دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

صبح روز گذشته، قیمت دلار به طور ناگهانی افزایش چشم گیری یافت و موجب شد ارزش خودروها در بازار آزاد به شدت بالا برود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اسب بخار، یکی از مهم ترین نتایج تنش هایی که از دیروز در منطقه به وجود آمده، این است که قیمت ارز در ایران بالا رفته و به دنبال آن، طبق سنت همیشگی بازار، خودرو هم گران تر شده است.

شوک دلار به قیمت خودرو در بازار

افزایش ۲ هزار تومانی و ناگهانی ارز تعیین کننده ای مانند دلار آن هم در یک روز بسیار بی سابقه بوده و بهای بازار خودروها را به طرز عجیبی بالا برده است. در میان خودروهایی که گران شدند، هایما S7 پلاس از چینی ها و ۲۰۷ مولتی کالر از ایرانی ها بیش ترین رشدها را داشتند و هر کدام به ترتیب ۴۰ و ۱۶ میلیون بیش تر از دیروز آگهی و معامله شدند.

با توجه به اتفاقاتی که هم اکنون در حال رخ دادن است، بسیاری از فروشندگان ارز دیگر تمایلی به معامله ندارند، که همین قضیه موجب خواهد شد بهای پول آمریکایی در صورت متوقف نشدن تنش های منطقه ای بالاتر نیز برود و بازار خودرو را تحت تأثیر جدی قرار دهد. در کنار افزایش قیمت ارز، احتکار خودروها توسط خودروسازان و عدم تحویل محصولات قابل عرضه به مشتریان نیز نمک بر روی زخم بازار می پاشد و التهاب موجود را تشدید می کند.

به هر حال، امیدواریم در روزهای آینده شاهد حاکم شدن آرامش در منطقه باشیم تا بازار وابسته ما مجدداً درگیر تورم نشود و همان روند کاهشی سابق را دوباره ببینیم.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BzKBlNIW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه