دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار و قیمت خودرو آرام گرفت

6 ماه پیش ( 1402/7/19 )
 

بازار خودرو پس از دو روز طوفانی که افزایش شدید قیمت ها را در پی داشت، امروز آرام شد و قیمت خودرو های داخلی با کاهش مواجه شدند.

قیمت خودرو در سال 1402 یک روند کاهشی را طی کرده است. با این وجود طبق گزارش کارشناسان، قیمت خودرو طی دو سال اخیر دو و نیم برابر شده است. افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر با انتقادهایی مواجه شده و برخی معتقدند ممانعت از واردات خودروهای خارجی باعث ایجاد این اتفاق شده است. به تازگی اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده شنیده می شود که می تواند قیمت خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تازه ترین خبر درباره قیمت خودرو را در ادامه بخوانید.

بازار و قیمت خودرو آرام گرفت

قیمت خودرو امروز 19 مهر 1402 روند آرامی را نسبت به دو روز گذشته دارد. در بازار خودروهای داخلی میزان تغییرات، چشم گیر نبوده اما در بازار خودروهای مونتاژی، در موارد معدود تغییرات نسبتاً زیاد به چشم می خورد.

در روز گذشته نوسانات نرخ دلار کم تر از روزهای گذشته شد و می توان گفت که هیجان بازار تا حد بسیاری کاهش یافت.بنابراین احتمالاً در روزهای آینده، بازارهای داخلی شاهد رکود دوباره باشند. البته ثبات نرخ دلار، منوط به تأمین گسترده تقاضای بازار ارز توسط دولت بوده و هم چنان، رفتارهای هیجانی در بازار به چشم می خورد.

کوییک دنده ای S که هاچ بک اقتصادی سایپا به شمار می رود، که در روزهای گذشته حدود 10 میلیون تومان گران تر شده بود، امروز افت یک میلیونی را تجربه کرد و روی قیمت 351 میلیون تومان ثابت شد.

شاهین G خودروی نه چندان ارزان این شرکت که روز گذشته 14 میلیون تومان بالا رفت و از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی بود؛ از ابتدای امروز 4 میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ 596 میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس دنده ای یکی از رکوردداران افت قیمت در بازار داخلی های امروز است. این سدان ایران خودرو نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به نرخ 503 میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از معدود خودروهای داخلی بازار بوده که افزایش قیمت جزئی نسبت به روز گذشته دارد. این سدان داخلی سه میلیون تومان گران تر از روز گذشته و با قیمت 748 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B7zGLdI0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه