جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

2020 سال طلایی میکرو اینفلوئنسرها

3 سال پیش ( 1399/6/22 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : گابریل پیکارد  

در شرایطی که تصور می شود که اینفلوئنسرها پادشاهان شبکه های اجتماعی هستند، جدیدترین آمارها حاکی از آن است که این تصور کاملا نادرست بوده و برندها تمایل بیشتری به همکاری به میکرو اینفلوئنسرها دارند. با این حال قبل از آنکه بخواهیم وارد دلایل این موضوع شویم، بهتر است تا به تفاوت این دو گروه نگاهی بیندازیم و درواقع به صورت کلی میکرو اینفلوئنسرها افرادی هستند که به صورت تخصصی در یک حوزه اقدام به تولید محتوا می کنند و از دنبال کنندگان به مراتب کمتری به نسبت اینفلوئنسرها برخوردار هستند. این امر در حالی است که اینفلوئنسرها تقریبا محدوده فعالیت خاصی نداشته و این امر باعث می شود تا بتوانند توجه افراد بیشتری را به سمت خود جلب نمایند. از نگاهی دیگر برخی از متخصصین این حوزه بر این باور هستند که میکرو اینفلوئنسرها افرادی با دانش محسوب می شوند که در حوزه فعالیت خود، دارای شهرت و یا دانش کافی بوده و این امر باعث می شود تا اقدامات آنها کاملا قابل استناد باشد. این امر در حالی است که یک اینفلوئنسر ممکن است صرفا به خاطر جذابیت اقدامات خود، به سطح فعلی رسیده باشد. به هر صورت معیارها و نظرات در این زمینه متفاوت بوده و برای موضوع بحث ما این تفاوت ها، اهمیتی ندارد. درواقع نکته ای که مهم است این است که در سال جدید، تغییرات مهمی در شبکه های اجتماعی رخ داده و برای اولین بار، میکرو اینفلوئنسرها از توجه بیشتری برخوردار شده اند. در این رابطه چند عامل را می توان دخیل دانست.

2020 سال طلایی میکرو اینفلوئنسرها

1-قیمت

نخستین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هزینه همکاری با یک اینفلوئنسر بالا بوده و این امر باعث می شود تا بسیاری از برندها، از بودجه لازم برای همکاری با آنها برخوردار نباشند. در کنار این موضوع به علت تعداد زیاد کاربران و تبلیغات متعدد آنها، احتمالا چندان مورد توجه قرار نخواهید گرفت.

مطلب مرتبط: چگونه مناسب ترین اینفلوئنسرها را برای همکاری با برند خود پیدا کنیم

2-نوع مخاطب

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که به علت تخصصی بودن فعالیت یک میکرو اینفلوئنسر، اکثر مخاطبان آنها افرادی هستند که علاقه به حوزه کاری او دارند. با این حال به علت تنوع فعالیت های یک اینفلوئنسر، با طیف مختلفی از افراد مواجه هستیم. این امر باعث می شود تا تبلیغ از سوی یک میکرو اینفلوئنسر، در معرض دید افرادی قرار گیرد که از آمادگی ذهنی بالاتری برخوردار هستند. در این راستا نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما با فردی همکاری کنید که فعالیت او، ارتباط کافی را با حوزه کاری شما داشته باشد.

در نهایت با توجه به این امر که 78 درصد از برندها به میکرو اینفلوئنسرها توجه بیشتری را تا به این زمان از سال 2020 داشته اند ، این امر را می توان به معنای پایان کار اینفلوئنسرها طی چند سال آینده دانست. به همین خاطر ممکن است شاهد تغییراتی در شیوه کاری رایج آنها باشیم.

منبع : smallbiztrends
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cAvSDeI8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه