یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در چند روز اخیر، قیمت کارخانه ای تولیدات سایپا با افزایش های چشم گیری همراه شد، و حالا شاهد رشد قیمت بازار سایپایی ها در بازار هستیم.

به گزارش فرصت امروز به نقل از رایااستور، یکی از مهم ترین اتفاقات چند روز و چند هفته اخیر این بود که دائماً قیمت کارخانه ای تولیدات سایپا بدون هیچ دلیل و بهانه قانع کننده ای توسط شورای رقابت زیاد می شد. این جریان رفته رفته حادتر شد و تا جایی پیش رفت که قیمت کوییک GXR را در مبدأ کارخانه به حدود ۳۷۰ میلیون رساند و خریداران را شوکه کرد.

تأثیر افزایش قیمت خودروها در کارخانه بر قیمت های بازار آزاد

علت شوکه شدن حواله داران هم این بود که همه آن ها به امید کوییک هایی با قیمت کارخانه ای زیر ۳۰۰ میلیون این خودرو ها را انتخاب کرده بودند، اما حالا باید بیش تر از یک ۲۰۷ برای برخی از نسخه های آن پرداخت کنند.

اتفاق جالب دیگری که در چند روز اخیر توجه همه را به خود جلب کرد افزایش قیمت روزانه ساینا S تیپ DA در مبدا کارخانه بود.

بسیار حیرت زده می شود اگر بدانید که شرکت سایپا به کمک شورای رقابت فقط طی ۳ روز و در دو نوبت حدود ۱۰ میلیون به قیمت این سدان به نسبت اقتصادی و ارزان اضافه کرد و آن را به بالای ۳۰۰ میلیون رساند.

اکنون در بازار آزاد، قیمت محصولات سایپا کمی رو به بالا تکان خورده و رفته رفته باید منتظر تأثیرگذاری کامل افزایش قیمت های کارخانه ای بر قیمت های بازار آزاد هم باشیم.

مهم ترین نکته این افزایش قیمت های کارخانه ای بی رویه این است که شورای رقابت دائماً دم از عدم گران شدن مجدد خودروها می زند، اما هر روز بهای پرداختی برای تکمیل وجه مشتریان تغییر می کند و بیش تر از روز قبل می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cpfPFVPR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
جمال :
6 ماه پیش
لعنت به سایپا که مارو بد بخت کرد از اسفند پولمون دست اوناست قرار بود سود مشارکت هم حساب کنند نه سود نه مصوبه شورا۴۷۳ شامل نشده که هیچ الان هم طی چند روز قیمت رو افزایش دادن که البته برای اونا افزایش نیست اصلاح است نوعی جدید از کلاه برداری آشکار . لعنت بر شماها که باعث گرانی و تورم میشید
میثم :
6 ماه پیش
تو این مملکت مسئولی نیست برای نظارت اینجا مسئولیت برای خالی کردن جیب مردم
میثم :
6 ماه پیش
تو این مملکت مسئولی نیست برای نظارت اینجا مسئولیت برای خالی کردن جیب مردم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه