دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت های خودروسازی هیوندای موتور و کیا موتورز کره جنوبی که بزرگ ترین و عمده ترین خودروسازان کره ای محسوب می شوند، قصد دارند افت فروش خود را که پس از 18 سال ایجاد شده است جبران کرده و در سال 2017 میلادی مجددا افزایش میزان تولید و فروش خودروهای خود را جشن بگیرند.

در همین راستا و براساس پیش بینی های صورت گرفته، مدیران این دو خودروساز کره ای بعد از کاهش فروش خود پس از نزدیک به دو دهه، در پی آن هستند تا رشد فروش این دو شرکت در سال جدید میلادی بسیار قدرتمند تر و بیشتر از 5درصد بوده و بار دیگر به حال سابق بازگردد.

تحلیلگران بر این باورند که به احتمال بسیار پیش بینی های مدیران کیاموتورز و هیوندای در سال 2017 میلادی با توجه به ثبات موجود در روسیه و همچنین افزایش تقاضا در بازارهای چین و ایالات متحده آمریکا به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

با این همه کارشناسان معتقدند که در صورت تکیه کیا و هیوندای که مجموعا پنجمین خودروساز جهان به لحاظ تیراژ تولید محسوب می شوند برای افزایش ظرفیت تولید در سایت های چین و مکزیک خود برنامه ریزی کرده اند. این در حالی است که کارشناسان اقتصادی حوزه خودرو معتقدند که به دلیل کاهش تقاضا در بازارهای چین، روسیه و آمریکا در سال جدید میلادی، میزان درآمد و فروش این دو شرکت کره ای کاهش خواهد یافت.

«چونگ مونگ کو» مدیرعامل گروه خودروسازی هیوندای در ارتباط با تلاش های صورت گرفته برای افزایش تولید و فروش محصولات کیا و هیوندای خطاب به کارمندان خود در پیامی که به مناسبت سال جدید میلادی منتشر کرده است، گفت: «با توجه به رشد آرام اقتصاد جهانی محافظت از بازارها و رقابت میان شرکت های خودروسازی به شکل قابل توجهی افزایش یافته است و در حال حاضر عدم اطمینان نسبت به آینده از هر زمان دیگری بیشتر است.»

مدیرعامل 78ساله گروه خودروسازی هیوندای کره جنوبی در پیام سال نو خود رسماً اعلام کرد که هیوندای و کیاموتورز سالانه 10 مدل جدید از جمله یک مدل SUV و مدل « Genesis G70» را برای عرضه به بازارهای جهانی طراحی و تولید خواهند کرد.

اظهارات آقای مونگ کو در حالی مطرح می شود که تحقق رشد 5درصدی تولید و فروش محصولات دو خودروساز بزرگ کره ای در سال 2017 میلادی بسیار بیشتر از پیش بینی 9/1درصدی است که پیشتر توسط گروه صنعتی هیوندای اعلام شده بود و این می تواند نقطه عطفی برای صنعت خودروسازی کره جنوبی در سال جدید میلادی باشد.

«کائه تائه بونگ» از تحلیلگران مؤسسه تحقیقاتی  «Hi Investment & Securities» در رابطه با برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت های کیا و هیوندای برای افزایش تولید و فروش اظهار داشت: «میزان احتمالی فروش این دو خودروساز در سال 2017 اندکی بالاتر از پیش بینی های من بوده و به نظر می رسد در نهایت بتوانند به هدف 5درصدی شان برسند.»لازم به ذکر است سهم گروه صنعتی هیوندای در سال 2016 میلادی برای سومین سال متوالی به میزان 2درصد کاهش یافت، این در حالی است که کیاموتورز دیگر خودروساز موفق و بزرگ کره ای با سقوط 25درصدی بالاترین میزان کاهش فروش را در صنعت خودروسازی جهان تجربه کرد.

منبع : رویترز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zeGYj2yv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه