پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

سفارش جعبه هارد باکس

2 ماه پیش ( 1402/11/19 )
 

در گزارش زیر میخواهیم به هر آنچه که باید پیش از سفارش جعبه هارد باکس بدانیم تا بتوانیم قیمت آن را از تولید کننده بپرسیم یا چه مواردی را باید پیش از ثبت سفارش بررسی کنیم خواهیم پرداخت:

  • سایز
  • تعداد سفارش
  • کیفیت ساخت و تولید
  • طراحی
  • انواع جنس روکش

سایز جعبه هاردباکس: در این مورد چند نکته قابل ذکر است، به چه سایزی نیاز داریم در نظر داشته باشد با توجه به محصول خود سعی کنید کوچکترین جعبه که برای کار شما مناسب است را سفارش دهید زیرا هم در جابجایی و هم در قیمت تولید آن تاثیر گذار است و سپس باید بدانید که در صورتی که سایز شما بزرگتر از 30*40 سانتی متر باشد احتمالا تولید کننده جعبه هاردباکس باید از مقوا گذشته و با استفاده از ام دی اف 3 میل یا مقواهای خشک استخوانی که به رباط هم شناخته میشوند اقدام به تولید جعبه هاردباکس شما نماید که خود این متریال باعث افزایش قیمت شما میشود.

سفارش جعبه هارد باکس

تعداد سفارش جعبه هاردباکس: یکی از مهمترین مواردی که در قیمت بسیار تاثیر گذار است همین تعداد هارد باکس می باشد. با توجه به هزینه های اولیه تولید جعبه هاردباکس هر چه تعداد بالاتری سفارش دهید قیمت هایی مانند هزینه چاپ، ساخت قالب و ... تقسیم بر بر تعداد مد نظر شما میشود و هزینه نهایی یا قیمت واحد هر جعبه هاردباکس پائین تر می آید.

کیفیت ساخت و تولید جعبه: با توجه به اینکه جعبه هاردباکس جزء بسته بندی های لوکس محسوب میشود، مصرف کنندگان نهایی این جعبه های هم جزء افرادی هستند که بسیار به جزئیات اهمیت می دهند لذا حتما پیش از خرید و ثبت سفارش جعبه هارد باکس خود از تولید کننده نمونه بخواهید و نمونه های تولید شده جعبه هاردباکس آن را مشاهده نمائید و بررسی نمائید در صورت مشابه بودن کیفیت نهایی جعبه شما با نمونه ای که مشاهده کردید آیا مورد تائید شما خواهد بود؟ این بررسی کیفیت را بسیار جدی بگیرید و حتی در صورت امکان از نزدیک در جریان تولید جعبه هاردباکس خود قرار بگیرید تا در پایان سورپرایز نشوید.

سفارش جعبه هارد باکس

طراحی جعبه هاردباکس:

پیش از طراحی حتما باید نوع روکش خود را انتخاب نمایید. در صورتی که روکش کرافت، کاغذ فانتزی و یا روکش های گلاسه و پارچه ای را انتخاب نمائید در هر کدام محدودیت هایی در خدمات پس از چاپ خواهید داشت. یکی از روکش هایی که تقریبا همه ی خدمات پس از چاپ رو میتوانید بر روی آن اجرا نمائید روکش های گلاسه سلفونی هستند. رنگ بندی سازمانی و محصولی که میخواهید در درون جعبه هارد باکس قرار دهید بهمراه خریدار یا مصرف کننده را در نظر بگیرید و سپس از گرافیست درخواست طراحی جعبه هاردباکس خود را داشته باشید. یکی از مجموعه هایی که طراحی جعبه هاردباکس را انجام می دهد مجموعه بانی چاپ است.

انواع روکش برای جعبه هارد باکس: گلاسه با روکش سلفون براق یا مات که حتی میتواند همراه با یو وی موضعی نیز همراه شود و یا استفاده از روکش کرافت با چاپ های تک رنگ و یا حتی مرکب سفید، چاپ روی پارچه های مخمل با تکنولوژی سابلیمیشن و یا استفاده از کاغذ های فانتزی همراه با برجسته سازی و یا استفاده از انواع رنگ های هات فویل نیز میتواند با یک سلیقه خوب همراه شده و یک خروجی عالی را مشاهده نمائید.

به چه نکاتی توجه کنیم در زمان سفارش جعبه هاردباکس

هنگام خرید یا سفارش جعبه سخت، حتماً به جنس آن توجه کنید تا با کالای شما هماهنگ باشد. یکی از جنس های پرطرفدار و متداول برای تولید جعبه هاردباکس با روکش های گلاسه است، زیرا علاوه بر قیمت مناسب، دارای مقاومت بسیار بالایی است. به همین دلیل، استفاده از روکش گلاسه در ساخت جعبه ها بسیار متداول است.

ظاهر جعبه، یکی از نکات حیاتی در هنگام سفارش و خرید جعبه سخت است که باید به آن توجه کنید. قبل از اینکه مخاطب یا مصرفه کننده محتوای داخل جعبه را ببینید، ظاهر جعبه را می بیند و لذا در وهله اول اهمیت بیشتری دارد. بنابراین، باید با ایده های جذاب برای طراحی روکش دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید مشتری را به خرید و ترغیب کنید.

هارد باکس چاپی

هارد باکس چاپی

شما با توجه به دلخواه و یا سلیقه خود نیز می توانید انواع جعبه هارد باکس چاپی را که مطابق سلیقه تان باشد را سفارش دهید. ((بانی چاپ)) تولید کننده انواع جعبه هارد باکس می باشد که توان تولید انواع مدل های اختصاصی و سفارشی را در سایز دلخواه شما نیز دارد دلیل آن نیز این است که دستگاه های به روز و نیسمه اتومات استفاده می کند حتما در صورتی که نیاز به مدل خاصی از جعبه هارد باکس دارید یا یک نمونه ی خاص خارجی دارید یا حتی در صورتی که ایده ای در سر دارید می توانید با با بانی چاپ در ارتباط باشیدتا بتوانید با ثبت سفارش جعبه هاردباکس بصورت اینترنتی و آنلاین خرید هارد باکس اختصاصی و چاپی خود را نهایی کرده تا ضمن برخورداری از یک کیفیت بالا در زمان متعهد شده هاردباکس خود را با قیمت ارزان تحویل بگیرید.

چاپ بر روی جعبه هارد باکس یکی از جنبه های حیاتی در خصوص زیبایی جعبه محصولات است، لذا باید به دقت این مورد را مدنظر قرار دهید. با استفاده از رنگ و فونت مناسب، اطلاعات مهم بر روی جعبه نوشته و درج شود. همچنین، با استفاده هوشمندانه از چاپ لوگو و مطالب، می توانید محصول خود را به طور موثر تبلیغ کنید.

در طراحی جعبه، باید از ایده های خلاقانه و رنگ های جذاب استفاده کرده و به جامعه هدف خود توجه داشته باشید. با توجه به سلیقه مخاطبان هدف، طراحی جعبه را انجام دهید. همچنین، استفاده از روکش های زیبا و با کیفیت می تواند به افزایش فروش شما کمک کند و اطلاعات چاپ شده بر روی جعبه شامل لوگو، جزئیات محصول، راهنمای نگهداری، روش استفاده و اطلاعات کسب و کار شما باید شامل آن باشد.

انتخاب اندازه مناسب هاردباکس یکی از جنبه های حیاتی در فرآیند خرید آن است که باید به آن توجه ویزه کنید. در هنگام سفارش جعبه هاردباکس، اندازه مناسب با محتوای داخل جعبه را سفارش دهید تا جعبه نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد. جعبه ای بیش از حد بزرگ ممکن است منجر به مشکلات در حمل و نقل شود، در حالی که جعبه ای بسیار کوچک ممکن است باعث فشردگی محصول شود. بنابراین، جعبه ای که با فرم و اندازه محصول شما سازگار است را انتخاب کنید. و همچنین میتوانید از مقسم های ابری، کاغذی، فوم و ... نیز استفاده نمائید.

قیمت هارد باکس معمولاً مشخص نیست و می بایست محاسبه شود، زیرا از عوامل مختلفی تأثیر می پذیرد که این عوامل شامل سایز جعبه، تعداد جعبه، جنس بدنه و درب، روکش مورد استفاده، و نوع چاپ و خدمات پس از چاپ نیز است. همه این عوامل می توانند به طور مستقیم بر قیمت هارد باکس نهایی تأثیر بگذارند و آن را افزایش یا کاهش دهند.

شاید مهم ترین نکته در هنگام خرید هارد باکس قیمت بالای این جعبه های لوکس باشد حتما در هنگام خرید هاردباکس ها به قیمت های این جعبه ها توجه کافی داشته باشید تا علاوه بر داشتن تمامی نکات بالا قیمت مناسبی نیز برای شما با توجه به قیمت محصول شما داشته باشد.

کیفیت تولید جعبه هاردباکس

تولید کنندگان جعبه هاردباکس زیادی در ایران وجود دارد که برخی از آنها کارهای با کیفیت و لوکس را نیز ارائه می دهند ولی برخی از آنها توان تولید هاردباکس های با کیفت بالا و با نقص کمتر را ندارند و با توجه به لوکس بودن این بسته بندی و هزینه بالا تولید آنها سعی کنید حتما یک انتخاب درست را با در نظر گرفتن مواردی که در بالا اعلام شد داشته باشید. کیفیت نهایی جعبه هاردباکس بستگی به تجربه، تجهیزات و دانش تولید کننده دارد و یکی از مواردی که واقعا شاید دست تولید کننده نباشد طراحی روکش جعبه هاردباکس است لذا در صورتی که خود این موضوع را بر گردن گرفته اید حتما نهایت دقت را داشته باشید. بررسی سابقه تولید کننده و مشاهده نمونه کارهای تولید شده و بازردید از کارگاه و شوروم تولید کننده خیلی میتواند به شما در تصمیم گیری کمک نماید لذا از این موارد فوق غافل نشوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EEMcs0Iw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه