کند.

همچنین شما می توانید از رقبا سایت تان به عنوان یک ابزار قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی بهره بگیرید. می توانید از رقبایی که رتبه های برتر را به خود اختصاص داده اند برای پیدا کردن کلمه کلیدی پرورودی استفاده کنید.

برای پیدا کردن رقبایی که رتبه بالاتری نسبت به شما دارند و همچنین آنالیز رتبه سایت خود در کلمات مختلف می توانید از تکنیک های گفته شده در مقاله بررسی رتبه سایت استفاده کنید و بهترین کلمات کلیدی پرورودی و پرسود را وارد کنید.

بهترین ابزار کیورد ریسرچ

در قسمت بالا شما را با انواع ابزار های تحقیق کلمات کلیدی آشنا کردیم اما برای آن که بتوانید به صورت مطمئن بهترین کلمات را انتخاب کنید و برنامه سئو سایت خود را بر اساس آن بچینید در این قسمت بهترین ابزار کیورد ریسرچ را به شما معرفی خواهیم کرد.

در صورتی که شما برای مدتی است که روی سایت کار میکنید و می خواهید کلمات کلیدی جدیدی پیدا کنید که روی سئو آن کار کنید می توانید از ابزار گوگل سرچ کنسول استفاده کنید. در سرچ کنسول می توانید کلماتی که ایمپرشن بالایی دارند و کلیک زیادی را به خود اختصاص نداده اند را به عنوان کلمات کلیدی جدید انتخاب کنید و برنامه سئو را برای آن ها تدوین کنید.

دیگر ابزار را که می توان به عنوان بهترین ابزار کیورد ریسرچ برای سایت های ایرانی معرفی کرد kwfinder می باشد. این ابزار از زبان فارسی پشتیبانی میکند و شما می توانید با استفاده از آن لیست عبارات کلیدی که در حوزه کلمه کلیدی هسته خود پیدا کنید.

همچنین ابزار کیورد ریسرچ keyword tool از دیگر ابزار های پرکاربرد است که میتوان برای سایت های فارسی استفاده کرد و این اطمینان را داشت که اطلاعات صحیح و جامعی را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر میخواهید تحقیق کلمات کلیدی را به صورت حرفه ای انجام دهید و مانند یک سئوکار حرفه ای سایت را به رتبه های برتر برسانید می توانید در کلاس های آموزش سئو آموزشگاه آریا تهران با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلاس ها می توانید با شماره های 02166919634 الی 7 تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i0CXdD1H
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه