نمایش «هملت» اثر برگزیده مسابقه بین‌الملل سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که همزمان با جام‌جهانی فوتبال در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت، امکان هماهنگی اجرای دوباره این نمایش در تئاترشهر فراهم نشد. آرش دادگر، درباره احتمال برنامه‌ریزی برای اجرای دوباره نمایش «هملت» که پیش از این در خردادماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود، گفت: خیلی دوست داریم که بتوانیم نمایش «هملت» را بار دیگر روی صحنه ببریم، به همین دلیل، به خانم مقتدی رییس مجموعه تئاتر شهر پیشنهاد اجرا در سالن اصلی مجموعه را دادیم. در راستای این پیشنهاد زمانی برای اجرای «هملت» در سالن اصلی تئاتر شهر پیشنهاد شد، اما به دلیل داشتن برنامه‌ای که از پیش برای گروه تعیین شده بود، نتوانستیم به لحاظ زمان‌بندی با مجموعه تئاتر شهر هماهنگ شویم. برای اینکه بتوانیم نمایش «هملت» را که تعداد بازیگران آن کم نیست با توجه به اینکه هزینه‌های سفر گروه و اجرای نمایش در شهرهای دیگر بالاست، در شهرهای دیگر روی صحنه ببریم، نیازمند حمایت مالی هستیم.