چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پیش بینی قیمت طلا در سال 2023

1 سال پیش ( 1401/10/4 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، در حالی کمتر از یک هفته به پایان سال 2022 میلادی باقی مانده است، طلا همچنان در مرز 1800 دلاری باقی مانده است. در حالی که روزهای زیادی به پایان سال میلادی نمانده است که بیت و کوین و طلا در این سال دو عملکرد متفاوت داشتند.

طلا این سال پر نوسان را در حالی به پایان می برد که از ابتدای سال تاکنون در حدود یک درصد فقط افت داشته است؛ در حقیقت پس از این سال پر نوسان طلا تقریبا در نقطه ابتدایی خود ایستاده است. البته این موضوع به خوبی سالی که گذشت را نشان نمی دهد؛ سالی که در آن قیمت هر اونس سقف بالاتر از 2 هزار دلار و کف نزدیک به 1630 دلار را به چشم دید.

پیش بینی قیمت طلا در سال 2023

مایک مک گلون کارشناس در بلومبرگ معتقد است احتمالا طلا در سال 2022 کف های قیمتی خود را تجربه کرده است و سال 2023 در صورتی که فدرال رزرو نیز کاهش نرخ بهره را آغاز کند، می تواند سال خوبی برای این بازار باشد. بر اساس نظر این تحلیل گر طلا در سال 2023 می تواند به بالای مرز 2 هزار دلار برسد و هرگز هم به زیر آن برنگردد.

به ویژه اینکه سال آینده میلادی فدرال رزرو قصد دارد از یکی از شدیدترین عملیات های انقباضی خود در طول تاریخ به سطوح نرمال نرخ بهره بازگردد. البته این موضوع را نیز باید در نظر داشت که شاید روند صعودی قیمت طلا در ابتدای سال آغاز نشود زیر هنوز بر اساس نظر مقامات فدرال رزرو جنگ با تورم به پایان نرسیده است.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/P9yDI9ju
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه