دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شوک به قیمت طلا

1 سال پیش ( 1401/9/26 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز جمعه افزایشی بود و بیش از نیم درصد رشد کرد تا طلا روز آخر معاملاتی هفته را با قیمتی نزدیک به سطح 1786 دلار به پایان ببرد.

با اینکه طلا در روز جمعه افزایشی بود ولی این موضوع سبب نشد که طلا در آستانه ثبت بازدهی هفتگی نزولی قرار بگیرد. قیمت طلا با این حساب از ابتدای هفته تاکنون نزدیک نیم درصد از ارزش خود را از دست داده است که این بدترین عملکرد هفتگی فلز زرد در چهار هفته گذشته بوده است.

شوک به قیمت طلا

مهم ترین عامل ثبت بازدهی ضعیف توسط این فلز ارزشمند مواضع فدرال رزرو پس از نشست روز چهارشنبه بود که این سیگنال به بازارها رسید که هنوز برای مبارزه با تورم نرخ بهره هدف افزایش پیدا خواهد کرد. موضاع بانک مرکزی آمریکا و اروپا نشان می داد هنوز جنگ با تورم به پایان نرسیده است، و همین موضوع سود اوراق قرضه در کشورهای مختلف افزایش داد و تمام این عوامل روزهای سختی را برای طلا رقم زد.

فدرال رزرو در حالی که در آخرین جلسه خود در سال 2022 میلادی نرخ بهره را طبق پیش بینی ها نیم درصد افزایش داد، اما جرومی پاول رییس این نهاد تاکید کرد که علی رغم وجود نگرانی بابت رکود اقتصادی بانک مرکزی نرخ بهره را بیشتر خواهد کرد. این در حالی بود که در هفته جاری انتشار گزارش تورم آمریکا و ظهور نشانه هایی درباره آغاز دوره نزولی نرخ تورم در این کشور بازارها را به عقب نشینی فدرال رزرو امیدوار کرده بود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uc3yrhKi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه