جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اسپیدی، سالیانه حجم زیادی از کالا توسط شرکت های حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی در جهان جابه جا می شود. از آنجاییکه حمل و نقل بین المللی مشمول هزینه نسبتاً بالایی نسبت به حمل و نقل داخلی است، روش و نحوه انجام آن نقش مستقیمی در میزان هزینه تمام شده کالا دارد، بر همین اساس انتخاب شرکت حمل مناسب می تواند در کاهش این هزینه ها موثر باشد. در این مقاله سعی شده است لیستی از شرکت های حمل و نقل بین المللی گردآوری شود.

 

شرکت های معتبر حمل و نقل بین المللی در ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی اسپیدی انجام کلیه امور مربوط به صادرات و واردات مرسولات به صورت درب به درب، کارگو، اکسپرس و امور گمرکی را از سراسر جهان عهده دار و پیگیر خواهد بود.

آدرس: تهران، تقاطع بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر، مجتمع تجاری اسکان، برج B، طبقه اول، واحد1

تلفن: 43000143 - 021

 

  • حمل و نقل جاده ای پروازبام

پرواز بام مجموعه ای پویا، پاسخگو در همه زمینه های مرتبط با حمل زمینی انواع مختلف کالا می باشد.

آدرس :بندرعباس، سه راه هتل هما، ساختمان هما، طبقه سوم، پلاک ۳۱

تلفن : ۲۷_۰۷۶۳۳۴۴۶۳۲۴

 

  • حمل و نقل بين المللي ايساتيس راه پارس

این شرکت در زمينه حمل و نقل بين المللي و بازرگاني خارجي تاسيس گرديده است. خدمات این مرکز شامل فرواردری، ترانزیت، کاپوتاژ و کریری می باشد.

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوم، پلاک هفت، واحد سه

تلفن:02188732842

 

  • حمل ونقل بین المللی ترابری آفتاب دریا

شرکت آفتاب دریا کلیه خدمات حمل های ترکیبی، حمل چارتر بوسیله کشتی های مدرن را انجام می دهد.

آدرس: تهران، خ شهيد قندي(پاليزي) نرسيده به نوبخت -ساختمان 125طبقه 5 واحد 20

تلفن: 88759227- 021

 

 

  • حمل و نقل بین المللی فراز رانان جهان

این شرکت با بهره گیری از امكانات حمل و نقل بین المللی به صورت كریری و فورواردی آماده خدمات از طریق دریایی، زمینی، هوایی و ریلی به صاحبان كالا می باشد.

تلفن: 88980112-14 21

آدرس: تهران خیابان مطهری خیابان کوه نور کوچه دوم پلاک ۸ طبقه اول

علاوه بر انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب موارد دیگری در هزینه تمام شده کالای وارداتی تاثیر گذار است در مقاله هزینه واردات از چین به برخی از نکات در این رابطه اشاره شده است.

حمل و نقل بین المللی اسپیدی (SPD)

انواع روش های حمل و نقل بین المللی

روش حمل کالا را عواملی مانند نوع کالا، وزن، زمان و حجم و اندازه آن تعیین می کند، به طور مثال برای حمل و نقل میوه ها و مواد غذایی فاسد شدنی، فاکتور زمان و سرعت ارسال، بسیار اهمیت دارد و فرستنده مجبور است برای انتقال آنها از روش حمل و نقل هوایی استفاده کند. همچنین نوع قراردادهای تجاری مابین دو کشور می تواند در انتخاب روش حمل و نقل تاثیر بگذارد. حمل و نقل بین المللی می تواند به روش های زیر انجام شود:

  • حمل و نقل بین المللی هوایی

روش حمل و نقل هوایی اغلب برای کالاهای با ارزش بالا و یا کم حجم استفاده می شود. این روش سریع ترین روش حمل محسوب می شود، از مزایای این روش حمل می توان به سرعت در جابه جایی و امنیت بالا اشاره کرد.

  • حمل و نقل بین المللی دریایی

یکی از ابتدایی ترین روش های حمل کالا روش دریایی می باشد که هنوز هم جایگاه ویژه ای در حوزه حمل و نقل کالاهای تجاری، سنگین و حجیم دارد. این روش هزینه پایین تری نسبت به دیگر روش ها دارد ولی در مقابل نیازمند صرف زمان بیشتری می باشد.

  • حمل و نقل بین المللی ریلی

روش حمل و نقل ریلی به خاطر کم هزینه بودن و بالاترین سطح ایمنی همواره مورد توجه کشورها بوده است. این روش، نیازمند زیرساخت های توسعه یافتگی و قوانین و مقررات بین المللی توافق شده است که متاثر از روابط نزدیک تجاری بین الملل مختلف است.

  • حمل و نقل بین المللی زمینی (جاده ای)

این روش که سرعت بیشتری نسبت به حمل و نقل دریایی دارد، بیشتر برای کشورهایی که به آب های آزاد دسترسی ندارد مناسب است. حمل کالا با استفاده از کامیون و تریلی انجام می گیرد.

انواع روش های حمل و نقل بین المللی

به طور کلی مواردی مانند آسیب پذیری، خطرات احتمالی و ارزش کالا در انتخاب روش حمل و نقل باید مورد توجه قرار داد.

شبکه حمل و نقل بین المللی اسپیدی دارای سابقه طولانی در زمینه ارائه خدمات زیر آماده پاسخگویی به مشتریان در سراسر دنیا می باشد:

واردات و صادرات

خدمات کوریر اکسپرس

خدمات بار کارگو شامل فریت، بار سنگین و بار خطرناک

خدمات گمرکی و ترخیص کالا

خدمات انبارداری

خدمات بسته بندی

خدمات پس کرایه

برای پاسخگویی به هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن مستقیم 02143000143 ارتباط برقرار کنید. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ct36mFUE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه