شنبه, 06 بهمن 1397 - 12:25

استارباکس با همکاری اوبر ایتز قصد دارد محصولات خود را در شش شهر بزرگ آمریکا در مدت زمان حداکثر ۳۰ دقیقه به مشتری ها تحویل دهد.

به گزارش زومیت، استارباکس قصد دارد با همکاری Uber Eats در پروژه تحویل قهوه یا غذا در شش شهر بزرگ آمریکا همکاری کند. با ارائه این سرویس، شهروندان شهرهای سان فرانسیسکو، بوستون، شیکاگو، لس آنجلس، نیویورک و واشنگتن می توانند قهوه مورد نظر خود را از فروشگاه های استارباکس سفارش دهند. طبق اعلام استارباکس، این سرویس از سه شنبه قبل در سان فرانسیسکو راه افتاده است و طی چند هفته آینده در سایر شهرها نیز فعالیت می کند.

اوبر و استارباکس تحویل قهوه

استارباکس همچنین در این اطلاعیه اعلام کرده، پیک های اوبر ایتز قادر هستند محصولات یک چهارم از شعبه های استارباکس آمریکا یعنی ۳۵۰۰ شعبه از استارباکس را به مشتریان تحویل دهند.

استارباکس با انتشار این تصویر اعلام کرده برای گرم نگه داشتن قهوه در طول مدت تحویل، از بسته بندی های مناسب استفاده خواهد کرد

شهروندان آمریکایی می توانند ۹۵درصد محصولات موجود در منوی استارباکس را از طریق اپلیکیشن اوبر ایتز و در زیرمنوی خدمات جدید سفارش دهند. استارباکس همچنین اعلام کرده است سفارش مشتریان در مدت زمان حداکثر ۳۰ دقیقه تحویل داده خواهد شد و برای گرم نگه داشتن آنها در این مدت از بسته بندی جدید و مناسبی استفاده خواهد کرد. هزینه پایه برای حمل سفارش ها ۲.۴۹ دلار برای رزرو است که به قیمت قهوه، غذا و هزینه پیک اضافه خواهد شد.

این فروشگاه استارباکس در سان فرانسیسکو، یکی از ۱۴ هزار شعبه این برند در آمریکا و ۲۹ هزار شعبه آن در سراسر جهان است

خدمات تحویل قهوه پیش از این در شهر میامی آمریکا تست شده و به دلیل موفقیت آمیز بودن آن قرار است در سایر شهرهای آمریکا نیز ارائه شود. طبق گفته استارباکس، خدمات تحویل محصولات در هفت شهر آمریکا (یک مورد فاش نشده است) تا بهار ارائه خواهد شد و بعد از آن نوبت به شهر لندن خواهد رسید.

استارباکس ۲۹ هزار شعبه در سراسر جهان دارد و اوبر نیز غذا و نوشیدنی ۲۰۰ هزار رستوران را به مشتریان در ۳۶ کشور تحویل می دهد. قرارداد جدید به این معنا است که یکی از پررشدترین خدمات تحویل غذای آمریکا و یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای دنیا با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

اوبر ایتز، پررشدترین خدمات تحویل غذا در آمریکا است که با Grubhub، کسب و کار پیشرو در این صنعت رقابت می کند. همکاری اوبر ایتز و مک دونالدز نقش مهمی در رشد این شرکت داشته است و امیدوار هستند همکاری با استارباکس نیز نتیجه مشابهی داشته باشد. اوبر ایتز در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ حدود ۲.۱ میلیارد دلار از مجموع ارزش کل خرده فروشی را به خود اختصاص داده و سالانه بیش از ۱۵۰درصد رشد می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید