عضو كمیسیون اقتصادی مجلس، با تاكید بر این كه بانك ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حركت كنند، گفت: بانك شهر توانسته با ارایه خدمات نوین بانكی شهروندان را از مراجعه به شعب بی نیاز كند.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، تقی كبیری با تاكید بر این كه بانك ها باید به سمت تنوع در ارایه خدمات حركت كنند، گفت: شهروندان باید بتوانند با خدمات رسانی بی وقفه بانك ها ، خدمات مورد نیاز بانكی خود را در كمترین زمان ممكن انجام دهند.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان این كه كاهش وقت و صرفه جویی در زمان مردم باید از سوی بانك ها در نظر گرفته شود، افزود: بانك شهر با ارایه خدمات نوین در غالب شهرنت ها توانسته خدمات ممتازی به شهروندان ارایه كند.
این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح كرد: این نوع خدمت رسانی در حوزه پولی و مالی آثار بسیار مثبتی در حوزه خدمت رسانی به مردم و گردش مالی بانك خواهد داشت.
وی با بیان این كه ارایه خدمات نوین بانكی گردش مالی در چرخه اقتصادی را تسهیل می كند، گفت: باید تمام بانك های ما در كشور به سمت و سوی ارایه خدمات الكترونیكی و دولت الكترونیك حركت كنند.
كبیری خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شبانه روزی به مردم نقطه قوتی است كه منجر به رضایتمندی آنان از سیستم بانكی می شود.