جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نرم افزار حسابداری ابری

1 سال پیش ( 1401/11/8 )
 

این روزها نرم افزار حسابداری ابری در کسب و کارهای مختلف استفاده شده که با نام های نرم افزار حسابدری تحت وب، حسابداری آنلاین و یا مبتنی بر اینترنت شناخته می شود. همانطور که می دانید صنعت نرم افزار حسابداری در چند وقت اخیر بروزرسانی های گسترده داشته است که مشاغل مختلف از هر کدام بعنوان بهترین نرم افزار حسابداری بهره می برند. حتماً می دانید که برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری ابری، در نظر گرفتن مواردی مانند امنیت، پشتیبانی، تعداد کاربران و بخصوص قیمت، لحاظ شده که همه ی این موارد سبب فراگیرتر شدن استفاده از برنامه های حسابداری ابری شده است. حال اجازه دهید در ادامه ی این مقاله به بررسی اهمیت بکارگیری این نوع نرم افزارها اشاره کنیم.

نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری چیست

قبل از هر چیزی باید عنوان کنیم که پردازش ابری همان بکارگیری یک فضای خاص در بستر اینترنت است که بدون نیاز به استفاده از افراد انجام می شود و همچنین به نصب برنامه روی سیستم های مختلف نیز احتیاجی نخواهد بود. شاید برایتان قابل توجه باشد که بهره مندی از جی میل و حتی هات میل به نوعی استفاده از پردازش ابری است چرا که می توان به دستگاه های مختلف، فایل های مدنظر را ارسال و یا فایل های درخواستی را دریافت بدون واسطه دریافت کرد.

حال نرم افزار حسابداری ابری در واقع همان عمل پردازش ابری را انجام می دهد که ممکن است آن را در محل کار و روی سیستم تان نصب کرده باشید و با این حال در منزل نیز امکان مدیریت آن برایتان فراهم بوده بدون آنکه به نصب مجدد یا در نظر گرفتن تنظیمات دوباره نیاز باشد.

چرا باید از برنامه حسابداری ابری استفاده کرد

در حال حاضر بکارگیری سیستم های حسابداری سنتی، فوق العاده کاهش یافته است چرا که کارکرد و عملکرد چنین سیستم هایی بسیار کند شده و برای محاسبات پیچیده توانایی کامل ندارند. به همین دلیل استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب جایگزین چنین سیستم هایی شده که در ادامه به مزایای آن ها اشاره می کنیم:

·         دسترسی لحظه ای و آسان

پر واضح است که نرم افزارهای آنلاین حسابداری به دلیل اینکه روی سرورهای ابری هستند در هر لحظه امکان دسترسی به آنها وجود دارد. همانطور که می دانید اگر چنین برنامه هایی روی سرور ویندوز و دسکتاپ باشند هزینه ی نگهداری و دردسر دارند که با بکارگیری فضای ابری همه ی این موارد به طور کامل برطرف شده است.

·         عدم نیاز به زیرساخت جدید

بکارگیری نرم افزار حسابداری ابری هزینه ها را به طرز چشم گیری کاهش می دهد و ضمن اینکه نیاز به زیرساخت جدید برای دسترسی و نگهداری به اطلاعات مالی یک کسب و کار نیست. به طور کلی برای این منظور فقط به مواردی مانند مودم و اینترنت احتیاج خواهد بود که در دسترس اکثر افراد قرار دارد که البته هزینه ی معقولی نیز بر جای خواهد گذاشت.

·         یکپارچه و هماهنگ بودن

وقتی یک کسب و کار دارای مدیران، کارمندان و... مختلف است این احتمال وجود دارد که بر اساس وظیفه، همه ی این افراد به دسترسی به اطلاعات مشاغل نیاز داشته باشند. حال فرض کنید که استفاده از یک سیستم حسابداری سنتی در دستور کار است، چه اتفاقی می افتد؟ طبیعتاً باید هر بار برای بررسی افراد مختلف، سندها و فرم های کسب و کارها بروزرسانی شود که این موضوع زمان بر و حتی نشدنی است. به همین جهت استفاده از نرم افزار حسابداری ابری به صورت کاملاً یکپارچه همه ی اطلاعات را به صورت کامل در اختیار افراد قرار می دهد.

·         نگهداری امن اطلاعات

در چنین سیستم هایی مراقبت از اطلاعات با کمترین دردسر انجام می شود چرا که تأمین امنیت داده های مالی در فضاهای ابری بسیار حرفه ای انجام شده که فقط با در نظر گرفتن یک نسخه پشتیبان یا بک آپ خیال مدیران مجموعه از نحوه نگهداری موارد مختلف راحت خواهد بود.

·         استفاده از جدیدترین نسخه نرم افزار

وقتی از بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب در کسب و کارها استفاده شود، امکان بکارگیری نسخه ی جدیدتر وجود دارد که این موضوع در سیستم های سنتی امکان پذیر نبوده که در نتیجه سبب افزایش هزینه ها و وقت گیر بودن بررسی های مالی را در پی خواهد داشت. بنابراین از جمله مهم ترین دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری ابری، کار با آخرین نسخه ی این نوع برنامه هاست.

نرم افزار حسابدری تحت وب

چه کسب و کارهایی می توانند از برنامه حسابداری ابری استفاده کنند

از انواع نرم افزار حسابداری تحت وب می توان در همه ی زمینه ها و مشاغل استفاده کرد اما باید توجه داشته باشید که بر حسب نوع شرکت یا فعالیت تجاری، می توان نوع ویرایش شده ی این نوع برنامه ها را بکار گرفت. گفتنی است که در حال حاضر کسب و کارهایی که از سیستم نرم افزار حسابداری ابری بهره مند شامل موارد زیر هستند:

  • انواع فروشگاه ها مانند رستوران ها
  • انواع سازمان ها مانند آموزش و پرورش.
  • انواع شرکت ها مانند تولیدکننده ها.

پر واضح است که بکارگیری چنین روش های مدیریت کسب و کار با هدف ارائه خدمات مناسب تر و همچنین سرعت پردازش خدمات انجام می شود که همه ی این موارد به پیشرفت مجموعه کمک خواهد کرد.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار حسابداری ابری

حال اگر بخواهیم درباره ی بهترین امکانات چنین برنامه هایی صحبت کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم که هر کدام به طور مجزا می توانند کسب و کارها را پشتیبانی کنند:

- قابلیت گزارش گیری. پر واضح است که برای هر کسب و کاری، گزارش گیری از اهمیت فوق العاده ای برخودار است که این برنامه به طور کامل چنین امکاناتی را در اختیار مدیران مجموعه ها قرار می دهد.

- قابلیت شخصی سازی. گفتنی است که چنین برنامه هایی امکان شخصی سازی را به کارمندان می دهد که البته انتخاب یک برنامه حسابداری ابری نیز در این خصوص دارای اهمیت است.

گفتنی است که از دیگر قابلیت های این نوع نرم افزارها نیز می توان به موارد زیر پرداخت:

  • یکپارچگی عالی.
  • دسترسی مناسب.
  • رابط کاربردی فوق العاده خوب.
  • و... .

نرم افزار حسابداری و سامانه مالی ابری روزنه شرق

جمع بندی

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه در هر کسب و کاری که هستید و به بهترین نرم افزار حسابداری ابری نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم که از نرم افزار حسابداری و سامانه مالی ابری روزنه شرق استفاده کنید. به طور کلی این نرم افزار دارای ویژگی های منحصربفردی است که همه ی مشاغل را پشتیبانی کرده و امکانات و قابلیت های خوبی را در اختیار مدیران مجموعه ها قرار می دهد. حال برای اینکه بتوانید به این نرم افزار ویژه دسترسی داشته باشید، کافی است که از راه های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران مجموعه ی روزنه شرق در تماس باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7b5gl4RI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه