یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲، وضعیت آرام و بی تلاطمی را تجربه می کند. ثبات در کلیت بازار، حرف اول را می زند و خودروهای داخلی بدون تغییر نسبت به روز گذشته درحال معامله هستند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روند با ثباتی را آغاز کرده است و تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته خرید و فروش می شوند.

قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی بدون تغییر ماند

یکی از مهم ترین اخبار تأثیرگذار روی بازار خودرو، می تواند خبر ورود چند دستگاه نمونه اولیه از خودروهای شرکت سوزوکی به گمرکات کشور باشد. به این ترتیب، گویا واردات خودرو فاز جدی به خود گرفته و احتمالاً طی هفته های آینده اخبار زیادی در حوزه ورود محصولات جدید به کشور شنیده شود. در چنین وضعیتی بازار خودروهای وارداتی، شدیداً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و به احتمال قوی، دوباره کاهشی خواهد شد.

قیمت خودروهای داخلی، امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته است.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ با مدل ۱۳۹۹ جزو اقتصادی ترین محصولات داخلی بوده می توان گفت از چند هفته گذشته هیچ گونه تغییری نداشتند. البته پراید ۱۳۱ پنج میلیون تومان افزایش قیمت در هفته گذشته را تجربه کرد تجربه کرد. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ های ۳۱۵ و ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

شاهین G از سدان های لوکس سایپا به شمار می رود که در هفته گذشته نوسانات اندکی را تجربه کرد. این خودرو امروز بدون تغییر و روی نرخ ۵۸۲ میلیون تومان معامله می شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۵۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژوپارس LX TU۵ از هم رده های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۱۰ میلیون تومان معامله شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/k9dVOTTR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه