یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز 13 مهر 1402 با تغییرات ناچیزی روبه رو است. کلیت بازار به سمت کاهشی بوده، البته میزان این افت قیمت ها، چندان چشم گیر نیست.

در روز گذشته از مهم ترین اخبار خودرویی که توانایی تأثیرگذاری روی بازار دارد، می توان به طرح های فروش فردا موتورز و گروه بهمن اشاره کرد. همچنین هر روزی که می گذرد، اخبار مهم تری از واردات خودرو و رسیدن خودروهای ثبت سفارش شده به گمرک می رسد. برای مثال، چانگان های CS35 پلاس فروخته شده توسط سایپا درحال پلاک گذاری هستند و تعداد اندکی از آن ها از روز گذشته و با پلاک ملی در خیابان های داخل کشور به چشم می خورند.

باتوجه به قیمت های اعلامی وب سایت خرید و فروش، قیمت خودرو امروز وضعیت باثباتی را تجربه می کند.

ادامه روند کاهش قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، امروز افت اندکی نسبت به روز گذشته دارد.

پراید 131 با مدل 1399 که ارزان ترین محصول داخلی به شمار می رود پس از هفته ها ثبات قیمتی، دوباره پنج میلیون تومان افزایش یافت و به همان نرخ 315 میلیون تومانی رسید که در چند ماه گذشته با آن معامله می شد.

کوییک دنده ای S هاچ بک اقتصادی شرکت سایپا بوده که نسبت به روز گذشته، تنها یک میلیون تومان افت قیمتی داشته و به نرخ 342 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207i دنده ای نیز هاچ بک تولیدی ایران خودرو محسوب می شود که همانند هاچ بک رقیب خود (کوییک) تنها یک میلیون تومان کاهش یافت و با سقوط از کانال 600 میلیونی، به نرخ 599 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ نیز از این قاعده خودروهای داخلی مستثنی نبوده و با افت یک میلیون تومانی، با قیمت 727 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی های بازار از افت ناچیزی برخوردار هستند.

بسترن B30 با مدل 1400 که از سدان های توقف تولید خورده بهمن موتور به شمار می رود، با 15 میلیون تومان دیگری که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، به قیمت 980 میلیون تومان رسید.

هایما S5 دنده اتوماتیک از معدود خودروهای مونتاژی بازار بوده که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت دارد. این کراس اوور ایران خودرو حدود 10 میلیون تومان گران تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و 170 میلیون تومان معامله می شود.

جک S5 نیوفیس که از کراس اوورهای محبوب و نسبتاً قدیمی کرمان موتور محسوب می شود، همانند بسترن با یک افت 15 میلیون تومانی روبه رو بوده و روی کانال یک میلیارد و 300 میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

فردا T5 یکی از کراس اوورهای تولیدی شرکت فردا موتورز است که طی چند هفته گذشته هیچ تغییر قیمتی ندارد. این خودرو امروز نیز تغییری نداشته و با نرخ یک میلیارد و 440 میلیون تومانی در حال معامله است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hDjjTJS2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه