چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Wed, 14 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید تحمیل كردن نظر خود به خریدار و تنها اصرار به خرید به جای ارائه كمك از جانب شما به یك بازاریابی مشكل و سخت ختم خواهد شد؟ هنگامی‌كه با مشتری به مذاكره می‌پردازید بر این باور باشید كه كالای مورد فروش برای خریدار مشكل‌گشا است. باز باید به گفته‌های خریدار گوش دهید. گوش دادن تنها راهی است كه می‌توان كالایی را مطابق شرایط خاص مشتری و طبق سلیقه او عرضه كرد. با تصمیم راسخ بر حل مسائل خریدار قادر خواهید بود اعتماد او را كسب كنید. همچنین باید احساس مشتری را درك كنید و خود را جای مشتری بگذارید؛ به طور مثال اگر مشتری عصبانی یا نگران است بهتر است كمی آرام‌تر و محتاطانه‌تر با او برخورد كنید.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3WECMA8c
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه