دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بنابر گزارش تک کرانچ به نقل از مؤسسه‌ی اپ فیگرز، میزان دانلود روزانه‌ی اپلیکیشن تردز در چند هفته‌ی گذشته به طور قابل توجهی بیشتر از اپلیکیشن ایکس (توییتر سابق) بوده است.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را خریداری و شروع به ایجاد تغییراتی در این پلتفرم کرد، نگرانی هایی در ارتباط با آینده‌ی ایکس (توییتر سابق) و سقوط این شبکه‌ی اجتماعی به وجود آمد. این نگرانی ها رقابتی بر سر ارائه‌ی سرویس متن محور بهتر، به وجود آورده است. پلتفرم هایی مانند تردز، بلو اسکای و ماستودون برای جذب کاربران ایکس در حال رقابت هستند و داده های اپ فیگرز نشان می دهد که تردز پیشتاز است.

دانلود روزانه‌ اپلیکیشن تردز بیشتر از اپلیکیشن ایکس شد

پس از راه اندازی تردز در جولای ۲۰۲۳ (تیر و مرداد ۱۴۰۲)، این شبکه‌ی اجتماعی بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را در کمتر از یک هفته جذب کرد. سپس شور و شوق برای تردز به سرعت کاهش یافت و تعامل کاربران تا پایان ماه جولای ۷۰ درصد کمتر شد، با این حال تعداد دانلود روزانه‌ی این پلتفرم همچنان بیش تر از ایکس باقی ماند.

تعداد دانلود اپلیکیشن تردز از دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲)، دوباره شروع به افزایش کرد و از آن زمان تاکنون روندی صعودی دارد و در طول سه ماه گذشته دو و گاهی سه برابر ایکس شده است.

تعداد دانلود روزانه فقط نشان دهنده‌ی نرخ رشد یک پلتفرم است و طبیعی است که پلتفرم بالغی مانند ایکس با سرعت کمتری نسبت به تردز کاربران را جذب کند زیرا میلیون ها نفر از قبل آن را در دستگاه های خود دارند.

تعداد دانلود اپلیکیشن تردز از دسامبر ۲۰۲۳

با همه‌ی این ها، گزارش های مالی اخیر هر دو شرکت نشان می دهد که تعداد کاربران شبکه‌ی اجتماعی تردز در کمتر از یک سال از یک چهارم تعداد کاربران فعال ایکس عبور کرده است.

تجزیه و تحلیل داده های پاییز سال گذشته میلادی نشان داد که پس از یک سال رهبری ماسک، تعداد دانلود و کاربران فعال شبکه‌ی اجتماعی ایکس در سراسر جهان کاهش یافته است. در ابتدای سال ۲۰۲۴، شرکت فیدلیتی ارزش ایکس را ۷۰ درصد کمتر از آنچه ماسک در سال ۲۰۲۲ پرداخت کرد، ارزیابی کرد.

تعداد دانلود اپلیکیشن تردز از دسامبر ۲۰۲۳

وجود ربات ها تشخیص اینکه چه تعداد کاربر معتبر در این پلتفرم ها هستند را دشوار می کند. هر دو پلتفرم تردز و ایکس تلاش های ضد اسپم خود را تشدید کرده اند، با این حال ربات ها بیش از همیشه در شبکه‌ی اجتماعی ایکس حضور دارند.

منبع : zoomit
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Pw1selnI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه