معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین: لازمه دستیابی عملی به مفاهیم اخلاقی و ارزش ها در یک سازمان، حفظ و رعایت ادب سازمانی از سوی همه اعضاست.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، آرام رشیدی، معاون پشتیبانی و امور اقتصادی در جمع مدیران ستادی و رؤسای شعب گفت: ادب سازمانی به معنای احترام به آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری در شرکت است و این پایبندی به اصول، کاملاً در راستای احترام به حقوق افراد و سازمان خواهد بود.

رشیدی، در خصوص نقش سرمایه اجتماعی در خلق هنجار و اعتماد متقابل در سازمان ها افزود: مدیریت امروزی، ایجاد ارزش افزوده و رشد پایدار در شرکت ها با استقرار سرمایه های اجتماعی در کنار سرمایه های مالی و فنی است. شرکت های اثرگذار در کنار افزایش سرمایه های اقتصادی خود، برخورداری از سرمایه های اجتماعی را به عنوان یک اصل ضروری می دانند. اینکه مدیران یک مجموعه در کنار دانش فنی، اصل مشارکت، امانت، صداقت و اعتماد را مورد توجه قرار دهند.
وی با اشاره به مفهوم عدالت سازمانی گفت: در یک سازمان موفق، داشتن رویکردعدالت محور به معنای تساوی مطلق برای همه افراد نیست، بلکه ملاک توزیع عادلانه،باید براساس معیاری های حرفه ای و میزان تلاش افراد قرار گیرد و در همین راستا طرح جامع طبقه بندی مشاغل شرکت بیمه نوین تا خرداد ماه امسال تصویب و اجرایی خواهد شد.