یکشنبه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sun, 6 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

تویوتا جایگاه خود را به‌عنوان با ارزش‌ترین برند خودروی جهان حفظ کرد. به گزارش ایسنا، در تازه‌ترین فهرست با ارزش‌ترین برندهای جهان که توسط موسسه میلوارد براون منتشر شده، تویوتا برای هفتمین‌‌بار در 9سال گذشته باارزش‌ترین برند خودروی جهان معرفی شد.

بعد از تویوتا، برند بی.‌ام.دبلیو در جایگاه دوم قرار دارد. بنز دیگر خودروساز آلمانی، در رده سوم و هوندا در رده چهارم ایستادند.

فورد با جهشی فوق‌العاده نسبت به سال‌های قبل، در رده پنجم قرار گرفت. نیسان نیز به‌عنوان ششمین برند با‌ارزش خودرویی جهان معرفی شد. ارزش برند تویوتا امسال با ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شد.

پیتر والش، مسئول ارزش‌گذاری فهرست صد برند برتر جهان در موسسه میلوارد براون می‌گوید: تویوتا با هوشمندی همچنان برند خود را هم‌تراز کیفیت و صرفه تعریف می‌کند و همزمان برنامه‌های خود را در تولید خودروهای کم‌مصرف و هیبرید توسعه داده است.

تویوتا در ۹ سالی که صد برند برتر جهان رده‌بندی می‌شوند، به جز در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲، همواره به‌عنوان باارزش‌ترین برند خودروی جهان معرفی شد. لازم به ذکر است که در این رتبه‌بندی معیارهایی همچون سهم بازار برندها، ادراک مشتریان نسبت به برند، جایگاه برند در ذهن مشتریان و عملکرد مالی و غیرمالی برندها لحاظ می‌شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xMobfISO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه