چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Wed, 14 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید جهت افزایش فروش باید زمانی که شرکتی در حال تلاش برای علاقه‌مند کردن یک مشتری به خریدن محصول یا خدمتی اضافی است، باید به ذهنیت مشتری در این لحظه توجه داشته باشد؟ همواره یک فکر به ذهن مشتری می‌رسد و آن موضوع این است چرا من باید محصولی را از شما بخرم؟ دو پاسخ برای این سوال وجود دارد: اول اینکه آنها اعتقاد دارند که شما واقعا به‌موقعیت آنها یا خود آنها علاقه‌مند هستید. دوم اینکه به این موضوع باور دارند که شما تنها در پی کسب سود و منفعت بیشتر برای کسب‌وکار خودتان هستید.

این موضوع که تلاش‌های پرسنل شرکت برای فروختن محصول یا خدمتی به مشتریان با موفقیت مواجه شود یا خیر، تنها به باور و اعتقاد مشتریان نسبت به یکی از این دو دیدگاه بستگی دارد. اگر مشتریان باور داشته باشند که شما به آنها علاقه‌مند هستید و توجه می‌کنید و درواقع در حال تلاش برای کمک کردن به آنها هستید، مطمئنا از شما خرید می‌کنند. مشاورین بازاریابی اعتقاد دارند بهترین روش برای فروختن، فروختن نیست! بلکه تمرکز کردن و نگران آنها بودن است. کارشناسان فروش و بازاریاب‌ها باید مشاور خوبی در کنار مشتریان برای یک انتخاب صحیح باشند.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iAP9sRd1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه