جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در مشاغل مختلف استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار مهم بوده و تجهیزات ایمنی مورد استفاده در زمان فعالیت ها، شامل لوازم مختلفی می شود که کفش ایمنی یکی از این تجهیزات است. به منظور حفاظت از پا ها در مقابل خطرات از کفش ایمنی استفاده می شود. کفش ایمنی از مهم ترین پوشش هایی است که به هنگام کار کردن باید حتما از آن استفاده شود. کفش ایمنی می تواند از پا ها در مقابل حرارت ، آتش، بریدگی ، ضرب دیدگی و... حفاظت کند. کفش های ایمنی در انواع مختلف به تولید می رسند و هر یک دارای ویژگی های متفاوتی هستند تا بتوانند در مشاغل مختلف از پا ها محافظت نمایند. بنابراین انتخاب کفش با توجه به خطرات احتمالی در کار ها انجام می گیرد. به منظور شناخت کفش های کار درباره ی هر یک اطلاعات لازم را به دست آورید تا بتواید به درستی این تجهیز ایمنی را انتخاب کنید. در این مقاله می خواهیم به توضیح انواع کفش ایمنی بپردازیم.

کفش ایمنی و انواع کفش کار: رادین ایمن

کفش ایمنی چیست؟

شغل های مختلفی وجود دارد که انجام هر یک از این کار ها نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی دارد. کفش کار می تواند از پا ها محافظت زیادی داشته باشد زیرا دارای طراحی خاص بوده و مقاومت بالایی دارد. کفش ایمنی به ظاهر شبیه به کفش های دیگر است اما از نظر جنس و طراحی بسیار متفاوت می باشد. در ساخت کفش ایمنی مواردی از جمله مقاومت بالا، جنس رویه و زیره ی مستحکم و با کیفیت و... استفاده شده است تا بتواند از پا ها در شرایط مختلف در شغل مورد نظر حفاظت نماید.  

کاربرد کفش ایمنی

به هنگام هر کاری رعایت نکات ایمنی بسیار مهم بوده و با توجه به این که کفش ایمنی از جمله ضروری ترین تجهیزات ایمنی است، استفاده از آن بسیار مهم می باشد. کفش ایمنی در برند های مختلفی به تولید می رسد که یکی از پر طرفدار ترین آن ، کفش نگهبان می باشد. کفش نگهبان دارای کیفیت فوق العاده بوده و انتخاب بسیار خوبی برای خرید کفش ایمنی می باشد. در هر یک از مشاغل از کفش ایمنی های متفاوتی استفاده می شود به طور مثال برای کار های ساختمانی و صنعتی از کفش ایمنی که دارای فلز در سرپنجه بوده و از ضربه وارد شدن به پا ها جلوگیری می کند، استفاده می شود. اما کفش ایمنی ضد الکتریسیته فاقد فلز می باشد که بتواند عایق برق باشد. بنابراین هر یک از کفش ها دارای ویژگی های خاصی هستند و انتخاب صحیح کفش ایمنی بسیار مهم است.

انواع کفش کار

  • کفش ایمنی ضد اسید

کفش ایمنی ضد اسید از انواع کفش هایی است که برای کار با مواد شیمیایی و اسیدی از آن استفاده می شود. این نوع از کفش کار محافظت کاملی را در مقابل مواد شیمیایی و اسیدی دارد و استفاده از ان بسیار ضروری می باشد. کفی این نوع از کفش ایمنی طوری طراحی شده است که دچار لغزش نشود. این کفش ایمنی باید حتما در نوع استاندارد تهیه شود تا بتواند محافظت کاملی را انجام دهد.

  • کفش ایمنی ضد آب

کفش ایمنی ضد آب یکی از انواع کفش های ایمنی است که برای حفر چاه ها و لوله کشی فاضلاب از آن استفاده ی زیادی می شود. این نوع کفش کار ضد آب بوده و از نفوذ آب به پا ها جلوگیری می کند. این کفش عایق بوده و از پا ها محافظت می نماید.

  • کفش ایمنی ضد لغزش

از انواع کفش کار می توان به کفش ایمنی ضد لغزش اشاره کرد که در شرایط مانند وجود سنگ ریزه، مکان های لیز آلوده به روغن و... ، از سر خودرن پا ها جلوگیری می کند.

  • کفش کار ضد حریق

کفش کار ضد حریق برای مشاغلی مانند آش نشانی که احتمال حریق وجود دارد ، ساخته شده اند و ضد حریق می باشند. بنابراین این کفش ها از پا ها از سوختگی جلوگیری می کند. در ساخت کفش کار ضد حریق از چرم نیز استفاده شده است.

  • کفش کار ضد برق

مشاغلی که با برق سر و کار دارند ،نیاز به تجهیزات ضد الکتریسیته دارند. به هنگام کار با برق بسیار ضروری است که از تجهیزات ایمنی استفاده شود تا در خطر برق گرفتگی در امان باشید. جنس این نوع کفش کار از چرم مقاوم بوده و در انواع کفش کار ضدبرق هدایت کننده ، کفش کار ضد برق ضد استاتیک و کفش کار ضد برق غیر قابل هدایت تقسیم بندی می شوند.

  • کفش کار جوشکاری

 کفش کار جوشکاری در برابر خطراتی همچون پاشش شعله های ذوب بر روی پا ها جلوگیری می کند. شغل جوشکاری بسیار پر کاربرد بوده و استفاده از تجهیزات ایمنی برای این کار بسیار مهم بوده و برای حفاظت از جان باید به آن اهمیت داده شود.

  • کفش کار حفاری

 کفش کار حفاری شامل رویه ی چرم یا پلاستیک بوده و در انواع ساق بلند می باشد. از این نوع کفش ایمنی برای حفر چاه نفتی و گازی، محیط های عمرانی و... استفاده می شود.

خرید کفش نگهبان

کفش نگهبان یکی از کفش هایی است که بسیار شناخته شده برای مصرف کنندگان بوده و این نوع کفش به دلیل طراحی استاندارد و جنس مرغوبی که دارد فروش بالایی را در میان انواع تجهیزت ایمنی دارد. کفش نگهبان شامل انواع متنوعی از کفش های ایمنی است که برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جهت خرید انواع تجهیزات ایمنی به سایت رادین ایمن مراجعه نموده و انواع تجهیزات مورد نیاز را با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفی خریداری کنید.

کفش ایمنی و انواع کفش کار: رادین ایمن

فروش اینترنتی کفش کار

فروشگاه رادین ایمن انواع کفش کار و سایر تجهیزات ایمنی مانند کفش نگهبان را به صورت اینترنتی به فروش می رساند و افراد به راحتی از طریق اینترنت می توانند تجهیزات ایمنی را خریدار نمایند تا در زمان کوتاه به دستشان برسد. این مرکز سال هاست در بخش توزیع تجهیزات ایمنی مانند کفش نگهبان فعالیت داشته و یکی از با سابقه ترین و معتبرترین مجموعه ها در این حوزه می باشد.

اجزای کفش کار

کفش ایمنی شامل اجزای مختلفی بوده و هر یک از این اجزا در هر یک از کفش های ایمنی متفاوت می باشد. در ادامه به توضیح اجزای کفش کار می پردازیم:

سرپنجه: سرپنجه قسمتی از کفش کار است که از انگشتان پا محافظت می کند. در این قسمت از پوشش فولادی ، پلاستیک و کامپوزیت بهره گرفته می شود. این بخش از کفش کار باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و بتواند مقاوم در مقابل افتادن اجسام بر روی پا و احتمال فوذ اشیا باشد.

رویه: رویه از اجزی کفش ایمنی است که بخش رویی پا را مورد حفاظت قرار می دهد. در ساخت رویه ی کفش کار از مواد چرمی و پلاستیکی جهت ضربه گیری استفاده می شود.

کفش ایمنی و انواع کفش کار: رادین ایمن

کفی: کفش نگهبان مناسب با قوس کف پا طراحی شد است و می تواند در طولانی مدت بدون خستگی زودهنگام پا ها ، مورد استفاده قرار بگیرد. کفش کار در بخش کفی از جنس پلاستیک ، چرم و فوم ساخته می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. کفش کار دارای دو نوع کفی سخت و نرم بوده و در هر یک از کفش ها متناسب با کارایی آن در نظر گرفته می شود.

زیره: زیره کفش کار دارای انعطاف بالا و مقاومت خوبی بوده و از پی یو و تی پی یو در ساخت آن استفاده می شود. استحکام زیره کفش کار بسیار بالا است.

https://radinimen.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z2CJoQF8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه