به گزارش گاردین، متخصصان در کنفرانس  بین‌المللی ساختمان‌های سبز 2014، راهکارهایی را پیش روی سازندگان، سازمان‌ها و محققان برای افزایش ایجاد ساختمان‌های سبز، قرار دادند.

استفن سلکوویتز، یکی از محققان پیشرو در زمینه ساختمان‌های سبز معتقد است تلاش برای کاهش گازهای گلخانه‌ای باید روی صنعت ساختمان‌سازی معطوف شود، زیرا ساختمان‌ها جایی هستند که بیشترین مقدار کربن را تولید می‌کنند. وی افزود:

در امریکا ساختمان‌ها در مجموع 40 درصد انرژی را مصرف می‌کنند که جدا از مسائل زیست محیطی، فرصت‌های اقتصادی بسیار بزرگی در زمینه صرفه جویی انرژی در ساختمان‌ها به وجود آورده است.