چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا،عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت بازار طلا در اهواز اظهار کرد: قیمت سکه و طلا روز به روز بالا می رود و باید گفت حتی سقف را هم رد کرده است.

وی افزود: به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و همچنین طلای جهانی، قیمت سکه و طلا هر روز بالا و بالاتر می رود و این وضعیتی نیست که مردم بتوانند در بازار ورود کنند و خرید داشته باشند.

نرخ ارز و بالارفتن طلای جهانی عامل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: به جز موارد خاصی مثل خرید طلا برای عروسی، تقریبا هیچ معامله ای انجام نمی شود و وضعیت بازار سکه و طلا اصلا خوب نیست.

ذهبی عنوان کرد: نوساناتی زیادی که در بازار طلا شاهد هستیم و قیمتی که روز به روز افزایش می یابد باعث شده تا اشخاص نتوانند خرید طلا داشته باشند و از این رو باید گفت وضعیت بازار طلا اصلا خوب نیست و امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا مردم بتوانند بهتر معامله کنند.

وی ادامه داد: قیمت طلا و سکه اکنون حباب چندانی ندارد بلکه خود قیمت بالا است و علت این مساله نیز افزایش نرخ ارز و بالارفتن نرخ طلای جهانی است.

به گزارش سایت طلا، در روز گذشته ۳ دی ماه هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود یک میلیون و ۸۲۴ هزار تومان، سکه امامی ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و ربع سکه ۹ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در بازار قیمت داشته و بازار در نوسان بوده است.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/R3v8aaCR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه