جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در شبکه هایی نظیر فیس بوک و اینستاگرام امکان پخش زنده از مدت ها قبل راه اندازی شده بود، با این حال این موضوع برای لینکدین جدیدتر بوده و این امر باعث شده است تا کمتر مورد استفاده قرار گیرد، با این حال این شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار، بهترین مکان برای معرفی خود و ایجاد برند شخصی محسوب می شود. به همین خاطر عدم استفاده از تمامی قابلیت ها در نهایت به ضرر خودتان خواهد بود. فراموش نکنید که تمامی کاربران این شبکه، افرادی حرفه ای بوده و عدم فعالیت مناسب شما تنها به معنای توانایی اندک است. به همین خاطر شما نباید به نحوی رفتار کنید که این تصویر از شما شکل گیرد. این سرویس شباهت بسیاری را به لایو اینستاگرام داشته و رابط کاربری کاملا ساده ای را دارد، با این حال سوالی که مطرح است این است که چگونه بهترین استفاده را از آن داشته باشیم. در ادامه به بررسی موضوعاتی خواهیم پرداخت که کاملا مناسب این بخش است. فراموش نکنید که در بین تمامی انواع محتواها، ویدئو ها خصوصا پخش زنده، محبوبیت به مراتب بالاتری را داشته و این امر می تواند شانس موفقیت شما را بیش از حد افزایش دهد.

1-نمایش رویدادهای ویژه

قابلیت پخش زنده لینکدین

این امر که مخاطبین خود را در اتفاقات مهم شریک کنید، یکی از اقدامات بسیار خوب محسوب می شود، با این حال توجه کنید که شما باید توضیحات لازم را نیز ارائه داده و از بیش از حد طولانی شدن خودداری کنید. درواقع این امر که چه رویدادهایی را در معرض نمایش قرار دهید، کاملا به خواست شما بستگی داشته ولی توصیه می شود که اتفاقات درون سازمانی را در اولویت قرار دهید. برای مثال اگر میزبان یک رویداد هستید، نباید این فرصت را از دست بدهید. همچنین اگر از قبل اطلاع رسانی لازم انجام شده باشد، افراد بهتر می توانند زمان خود را با شما هماهنگ کرده و در نهایت بیشتر دیده شوید.

مطلب مرتبط: چگونه به شیوه مؤثر از لینکدین بهره بگیریم؟

2-تیم خود را معرفی کنید

این امر که همگان با تیم شرکت شما آشنا شوند، اقدامی بسیار سودمند خواهد بود. فراموش نکنید که لینکدین یک شبکه تخصصی محسوب شده و همه اقدامات شما باید کاملا ماهیتی تجاری داشته باشد. به همین خاطر ابدا نباید مطالب متفرقه و حتی سرگرم کننده را منتشر کنید. این امر باعث خواهد شد تا وجهه شما و برندتان بیش از حد افت کند. نکته دیگری که در این بخش باید به آن توجه داشته باشید این است که بهتر است تا در هر لایو، تنها یک نفر معرفی شده و حالت مصاحبه را داشته باشید. این امر باعث می شود تا از حالت ثبات برخوردار بوده و اصل کوتاهی نیز رعایت شود. درواقع کوتاه بودن یک ویدئو، شانس دیده شدن آن را چند برابر خواهد کرد.

3-فرهنگ سازمانی را نشان دهید

این امر که فرهنگ سازمانی شرکت خود را به نمایش درآورید، نوعی تبلیغ برای شما خواهد بود. فراموش نکنید که بسیاری از افراد در این شبکه به دنبال شغل و یا پیدا کردن شرکای تجاری بوده و این اقدام شما می تواند زمینه اتفاقات بسیار خوبی را فراهم آورد.

4-محصولات خود را معرفی کنید

حتما شما هم ویدئو هایی از نقد و بررسی محصولات مختلف در یوتیوب مشاهده کرده-اید. بدون شک این موارد جذابیت بسیار بالایی را به همراه دارند، با این حال چرا خودتان از این بخش استفاده نکنید؟ درواقع شما می توانید تمام محبوبیت این اقدام را برای خودتان داشته باشید. به همین خاطر توصیه می شود تا به این بخش توجه ویژه ای را داشته و در بررسی های خود کاملا عادلانه رفتار کنید. در غیر این صورت ابدا مورد توجه قرار نخواهید گرفت. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که صرفا به محصولات جدید توجه نکرده و در تلاش برای پوشش تمامی موارد باشید.

5-در رابطه با مسائل مرتبط با حرفه خود صحبت کنید

ویژگی مهم لایو در مقایسه با یک کلیپ این است که به علت پخش زنده، افراد می-توانند در لحظه با شما ارتباط داشته باشند. این امر به معنای پاسخدهی سریع به سوالات خواهد بود. درواقع این اقدام شما زمینه را برای ارتباط دوطرفه و تعامل بیشتر فراهم خواهد کرد. همچنین این امر که قدرت صحبت در رابطه با مسائل و موضوعات مرتبط با صنعت خود را داشته باشید، بیانگر سطح توانایی شما خواهد بود.

6-مصاحبه کنید

این امر که با افراد خبره مصاحبه هایی را انجام دهید، وجهه جالبی را به صفحه شما خواهد بخشید. درواقع بسیاری از افراد تمایل دارند تا مصاحبه بهترین ها را مشاهده کنند. با این حال نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که موضوعات شما باید کاملا به روز و دارای ارزش بالایی باشد. در غیر این صورت آنطور که باید مورد توجه قرار نخواهد گرفت. اگرچه ممکن است تصور کنید که می توان متن مصاحبه را منتشر کرد، با این حال فراموش نکنید که افراد همواره دیدن را به خواندن ترجیح می دهند.

مطلب مرتبط: لینکدین فرصتی برای مدیریت کسب ‌و ‌کارهای کوچک

7-آموزش داشته باشید

آخرین توصیه ما این است که آموزش هایی را داشته باشید تا صفحه شما برای همگان ارزش بالایی را پیدا کند. فراموش نکنید که شیوه آموزش بسیار مهم بوده و تفاوت را رقم خواهد زد.

در نهایت با تحلیل اقدامات سایر صفحات، می توانید به نکات بسیار خوبی دست پیدا کرده و هیچ گاه خود را صرفا به این هفت مورد محدود نکنید.

منبع : smallbiztrends
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/exKiUVhf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه