شنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sat, 5 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌ و‌کار (451)

مدیریت رستوران بین‌ راهی

9 سال پیش ( 1395/2/21 )
 

پرسش: به تازگی رستورانی بین‌جاده‌ای را در اتوبان ساوه افتتاح کرده‌ام اما هنوز با استقبال مسافران و اتوبوس‌های بین‌راهی مواجه نشده‌ایم. از نظر شما برای جذب مسافران بین‌راهی چه اقداماتی را باید انجام داد و چه خدماتی را باید به مخاطبان ارائه کرد تا آنها ترغیب به حضور در رستوران بین جاده‌ای ما شوند؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی بخش اعظمی از مشتریان شما را اتوبوس‌های بین‌راهی تشکیل می‌دهند و باید سازوکاری را اتخاذ کنید تا آنها در رستوران شما برای وعده‌های غذایی نهار یا شام توقف کنند. یکی از راهکارهای جذب این اتوبوس‌ها این موضوع است که شما با شرکت‌های مسافربری تعامل کنید و تحت عنوان قرارداد‌هایی اتوبوس‌های این شرکت‌ها را به توقف در رستوران خود دعوت کنید.

از طرفی می‌توانید پورسانتی را برای شرکت و راننده اتوبوس‌ها در نظر بگیرید که از این طریق اتوبوس‌های بیشتری ترغیب به توقف در رستوران شما شوند. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که با توجه به دید منفی که برخی مسافران نسبت به رستوران‌ها بین جاده‌ای دارند، غذایی با کیفیت مناسب را به آنها عرضه کنید و در کنار رستوران خود خدماتی مانند سرویس بهداشتی، سوپرمارکت و... را به مشتریان ارائه دهید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uhO9nTo3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه