جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پرسش: مدیرعامل یک شرکت متوسط هستم و قصد دارم تبلیغات کنم. راه های مختلفی به من پیشنهاد می شود، اما نمی دانم کدام برای من مناسب تر است. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: نخست آنکه باید مشخص کنید چه هدفی از تبلیغات دارید. می خواهید برندینگ کنید تا مردم با برند شما آشنا شوند و در میان مدت روی فروش شما تأثیر بگذارد یا هدف تان افزایش فروش فوری است. بعد از مشخص شدن هدف باید مخاطبان خود را شناسایی کنید. متناسب با هدف و نوع مخاطبان شما، می توان روش و رسانه های مناسب را انتخاب کرد.

پیشنهاد می کنیم با یک شرکت مشاور مشورت کنید و از آنها بخواهید با توجه به اهداف و مخاطبان و بودجه شما برایتان یک کمپین تبلیغاتی بنویسند. در جریان طراحی و تدوین این کمپین به خودی خود رسانه های مناسب و روش های تبلیغات شما مشخص می شود. به هیچ عنوان براساس بازاریابی رسانه ها تصمیم نگیرید. تحت تأثیر گفته های آنها قرار نگیرید. پرونده ای برای خودتان از این روش های تبلیغاتی جمع آوری و نظرات خود را به تیم مشاور منتقل کنید، اما در نهایت در قالب یک کمپین هدفمند حرکت کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sgyHCqLk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه