جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دلایل اهمیت آموزش تعمیرات موبایل

دلایل اهمیت آموزش تعمیرات موبایل با توجه به رشد روز افزون استفاده از موبایل، تورم قیمت و خرید گوشی های میان رده و پایین رده بیشتر شده است.

گوشی های میان رده معمولا هیچ وقت کیفیت گوشی های پرچم دار را ندارند. درنتیجه خرابی این گوشی ها هم زیاد است.

به دلایل که گفته شد خرابی گوشی در کشور ما زیاد اتفاق می افتد و مردم هم تمایل دارند که گوشی معیوب را تعمیر کنند تا گوشی را تعویض کنند.

تمام این موارد باعث شده نیاز بازار به تعمیرکار موبایل حرفه ای زور به روز بیشتر شود.

همه شرایط دست در دست هم گذاشته و باعث شده تعمیرات موبایل به یکی از شغل های پر درآمد بازار تبدیل شود.

برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل نیاز دارید که به صورت اصولی و حرفه ای تعمیرات موبایل را یاد بگیرید.

تیم آموزش تعمیرات موبایل تکنیک نوین زیر نظر آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار با بیش از 15 سال در شیراز کارموزان حرفه ای زیادی را روانه بازار کرده است.

 

چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟

برای یادگیری تعمیرات موبایل نیاز است که زیر نظر یک استاد کار ماهر دوره آموزشی تعمیرات را یاد بگیرید.

مربی که دوره آموزشی را یاد میدهد باید به علم الکترونیک مسلط باشد ، تجربه بالا، تسلط بر تعمیر، تعهد برای کاراموزان و انجام کار به صورت حرفه ای از ویژگی های مدرس خوب است.

در مجموعه آموزشی تکنیک نوین و فیدار مربیان آموزشگاه فیدار علاوه بر آموزش تجربه و دانش بالایی دارند و میتوانند دانش مورد نیاز برای کسب درآمد بالا در این زمینه به کاراموزان انتقال دهند.

 

آیا آموزشگاه برای یادگیری تعمیرات تلفن همراه کافی است؟

آموزشگاه برای یادگیری تعمیرات تلفن همراه زیر نظر فنی حرفه ای هستند و دوره آنها بر اساس استاندارد فنی حرفه ای است.

استاندارد فنی حرفه ای معمولا قدیمی است و به روز نمیشود و بر اساس گوشی های قدیمی است به همین دلیل در اکادمی ما نمی توان دوره های آموزشی را به صورت تخصصی و حرفه ای و به روز یاد گرفت.

اما در مؤسسه ما در انتهای دوره مدرک تعمیرات موبایل بین المللی به کارآموزان ارائه می شود که برای کار در تعمیرگاهای مجاز نیاز به داشتن مدرک فنی حرفه ای است که نشان دهد شما دوره لازم را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و توانایی تعمیر تلفن همراه را دارید.

در موسسه آموزشی تعمیرات موبایل شیراز فیدار به دلیل مربیان با تجربه و دانش بالای تعمیرات علاوه بر مدرک معتبر فنی حرفه ای دانش روز مورد نیاز بازار را به کاراموزان آموزش میدهند.

آموزش تعمیرات موبایل تکنیک نوین

چگونه تعمیرات موبایل را حرفه ای آموزش ببنیم و مدرک بگیرم؟

شما اگر در آکادمی فیدار دوره ای را بگذارانید، چون پرسنل این مجموعه با جدیدترین مشکلات گوشی های روز دنیا آشنا هستند، میتوانند تجربیات به روز خود را در زمینه تعمیر گوشی به شما انتقال دهند.

در موسسه آموزشی ما به دلیل تجربه بالای بیش از 15 سال آموزش و تعمیرات هم جدیدترین و به روز ترین مشکلات گوشی های روز را به شما انتقال می دهند و هم با تکنیک های آموزشی روز، به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی به شما مباحث را تعلیم میدهند.

مجموعه آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار علاوه بر کارگاه آموزشی به روز، دارای کارگاه تعمیر تلفن همراه مجهزی است که شما میتواند بعد از اتمام دوره در صورت تمایل در این کارگاه مستقیم مشغول به کار شوید و علاوه بر درآمد زیر نظر اساتید باتجربه دوره آموزشی خود را به صورت حرفه ای به اتمام برسانید.

پس از اتمام دوره آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار، آکادمی تکنیک نوین به کارآموزان مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای اعطا می کند و با آن می توانید وارد بازار کار شوید و حتی زیر نظر اتحادیه مجوز رسمی تعمیرموبایل گرفته و مشغول فعالیت شوید.

 

سرفصل دوره آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار

در دوره های آموزشی شیراز فیدار مطالب از الکترونیک عمومی شروع می شود.

معرفی قطعات الکترونیکی مثل مقاومت ، سلف ، خازن ، انواع آی سی ها، تست قطعات ، کار با مولتی متر ، اسیلوسکوپ، اصول صحیح لحیم کاری، نقشه خوانی ، خواندن ولتاژ از روی نقشه ، عیب یابی اصولی و حرفه ای از روی نقشه ، تست دیود ولیو ، تست امپدانس موجود است.

آموزش صحیح و اصولی برداشتن و گذاشتن انواع قطعات از روی برد موبایل مثل انواع آی سی ها BGA , SMD BGY ، سوکت شارژ ، انواع کانکتورها ، تست مسیر ها ، آموزش تعمیر مدار شارژ گوشی ، آموزش عیب یابی گوشی های که برد دوطبقه دارند و ریبال برد دو طبقه گوشی ها مثل برد آیفون 11 ، 12 ، 13 آموزش تعمیر مدار شارژ انواع گوشی ها را فرا خواهید گرفت.

معرفی و آموزش جدیدترین تجهیزات تعمیرات موبایل مثل انواع پروگرامر ها ، دستگاه تعویض گلس و سایر دستگاه های بروز در آکادمی ما.

مثلا در گوشی های جدید آیفون برای تعویض قطعات مثل باتری ، صفحه نمایش ، ویبراتور و تعمیر مدار شارژ گوشی باید حتما قطعات توسط دستگاه مخصوص ، پروگرام شود در غیر اینصورت گوشی آن قطعه را نمی شناسدو با پیغام خطا عدم شناسایی قطعه مواجه می شویم.

مطالب بسیاری که با بروز شدن گوشی ها این مطالب و سرفصل ها هم بروز می شود و شما برای اینکه بتوانید درآمد مطلوبی در شغل تعمیرات موبایل داشته باشید باید تمام این موارد را یاد بگیرید.

پس از یادیگیری کافی است زیر نظر استاد کار ماهر چند گوشی تعمیر کنید و پس از ورد به بازار کار به راحتی با سرمایه بسیار کم درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

مدرک تعمیرات موبایل حرفه ای

آموزش با جدیدتری متدهای آموزشی

در دوره های آموزشی موسسه تکنیک نوین که در آموزشگاه فیدار برگذار میگردد اصول آموزش تعمیر مدار شارژ گوشی به صورت کاملا حرفه ای تعلیم داده می شود.

برای آموزش تعمیر مدار شارژ گوشی به صورت ولتاژ گیری و نقشه خوانی و سالوشن با استفاده از روش های کاملا نوین و حرفه ای آموزش داده می شود.

همچنین دیگر بخش های حرفه ای در هر قسمت دیگر نیز با روش های نوین آموزشی برای شما آورده شده است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0kAT26Mb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه