پنجشنبه, ۲۰ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Thu, 11 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

نیمرخ اطلاعاتی مشتریان

10 سال پیش ( 1394/3/25 )
 

آیا می‌دانستید برای ایجاد نیمرخ حاوی اطلاعات مشتریان می‌توان از دو نوع سیستم ارتباطی استفاده کرد؛ سیستم‌های بازاریابی آفلاین و سیستم‌های بازاریابی آنلاین یا ترکیبی از دو سیستم؟ بخش‌های درگیر در بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده، یک طرف بنگاه و در طرف مقابل خریداران دریک بازار هدف خاص هستند که اقدام به مبادله کالا/ خدمت و اطلاعات با یکدیگر می‌کنند. دارایی‌های بازاریابی در استراتژی مبتنی برپایگاه داده شامل تاکید بر ارتباطات، اطلاعات و توانمندی‌های فناوری و به‌ویژه فناوری اطلاعات است که توسط بازاریاب‌های متخصص مثل مدیر خدمات مشتریان، مدیر وفاداری و به‌طورکلی واحد بازاریابی (استراتژیک) شرکت دریک چارچوب زمانی نسبتا بلند‌مدت با تاکید بر مشتریان دربازارهای هدف خاص، اجرا می‌شود.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/P6E8MYIy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه