پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین مناطق ملارد برای خرید باغ ویلا

شهرستان ملارد در همسایگی شهر جدید اندیشه قرار دارد و در فاصله 40 کیلومتری از شهر تهران قرار گرفته است. بخش مرکزی ملارد از سه بخش صفادشت، سرآسیاب و مارلیک تشکیل شده و آب و هوای بسیار خوبی در تمامی فصول دارد. طبیعت بکر روستاهای این شهر و مناطق اطراف آن سبب شده تا ملارد نظر بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران ویلا را به خود جلب کند. از بهترین مناطق ملارد برای خرید باغ ویلا می توان به لم آباد، قشلاق، ویلای جنوبی، ویلای شمالی، مهرچین و... اشاره کرد.

خوشنام ملارد

خوشنام از مناطق ملارد است که می توان در آن ویلاهای بسیار زیبایی را خرید. این شهر در قسمت غرب تهران قرار گرفته و در قسمت شمالی ملارد قرار دارد. باغ ویلا در خوشنام به دلیل طبیعت بکر منطقه و آب هوای بینظیر آن بسیار مورد توجه خریداران ویلا قرار گرفته است. این منطقه در تمامی فصل ها آب و هوای خوبی دارد و حتی در فصل های زمستان نیز زیاد سرد نیست. سرمایه گذاری بالای افراد در خوشنام سبب شده تا این منطقه افزایش قیمت داشته باشد اما شما می توانید ویلای خوب و متناسب با بودجه مالی خود را در این منطقه پیدا کنید.

لم آباد ملارد

لم آباد از توابع مرکزی ملارد و روستایی در محله بیدکنه است که می توان در آن ویلایی با قیمت مناسب را خریداری کرد. در این منطقه به واسطه اقلیم و آب وهوای خوش، درختان تنومند و مثمر رشد کرده اند که باعث زیباتر دیده شده روستا می شوند. در لم آباد چاه های متعدد و عمیقی وجود دارد که باعث جدا شدن بافت محلی لم آباد از منطقه ویلایی شده است و شما در این منطقه مشکلی در زمینه تهیه آب شرب، آبیاری باغ و درختان خود نخواهید داشت. در لم آباد ویلاهای فاخری به فروش می رسند که قیمت بالاتری دارند. حتی شما می توانید در لم آباد ویلایی را خریداری نمایید و با اجاره دادن آن به مسافران به کسب درآمد برسید.

ملارد ویلای شمالی

منطقه ملارد ویلای شمالی خاک حاصل خیز و آب و هوای مطلوبی دارد از این رو شما با خرید باغ ویلا در ملارد ویلای شمالی می توانید در تعطیلات به این منطقه سفر کرده و مدتی را در آن اقامت کنید. مردم بومی این منطقه بسیار خونگرم و مهربان هستند و ویلاهای این منطقه امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. باغ ویلا در ملارد ویلای شمالی دارای سند شش دانگ است و برخی از آنها امکانات خوبی چون استخر و آلاچیق دارند. کارشناسان بر طبق تحقیقات خود احتمال داده اند که این منطقه در زمانی کوتاه تبدیل به شهرک مسکونی خواهد شد.

خرید باغ ویلا در ملارد ویلای شمالی

ملارد ویلای جنوبی

ملارد ویلای جنوبی از پرطرفدارترین مناطق ویلایی نشین ملارد در راستای خرید و ساخت ویلا است. این منطقه آب وهوای بسیار خوبی دارد و سطح امنیتی آن بسیار بالا است. همچنین ملارد ویلای جنوبی موقعیت مکانی خوبی دارد و دسترسی از آن به مرکز شهر بسیار آسان است. در این شهرک ویلایی، سه فلکه اصلی وجود دارد که دارای خیابان های 30 متری هستند. در هر کوچه از شهرک، بیش از 10 ویلا وجود دارد از این رو شما هنگام خرید، قدرت انتخاب بسیار بالایی خواهید داشت. باغ ویلا در ملارد ویلای جنوبی دارای متراژ کم و از نظر قیمت بسیار مناسب تر است. مناسب بودن قیمت زمین در ملارد ویلای جنوبی سبب شده تا شما بتوانید از این فرصت استفاده کنید و زمینی با قیمت مناسب را خریداری نمایید تا ویلای خود را با سبک و سیاق خود در آن بسازید.

قشلاق ملارد

قشلاق منطقه ای ویلایی نشین با آب و هوای بسیار خوش در ملارد است که رشته کوه‎های جذابی چون تخت کیکاووس را دارد. این منطقه زمین‎های مساعدی برای کشت دارد از این رو می توان در آن به سرمایه گذاری پرداخت. این روستا در دهستان ویلای شمالی ملارد قرار گرفته و ویلاهای فروشی در آن دارای سند شش دانگ، سند تک برگ، امتیاز کامل آب و انشعابات برق و گاز هستند. در قشلاق ملارد می‎توانید ویلاهایی با امکانات فول و عالی را خریداری کنید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که امکانات رفاهی بالا در قشلاق و لوکس بودن ویلاها سبب شده تا قیمت ویلا در آن بسیار بالا باشد.

باغ ویلا در ملارد ویلای جنوبی

مهرچین ملارد

روستای مهرچین ملارد با روستای مهرآذین در دهستان ویلادشت قرار دارند که خیابان اصلی به روستای مهرچین منتهی می گردد. البته مهرچین منطقه ای روستایی است و طبیعت بسیار زیبایی دارد. ویلاهای این منطقه از قیمت مناسبی برخوردار هستند و امتیازها و مدارک کافی را دارند. در مهرچین به راحتی می توانید ویلایی با متراژ بالا را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

سخن پایانی

خرید ویلا به دور از محل سکونت نیاز به شناخت و تجربه کافی دارد زیرا شما اگر تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است خرید ویلا کار بسیار دشواری باشد. از مجموعه ملک بین می توانید مشاوره ای رایگان در این زمینه دریافت کنید و ویلایی متناسب با بودجه مالی خود را خریداری نمایید. در مجموعه، مشاورانی با سابقه بالا و با تجربه در این حوزه کاری فعالیت دارند که با تمامی مناطق ملارد آشنایی کامل دارند و می توانند شما را در راستای خرید ویلا راهنمایی کنند. برای خرید باغ ویلا در ملارد و مناطق آن به وبسایت ملک بین مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/p3RuuDgX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه