صبح دوشنبه در مراسمی از تمبر بانک ایران زمین رونمایی شد.
به گزارش «فرصت امروز»، عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم رونمایی از تمبر این بانک گفت حرکت بانک های کشور به سمت دیجیتالی شدن آغاز شده و گام های مهمی نیز برداشته شده است و با توجه به تغییر سریع تکنولوژی در سیستم بانکی دنیا، این گام ها در کشور ما باید سریع تر و بلندتر برداشته شود.
مدیرعامل بانک ایران زمین افزود: بانک ایران زمین یکی از بانک هایی است خود را با تکنولوژی های روز سازگار کرده و اولین بانکی بوده که در جهت دیجیتالی شدن گام برداشته است.
پورسعید اظهار داشت: رونمایی از تمبر بانک ایران زمین نشانگر حرکت این بانک در راستای دستیابی به اهداف است و ما در برنامه خود تدارک دیده ایم که به یک بانک دیجیتالی تبدیل شویم. این در حالی است که ما اولین بانکی بودیم که برنامه ریزی برای تحول دیجیتالی در نظام بانکی را اعلام کرده و تلاش نموده ایم که خدمات خود را به مشتریان متنوع تر کنیم.
مدیرعامل بانک ایران زمین افزود: جای خوشحالی دارد که بانک های دیگر نیز این حرکت را شروع و برای آن برنامه ریزی کرده اند و بر این اساس بانک ایران زمین به زودی خدمات جدیدی را به مشتریان ارائه خواهد داد.
همچنین مرکز جامع و یکپارچه ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین با به کارگیری شیوه های پاسخگویی مدرن به منظور کسب رضایت، ایجاد وفاداری و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان به صورت ۲۴ ساعته افتتاح شد.
در این مراسم، مدیرعامل بانک ایران زمین، با بیان نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان گفت: بسیاری از مسائل و راهکارها در ارتباط نزدیک با مشتریان، از طریق جمع آوری و پردازش اطلاعات به دست می آید و این نقطه ای است که این مرکز می تواند نقش کلیدی خود را ایفا کند.
پورسعید با اشاره به اهمیت ارائه خدمات از طریق کانال های متنوع گفت: امروزه با رشد تکنولوژی این امکان فراهم شده که طیف وسیعی از خدمات از راه های متنوع به مشتریان ارائه شود و آنها خود انتخاب کنند که از چه راهی و با چه ابزاری این خدمت را دریافت کنند. این امر موجب بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت از خدمت دریافت شده می شود.