سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، کاهش محدودیت های کرونایی در چین فشار بر دلار آمریکا را با افزایش تمایل سرمایه گذاران به سرمایه های مخاطره آمیز افزایش داده و باعث بالا رفتن قیمت طلا تا بیش از 1800 دلار در هر اونس شده است.

پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان تر کرده و تمایل برای آن را افزایش می دهد.

قیمت طلا جهانی امروز ۱۴۰۱/۱۰/۰۶

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.39 درصد افزایش به 1805 دلار و 18 سنت رسید.

چین از اوایل ژانویه لزوم قرنطینه برای مسافران ورودی را برمی دارد. به این ترتیب امید به افزایش تقاضا و بازتر شدن اقتصاد این کشور به عنوان بزرگ ترین اقتصاد آسیا افزایش می یابد.

بازارها همچنین درحال بررسی اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که در روز جمعه منتشر شد و حاکی از کاهش تورم و کند شدن هزینه کرد مصرف کنندگان بود. به این ترتیب فشار بر فدرال رزرو آمریکا برای افزایش دوباره نرخ بهره کاهش می یابد.

ضعف دلار و امید به آسان تر شدن سیاست های پولی بانک مرکزی آمریکا باعث شده قیمت طلا در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی بیش از 8 درصد افزایش یابد.

قیمت نقره امروز با 0.73 درصد افزایش به 24 دلار و 10 سنت رسید و پلاتین با 0.01 درصد افزایش 1027 دلار و 10 سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FFkgd6Uw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه