پنجشنبه, ۲۰ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Thu, 11 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید در تقویت و ارتقای استراتژی‌های بازاریابی و تحقق برگشت سرمایه‌گذاری در بازاریابی، اصل «آنچه را نتیجه می‌دهد بیشتر و آنچه را نتیجه نمی‌دهد کمتر انجام دهید» کلید کار است؟ بعضی از تکنیک‌هایی را که الان با شکست مواجه شده‌اند می‌توانید با تغییر مکانیسم واکنش و تغییر تمرکز عملیات برگردانید اما بقیه تکنیک‌هایی که خیلی وقت است نتیجه نداده‌اند را باید به کلی دور بریزید. اصل 20/80 را که می‌گوید 80‌درصد نتیجه شما از 20‌درصد تلاش‌های‌تان به وجود می‌آید همیشه به خاطر داشته باشید. پس سعی کنید تلاش‌هایی را که به آن 20درصد که باید روی آن متمرکز باشید مربوط نیستند تشخیص داده و کنار بگذارید.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jnJceV4D
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه