دوشنبه, ۱۲ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Mon, 3 Nov(11) 2025 /
           
فرصت امروز

نیمرخ اطلاعاتی مشتریان

10 سال پیش ( 1394/3/25 )
 

آیا می‌دانستید برای ایجاد نیمرخ حاوی اطلاعات مشتریان می‌توان از دو نوع سیستم ارتباطی استفاده کرد؛ سیستم‌های بازاریابی آفلاین و سیستم‌های بازاریابی آنلاین یا ترکیبی از دو سیستم؟ بخش‌های درگیر در بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده، یک طرف بنگاه و در طرف مقابل خریداران دریک بازار هدف خاص هستند که اقدام به مبادله کالا/ خدمت و اطلاعات با یکدیگر می‌کنند. دارایی‌های بازاریابی در استراتژی مبتنی برپایگاه داده شامل تاکید بر ارتباطات، اطلاعات و توانمندی‌های فناوری و به‌ویژه فناوری اطلاعات است که توسط بازاریاب‌های متخصص مثل مدیر خدمات مشتریان، مدیر وفاداری و به‌طورکلی واحد بازاریابی (استراتژیک) شرکت دریک چارچوب زمانی نسبتا بلند‌مدت با تاکید بر مشتریان دربازارهای هدف خاص، اجرا می‌شود.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/P6E8MYIy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکستور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmms
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه