جمعه, ۱ بهمن(۱۱) ۱۴۰۰ / Fri, 21 Jan(1) 2022 /
           
فرصت امروز

برگزاری مراسم ها و رویدادهای کاری عادتی رایج در میان برندها محسوب می شود. این امر می تواند موجب موفقیت یک برند در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدفش شود. اگر شما هم به دنبال جلب نظر مشتریان تان با برگزاری یک رویداد ویژه هستید، بی شک سوالات زیادی در ذهن تان ایده شده است. وقتی یک برند به دنبال اختصاص بودجه برای یک مراسم کاری است، باید همیشه نگاهی هم به بازگشت سرمایه اش داشته باشد، در غیر این صورت حتی یک قدم هم در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطبش برنخواهد داشت. 

راهکار بسیاری از تیم های بازاریابی برای تضمین بازگشت سرمایه به برندها استفاده از شیوه های پروموت کردن و تبلیغ مراسم پیش از برگزاری و حتی پس از آن است. این امر موجب توجه گسترده مخاطب هدف به مراسم یک برند می شود. بنابراین شما فرصت کافی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان به شیوه ای کاملا حرف های را پیدا می کنید. 

اگر شما هم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان دردسرهای زیادی را متحمل می شوید، این مقاله راهکارهای مناسبی برای تان به همراه دارد. هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین راهکارها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از طریق پروموت کردن رویدادتان است. در ادامه برخی از مثال های دقیق در این رابطه را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

پروموت کردن رویداد در شبکه های اجتماعی

آموزش پروموت کردن رویداد برند با مثال های دقیق

براساس گزارش موسسه استاتیستا، 223 میلیون از شهروندان ایالات متحده از سال 2020 درگیر استفاده از شبکه های اجتماعی هستند. این آمار بیشترین میزان استفاده از شبکه های پلتفرم های اجتماعی در میان مردم این کشور محسوب می شود. نکته جالب اینکه چنین آماری به طور کم و بیش برای سایر کشورها نیز مصداق دارد. بنابراین شما باید به سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی برای بهبود وضعیت برندتان به طور حرف های فکر کنید. چنین امری حتی برای پروموت کردن رویداد برند نیز کاربردی خواهد بود. 

مطلب مرتبط: راهکارهای پروموت کردن برند و محتوا در شبکه های اجتماعی

امروزه اغلب برندها دارای دست کم یک اکانت رسمی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار برای خود هستند. این امر شاید در نگاه نخست چندان مهم نباشد و نوعی کلیشه رایج در میان تمام کسب و کارها محسوب شود، اما نتایج بسیار مهمی برای برندتان به همراه خواهد داشت. نخستین نتیجه مهم اینکه شما به خوبی فرصت جلب نظر مشتریان با پروموت کردن رویدادتان در قالب یک پست یا استوری ساده در اکانت های رسمی تان را خواهید داشت. 

همکاری با اینفلوئنسرها

آموزش پروموت کردن رویداد برند با مثال های دقیق

اینفلوئنسرها در طول سال های اخیر طرفدارهای بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. اگر پیش از این سلبریتی ها تنها گزینه برندها برای همکاری تبلیغاتی و بازاریابی بودند، امروزه گزینه های پیش روی برندها به شدت متنوع تر شده است. این امر باید همیشه مدنظر شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف قرار داشته باشد، در غیر این صورت شاید در عمل مجبور به پرداخت هزینه بالاتر برای پروموت کردن محتوای شان شوید. 

امروزه اینفلوئنسرهای بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان تان باید از بهترین اینفلوئنسرهای ممکن استفاده کنید. البته این امر فقط شامل تعداد فالوورهای این افراد نیست. در این راستا شما باید همیشه عملکرد ویژه ای از خودتان نشان دهید، در غیر این صورت همیشه با مشکلات پیچیده و عمیقی برای جلب نظر مشتریان تان رو به ور خواهید شد. 

اگر برند شما هنوز در شبکه های اجتماعی طرفدارهای زیادی ندارد، همکاری با اینفلوئنسرها وضعیت تان را به طور چشمگیری بهبود می بخشد. در این میان به جای تعداد فالوورها به معیارهایی نظیر میزان تخصص فرد موردنظر در حوزه کاری تان یا از آن هم مهمتر سابقه‎اش در همکاری با برندهای مشابه خودتان دقت کنید. این امر می تواند وضعیت شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را به طور حرفه ای افزایش دهد. پس همیشه یادتان باشد در این مواقع از توانایی برندتان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان به بهترین شکل ممکن سود ببرید، در غیر این صورت شاید شرایط‎تان به طور مداوم بدتر از هر زمان دیگری شود. 

امروزه برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان به سوی همکاری با شمار بالایی از اینفلوئنسرها روی می آورند. شاید این امر در نگاه نخست بسیار جذاب باشد، اما در صورتی که شما همکاری بلندمدت فقط با یک اینفلوئنسر را مدنظر قرار دهید، وضعیت تان به شدت بهتر خواهد شد. 

تبلیغات 

آموزش پروموت کردن رویداد برند با مثال های دقیق

وقتی از تبلیغات حرف می زنیم، الگوهای بسیار متفاوتی را مدنظر داریم. این امر باید در زمینه فعالیت برند شما برای پروموت کردن رویداد برند مدنظر قرار گیرد. بدون تردید مشتریان تا زمانی که به خوبی از برگزاری مراسم تان اطلاع نداشته باشند، نسبت به حضور در آن واکنش نشان نخواهند داد. درست به همین خاطر شما باید همیشه برنامه ویژه ای برای اطلاع رسانی درباره برگزاری مراسم تان داشته باشید. 

امروزه عرصه تبلیغات بیشتر از اینکه براساس الگوهای سنتی مورد توجه قرار گیرد، در فضای آنلاین دنبال می شود. این امر باید به طور ویژه ای از سوی برندتان مورد توجه قرار گیرد، در غیر این صورت شما شرایط بسیار سخت و دشواری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان خواهید داشت. 

همکاری با شبکه های اجتماعی مشهور برای پروموت کردن محتوای مربوط به رویداد برند ایده جذاب و کاربردی محسوب می شود. شما در این راستا باید اول از همه در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان تان به دنبال پیدا کردن پلتفرم های اجتماعی محبوب باشید. این امر با نگاهی کوتاه به شرایط مختلف در عرصه کسب و کار امکان پذیر خواهد بود. در مرحله بعد شما باید محتوای مربوط به معرفی رویداد برندتان را از مدت ها قبل در شبکه های اجتماعی پروموت کنید، در غیر این صورت شاید مشتریان تان هرگز به رویدادتان توجه نشان ندهند. 

مطلب مرتبط: بازاریابی و پروموت برندهای خسته کننده در شبکه های اجتماعی

بازاریابی ایمیلی

آموزش پروموت کردن رویداد برند با مثال های دقیق

ارسال ایمیل برای مشتریان همیشه راهکار جذابی برای پروموت کردن محتوا و رویدادهای برند خواهد بود. این امر با توجه به ادامه استفاده شدید کاربران از سرویس های ایمیل اهمیت روزافزونی دارد. شما برای این کار نیازی به تدارک دیدن محتوای بیش از اندازه حرف های ندارید. همین که معرفی کوتاهی از مراسم تان کرده و آن را به خوبی برای مشتریان توضیح دهید، کافی خواهد بود. در این صورت شما شانس بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان پیدا کرده و به راحتی امکان تعامل با مشتریان تان را خواهید داشت. این امر نقش مهمی در استقبال مشتریان از رویداد برندتان خواهد داشت. پس اگر شما هم دوست ندارید مراسم های برندتان همیشه خالی از بازدیدکننده باشد، حتما ایمیل مارکتینگ را مدنظر قرار دهید. 

منبع : noobpreneur
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hbxMNpjT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه