شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در این مقاله توضیحات کاملی در رابطه با نحوه یادگیری صفر تا ۱۰۰ زبان انگلیسی ارائه شده است. اگر می خواهید زیان انگلیسی را در کمترین زمان با کیفیت عالی یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

۱. برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید. از زمانی که شروع به مطالعه زبان انگلیسی می کنید سعی کنید زمان مشخصی برای یادگیری در نظر بگیرید و به تدریج آن را افزایش دهید. اگر مشغله زیادی دارید از زمانهای بدون استفاده و مرده خودتان استفاده کنید. حین رانندگی، پیاده روی، شستن ظرف و ... مطالب مفید به زبان انگلیسی گوش دهید و به این ترتیب از زمان هایی که قبلا هدر می رفت می توانید برای پیشرفت و یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی استفاده کنید. اینکه چه کاری انجام دهید تا زبان انگلیسی را عالی یاد بگیرید بحث بعدی است در مرحله اول باید تصمیم بگیرید هر روز زمان مشخصی را به یادگیری اختصاص دهید. حتی اگر بسیار پر مشغله هستید لازم است زمانی را برای انجام این کار در نظر بگیرید.

۲. به صورت مداوم و پیوسته مطالعه نمایید. آموزش زبان انگلیسی را قطع نکنید. با اراده ی قوی سعی کنید در هر شرایطی برنامه خودتان را پیش ببرید. به عنوان مثال به خودتان قول دهید که در ۶ ماه یا یک سال آینده هر روز تا حداقل نیم ساعت زبان انگلیسی را مطالعه نکرده و یا در کلاس خصوصی و گروهی زبان شرکت نکرده اید به رختخواب نروید. هر روز وقتی زمان مشخص شده مطالعه کردید در کنار تاریخ آن روز تیکی بزنید. متعهد شوید هر روز آموزش ببینید و یادگیری زبان انگلیسی را متوقف نکنید. با این روش نه تنها صفر تا صد زبان را یاد می گیرید بلکه هر روز مسلط تر هم خواهید شد. سایت هایی برای آموزش رایگان زبان وجود دارند که از آن جمله می توان به https://learnenglish.britishcouncil.org/، https://www.duolingo.com/، www.englishcentral.com و .... اشاره نمود.

یادگیری صفر تا ۱۰۰ زبان انگلیسی

۳. از لغات جدید در جملات خودتان استفاده کنید. برای مسلط شدن بر زبان انگلیسی و داشتن مکالمه روان بسیار مهم است که دایره لغات وسیعی داشته باشید و معنی لغات و عبارات های مهم را بلد باشید. بنابراین همواره در حال یادگیری لغات جدید باشید. می توانید از کتاب های ۱۱۰۰ واژه بارونز، English Vocabulary in Use، کتاب Oxford Word Skills و .... برای یادگیری لغات جدید استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که لغاتی که فقط آنها را حفظ می کنید هم زود فراموش خواهید کرد و هم اینکه در جمله و مکالمه نمی توانید استفاده کنید و در حقیقت چنین لغاتی فقط در گوشه ای از ذهن شما بدون استفاده حل اشغال کرده اند. باید لغات و کلمات جدید انگلیسی را در جمله و به صورت کاربردی آموزش ببینید. شکل های مختلف هر لغت و نحوه استفاده آن در جمله را یاد بگیرید تا برای شما مثمر ثمر واقع گردد.

۴. از کلاس های تدریس خصوصی زبان استفاده نمایید. یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی این است که یک معلم خصوصی مجرب و با سواد را در کنار خودتان داشته باشید. در حقیقت با داشتن یک استاد خوب زبان شما در مسیر درست قرار گرفته و ۰ تا ۱۰۰ زبان انگلیسی را یاد خواهید گرفت. اساتید برجسته و مجرب زبان شاگردها و زبان آموزان زیادی داشته اند و با توجه به هدفی که دارید منابع مناسب و روند آموزش درست را برای شما در نظر می گیرند. در کلاس های گروهی آموزشگاههای زبان انگلیسی سرفصلهای مشخص و از پیش تعیین شده ای وجود دارد و شما باید سعی کنید خودتان را با کلاس هماهنگ نمایید و کلاس و سطح مناسبی را برای خودتان انتخاب کنید. در کلاس های گروهی اگر مثلا ۱۰ نفر در کلاس حضور داشته باشند، یک دهم زمان کلاس برای تمرین مکالمه و اظهار نظر به شما اختصاص داده می شود. اما در کلاس های حضوری و آنلاین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس استاد و مدرس زبان خودش را با شما، اهدافی که دارید و سطح دانسته ها و سواد شما هماهنگ می کند به گونه ای که کلاس بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد و در کمترین زمان مطالب را یاد بگیرید.

کلیک کنید: مشاهده بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران

بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران

اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید در کلاس خصوصی کل زمان در اختیار شما است و به نسبت یک کلاس گروهی ده نفره هر جلسه ۱۰ برابر زمان بیشتری برای حرف زدن و تمرین مکالمه و اسپیکینگ دارید. بنابراین اگر در برخی از آموزشگاههای زبان کلاس گروهی خوب سراغ دارید مطمئن باشید کلاس های تدریس خصوصی چندین برابر این کلاس ها بازدهی دارد و برای یادگیری بهتر و سریعتر صفر تا صد زبان انگلیسی بسیار مفید و موثر است. به عنوان مثال اگر قصد دارید در آزمون آیلتس نمره 7 یا بالاتر بگیرید، استادی که مدرک آیلتس با نمره 8 دارند مسلما یک راهنمای خوب برای شما خواهند بود و داشتن کلاس خصوصی با ایشان در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

۵. کتاب های خودخوان و جزوه های رایگان مفید است. در گوگل اگر عبارت کتاب خودخوان یا خودآموز زبان انگلیسی را جستجو کنید موارد مفیدی را خواهید دید. از جمله کتاب های مفید در این زمینه می توان به Tactics for listening، Speakout، کتاب English Grammar in use، تاچ استون، Passages، کتاب خودآموز گرامر انگلیسی Living Grammar، English Collocations in Use و .... اشاره نمود. البته می توانید از ترکیبی از موارد گفته شده استفاده کنید. کلاس خصوصی، مطالعه و مرور مداوم، کتاب های آموزشی و ... همه مفید هستند. در سایت ایران مدرس هم جزوه های آموزشی بسیار خوبی به صورت رایگان برای آموزش گرامر و مکالمه زبان انگلیسی ارائه شده است که با کلیک بر روی لینک بهترین جزوه های آموزش زبان قابل مشاهده می باشد. به هر میزان از این منابع خوب که برای همه در دسترس است و به صورت رایگان قابل استفاده می باشد بیشتر استفاده کنید و زمان بیشتری برای یادگیری بگذارید در نهایت موفق تر خواهید بود.

۶. موسیقی و اخبار انگلیسی گوش دهید. همانطور که گفته شد گوش دادن برای تسلط بر زبان انگلیسی بسیار مهم است. در واقع وقتی مکالمه، اخبار و موسیقی به زبان انگلیسی را زیاد گوش می دهید ذهن شما هر بار بیشتر و بیشتر با لغات و اصطلاحات ارتباط بهتری برقرار نموده و در مکالمه و رایتینگ هم درست تر و مسلط تر عمل خواهید کرد. یک مزیت بسیار مهم گوش دادن به نسبت تمرینات دیگر این است که در هر زمانی و در حین انجام دادن بسیاری از کارهای روزمره دیگر قابل انجام است و در نتیجه می توانید از زمانهایی که قبلا برای شما بلا استفاده بود به صورت مفیدی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده نمایید.

۷. محیط اطراف خودتان را برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب کنید. سعی کنید از تلویزیون و رادیو اخبار و مطالبی که به زبان انگلیسی ارائه می شود را ببینید و گوش دهید. اگر به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید از فیلم های زبان اصلی استفاده کنید. برنامه روزانه خودتان را به زبان انگلیسی بنویسید و از هر فرصتی برای یادگیری استفاده نمایید. به این ترتیب در کمترین زمان صفر تا صد زبان انگلیسی را یاد خواهید گرفت. اگر به داستان و رمان علاقه دارید کتاب های زبان اصلی مطالعه کنید. خلاصه اینکه، علاوه بر در نظر گرفتن زمان های مشخص و اختصاصی برای یادگیری زبان، سعی کنید در زمان های دیگر هم به گونه ای برنامه ریزی کنید که کارهای روزانه و تفریحات شما به تسلط شما بر زبان انگلیسی کمک کند.

۸. متناسب با هدفی که دارید منابع را انتخاب کنید و برنامه ریزی نمایید. اگر در حال آمادگی برای آزمون آیلتس هستید بهتر است از منابع مناسب برای آن استفاده نمائید و اگر از کلاس خصوصی استفاده می کنید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که ایشان به صورت تخصصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند. چنانچه در حال مطالعه برای کسب درصد بالا در زبان کنکور هستید از کتاب های تست معتبر و استاندارد استفاده نمائید. اگر می خواهید گرامر زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید از کتاب هایی مانند Natural Grammar، Oxford Grammar Course و مجموعه grammar betty azar استفاده کنید.

۹. فیلم های زبان اصلی ببینید. همانطور که در بخش های قبل هم توضیح داده شد، استفاده از فیلم های زبان اصلی در زمان هایی که قصد دارید تفریح کنید و فیلم مورد علاقه خودتان را ببینید می تواند باعث شود زبان انگلیسی شما تقویت شده و نتیجه بهتری بگیرید. در سایت ایران مدرس فیلم های آموزش و نمونه تدریس زیادی به صورت رایگان توسط مدرسین مجرب ارائه شده است.

پیشنهاد می شود ببینیدفیلم معلم خصوصی زبان انگلیسی - I OR ME

۱۰. سعی کنید از مطالب آموزشی زبان اصلی استفاده کنید. داشتن کلاس با مدرسین نیتیو، استفاده از کتاب های زبان اصلی، استفاده از فیلم های ارائه شده به زبان انگلیسی، گوش دادن اخبار و موسیقی به زبان انگلیسی و ... باعث می شود شما با تلفظ صحیح کلمات و اصطلاحات آشنا شده و در نهایت در مکالمه زبان انگلیسی هم عملکرد عالی داشته باشید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معلم خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس در کل تهران و ایران

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lcXyyGgO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه