پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

همانطور که دنیای بازاریابی به طور مداوم در حال تغییر است. نام های تجاری باید راه جدیدی برای ارتباط بامشتریان و فروش پیدا کنند. با افزایش رسانه های اجتماعی  و تکنولوژی در سال های اخیر شرکت ها,  تبلیغات در بیلبوردها, روزنامه ها  و تلویزیون را با تبلیغات دیجیتالی, بهینه سازی موتور جستجو و استراتژی های بازاریابی آنلاین جایگزین کرده اند .

این تغییر در رویکرد بازاریابی فرصتی جدید برای کسب و کار  فراهم می کند که هزینه ی جذب مشتری می باشد. اگر شما داری یک شرکت بزرگ یا یک کسب و کار کوچک هستید  فرصت مناسبی است تا بازاریای تاثیر گذار نقش مهمی در نام تجاریتان داشته باشد.

اگر شما استراتژی خود را به درستی برنامه ریزی کنید قطعا می توانید درآمد عظیمی از این برنامه ریزی به دست آورید و میلیون ها دلار درآمد داشته باشید. قبل از شروع یک کمپین بازاریابی تاثیر گذار , این مراحل مهم را برای اطمینان از موفقیت در نظر بگیرید.

1. تئوری کمپین خود را شناسایی کنید.

بسیاری از مارک ها هنگامی که به دنیای بازاریابی آنلاین قدم می گذارند اعتقاد دارند افراد تاثیر گذارباید توجه کامل به دنبال کنندگان خود را حفظ کنند و قادر به متقاعد کردن آنها به هر کاری باشند و اکثر کمپین های بازاریابی تاثیرگذار باید تئوری ای مناسب برای به حداکثر رساندن نتایج لازم داشته باشند. نام های تجاری نیاز به انتخاب طرح و متمرکز شدن بر آن را دارند و باید این طرح ها را با افراد تاثیرگذار خاصی تطبیق دهند. هر چه هماهنگی بین افراد تاثیرگذار و تئوری   نام تجاری بیشتر باشد با افزایش بیشتر تقاضا برای محصولات و خدمات شرکت رو به رو می شویم.

2. در تبلیغات محصولاتتان بسیار خلاق باشید.

در این روش,  افراد تاثیر گذار محتوا های تبلیغاتی را در  اسنپ چت, اینستاگرام, یوتیوب و وبلاگ های شخصی منتشر می کنند و اینگونه فیلم ها در یوتیوب میلیون ها بازدید خواهند داشت و تصاویر در معرض دید افراد قرار می گیرند  و باعث شناخته شدن برند می شود. داشتن محتوای خلاقانه برای این آگهی های تبلیغاتی بسیار ارزشمند است. زیرا تبلیغات می توانند علاقه مردم را جلب کند و آن ها را وادار کند به نام تجاری شما فکر کنند.

تئوری یک برند, ارزش آن  و  کارآیی اش فاکتور های مهمی هستند که با رعایت آن ها در طراحی و بسته بندی خلاقانه می توانید بر ارزش تبلیغاتتان بیافزاید و باعث هدایت مشتریان به فروشگاهتان شود.  

3. افراد تاثیرگذار برای نام تجاریتان و مخاطبان خود را شناسایی کنید.

جورج بیل, مشاور Gen Z که کمپین تاثیرگذاری را برای 500 شرکت فورچون فراهم کرد بیان می کند:  یک سوم از تبلیغات ها افراد مشهور و دو سوم از آن  را افراد تاثیر گذار انجام می دهند و باعث توسعه نام تجاری می شوند. از آنجا که افراد تاثیر گذار در ارتباط قوی تری با دنبال کنندگان خود نسبت به افراد مشهور هستند شرکت ها می تواند تئوری های خود را از طریق این افراد به نمایش بگذارند.  نام های تجاری همواره باید به دو نکته توجه داشته باشند:

•    اینکه نیاز مخاطبانشان چیست؟

•    چگونه افراد تاثیر گذار با تئوری نام تجاری و محصول هماهنگی پیدا کنند؟

اگر هیچ عامل مشترکی بین تئوری نام تجاری با  افراد تاثیر گذار و مخاطبان وجود نداشته باشد, کمپین این افراد تاثیر گذار موفق نخواهد شد.

4. به نفوذ داشتن افراد جوان بیشتر توجه کنید.

رسانه های اجتماعی این فرصت را به افراد می دهند که در هر سنی شهرت کسب کنند و این موضوع باعث شده تعدادی از جوانان که دارای ویژگی های منحصر به فرد رفتاری یا ظاهری هستند  دنبال کننده های فراوانی داشته باشند.

برای مثال:  Contartese به  Ben Hampton  که یک کودک شش ساله است اشاره می کند که دارای 320000 دنبال کننده است.اگر این کودک شش ساله بتواند تئوری یک نام تجاری را به مخاطبان خود انتقال دهد یک فرصت برای کسب درآمد و تبلیغ نام تجاری می باشد. در طی چند سال گذشته سن افراد تاثیر گذار به تدریج  جوانتر و جوانتر شده است پس کار با مخاطبان جوان می تواند به نام تجاری شما کمک کند.

5. به دست آوردن تاثیرگذاری بیشترتوسط افراد تاثیرگذاربا دنبال کننده کمتر

اغلب نام های تجاری برای تبلیغ, به تعداد دنبال کنندگان افراد تاثیر گذار توجه می کنند اما این موضوع همیشه منجر به دستیابی فرصتی برای  افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات بیشتر  نیست. باید دانست هر فرد تاثیرگذاری از مهارت خاصی بهرمند است اگرنام های تجاری بتوانند افراد تاثیر گذاری که دنبال کنندگان کمتر اما  دارای مهارت های خاصی هستند را پیدا کنند  می توانند موفقیت به دست آورند.

یک نمونه از این تلاش های اخیر نام GUCCI  است این نام تجاری با مد و هنر برجسته معاصر همراه است و حدودا بین 20000 تا 50000 دنبال کننده دارد و افراد تاثیر گذار,  قطعات گوناگون هنری , الگوهای رفتاری, نقاشی ها و طرح های گچی  را در سبک های مختلف خود می سازند و به اشتراک می گذارند  و منجر به تعامل بیشتر با دیگران در رسانه اجتماعی GUCCI  می شود.

افکار نهایی: آیا شما مدیریت بودجه تبلیغات و بازاریابی  را برای یک نام تجاری بزرگ یا ایجاد یک نام تجاری جدید در اختیار دارید؟ پس به این موضوع که چگونه افراد تاثیر گذار می توانند شما را در رسیدن به مخاطبان مورد نظر هدایت کنند و چگونگی به کار گیری این افراد تاثیرگذار برای انتقال تئوری نام تجاریتان  به درستی تصمیم بگیرید تا در دستیابی به موفقیت موثر باشند.

ارتباط با نویسنده : s.kiumarsi92@gmail.com

منبع : entrepreneur.com
برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nNhU8fyB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه